Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BEBAL BENGONG TIDAK SEBARANG TANGGUNG

MACAM MANALAH BOLEH DAPAT JADI MENTERI !

Pak Karamu

 

BN guna sentimen kaum, agama punca PH kalah - Mujahid

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Kempen menggunakan sentimen perkauman dan agama oleh BN dengan kerjasama PAS pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Cameron Highlands menjadi punca kekalahan calon Pakatan Harapan (PH) pada PRK itu.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Dr Mujahid Yusof Rawa berkata sentimen dimainkan pakatan pembangkang itu jelas merupakan fitnah terhadap beliau dan kerajaan PH.

"Mereka menuduh saya tidak menjaga agama, jual Tabung Haji (TH) dan saya ikut telunjuk DAP. Semua itu fitnah.

"Ini jelas orang Melayu masih boleh dimainkan dengan sentimen-sentimen Melayu dan Islam dan secara keseluruhan kempen BN itu mencemar usaha kerajaan PH untuk mewujudkan Malaysia Baru," katanya pada sidang media selepas merasmikan Pesta Pongal di Parit Buntar hari ini.

Beliau mengulas kemenangan BN pada PRK Parlimen Cameron Highlands semalam apabila Ramli Mohd Noor daripada BN meraih 12,038 undi untuk menewaskan calon PH M.Manogaran (8,800 undi), dan dua calon Bebas, Sallehudin Ab Talib (314 undi) dan Wong Seng Yee 276 undi.

Dr Mujahid, anggota Parlimen Parit Buntar berkata berikutan kemenangan BN pada PRK itu, pihaknya bimbang BN akan menggunakan sekali lagi sentimen perkauman dan agama pada PRK Dewan Undangan Negeri Semenyih, Selangor dan Rantau di Negeri Sembilan.
- Bernama

13 orang berkata:

Anonymous said...

kikiki ingatkan nik abuduh sorang jer yg cemburu mujahid jadi menteri, rupa-rupanya pak karam pun cemburu kikiki sabarlah pakkkk!

Anonymous said...

mana pi pemuja syiah ayatollah hadi? kejap lagi datang laa dgn hujah sesat syaitan dia tuu.

Anonymous said...

salam semua binatang2 peliharaan ph..binatang2 ph semua sihat ke,ape kabo?hehe..lama x jenguk sini hihi

Anonymous said...

Woi menteri kpd semua ugama,,hang p jaga la ugama babi lge hang tu....kuh kih....

Anonymous said...

Alhamdulillah,,,umnobn menang di prk Cameron hasil sentimen bangsa Melayu dan Ugama Islam. Sentimen ada kaitan dengan kesedaran. Cukup baik sesuatu kemenangan itu berdasarkan kesedaran bahawa bangsa melayu sudah terbodoh dgn cina puluhan tahun, kesedaran bahawa ugama islam sudah dihina di Malaysia di bawah kerajan ph yg memperkenalkan malaysia bajaru acuan kafir dap laknatullah. Menteri ugama semasa bn khas untuk islam,,menteri ugama kerajaan ph untuk jaga semua ugama. Phui mujahid bodoh,,,itula akibat bersahabat dgn org kafir, memuja kafir yg amanah dan memfitnah saudara seagama. Wahai menteri ugama,,hang bangga sangat ka kemenangan hangpa pafa pru 14 di atas sentimen fitnah dan propaganda buruk ke atas saudara seugama sendiri ? Hang menteri ugama jenis mcmna ni? Phuik.....

Anonymous said...

kikikiki sabarlah cai dap yg dah tergolek...
Bertabah lah..
Cian dia...

Anonymous said...

Ayat ayat cai yang kalah tergolek..
Cian diaaa..

Anonymous said...

Kepada cai cai dap sakalian..
Bertabah lah..
Kuatkan semangat..
Elakkan meroyan..
Berdoa lah untuk kemenangan..

manogaram..

Anonymous said...

la lama x masuk sini binatang2 peliharaan ph dah kurang ye?...binatang2 ph xda x meriah pulak..sy dgr binatang2 ph makan taik kitsiang sulam dgn air kencing mujahid..dia taruk ais..hehehe..dgr gitu la..3 kali sehari dengarnya..ye ke?hehe

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (PAK ASRI) TKI DI KOREA
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 450 juta untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Tokoh,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di KOREA semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

Cian diaaa...

خولة said...

شركة رش مبيد بالدمام

情色網站 said...

無碼女優
h漫卡通
a漫卡通成人動畫
情人視訊交友網
a漫卡通成人動畫
a漫卡通成人動畫
性愛派對自拍影片
免費a片卡通漫畫
無碼影片a片

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.