Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ATAU INI HASIL LAWATAN PRESIDEN AMERIKA BARU-BARU NI ?


Lima negara putus hubungan dengan Qatar
Lima negara putus hubungan dengan Qatar
Bandara raya Doha, Qatar- Foto Reuters.
 
JEDDAH - ARAB SAUDI. Lima buah negara,  Arab Saudi, Mesir, Emiriah Arab Bersatu (UAE), Yaman dan Bahrain hari ini mengambil keputusan memutuskan hubungan dengan Qatar selepas mendakwa negara itu menyokong keganasan.

Memetik laporan media asing, tindakan drastik oleh Arab Saudi, Mesir dan UAE itu turut disertai dengan pemberhentian pengangkutan, termasuk penerbangan dengan Qatar dan memberi tempoh dua minggu kepada rakyat Qatar untuk pulang.

Qatar juga dikeluarkan daripada pakatan diketuai Arab Saudi memerangi pengganas di Yaman.

Dalam kenyataan melalui agensi berita milik kerajaan Arab Saudi, syarikat minyak gergasi negara itu, SPA, menuduh Qatar menyokong kumpulan militan dan menyebarkan ideologi ganas - merujuk kepada stesen televisyen Qatar, al Jazeera.

"(Qatar) menyokong pelbagai kumpulan pengganas dan pertubuhan bertujuan menjejaskan kestabilan rantau Arab, termasuk Muslim Brotherhood, ISIS (Negara Islam) dan al-Qaeda serta menggalakkan agenda kumpulan terbabit melalui medianya,” kata SPA.


Sementara itu, Qatar belum memberi reaksi segera berhubung perkembangan itu.

Difahamkan, pegawai kerajaan Qatar tidak dapat dihubungi untuk memberi komen balas, sebelum ini Qatar telah menafikan negara itu menyokong keganasan.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Emang yah..masalah itu gak perna selesai kalau gak berani mencoba,saya hampir bunuh diri gara-gara dililit hutang,saya sudah cari kemana-mana paranormal siapa tau ada yang bisa bantu saya melunasi hutang,dan secara kebetulan saya buka-buka internet,saya melihat postingan seseoran tentan Pak Agustan,katanya paranormal bisa memberikan bantuan melalui pesugihan dana ghaib,jadi saya memberanikan diri untuk tlpn saya menceritakan semua kekurangan saya,dan beliau membantu saya melalui dana ghaib dengan jumlah 1.milyar,syukur alhamdulillah saya sudah bisa bayar hutang,rencana mau bangun rumah sendiri dan mau buka usaha,karna cuma tinggal di kontrakan,anda terlilit hutang sudah lama belum terlunasi,jangan pusing lansung hubungi no: 0853-4290-1718 atas nama Pak Agustan dan dengan penuh harapan yakin dan percaya insya allah apa yang anda inginkan pasti tercapai..

Inilah Jenis Pesugihan Tampa Tumbal Dari Pak Agustan
1.Pesugihan Dana Ghaib
2.Pesugihan Tuyul
3.Pesugihan Uang Balik
4.Pesugihan Penarik Uang
5 Pesugihan Pelaris Usaha
6.Pesugihan Putih
7.Pesugihan Nomor Togel

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.