Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Saturday, January 7, 2012

Adalah dimaklumkan samada pihak Polis, PUKIDA Pekida atau pekakas Perkasa, TIDAK ada hak untuk menghalang rakyat daripada berhimpun secara aman pada 01.09.2012.

Adalah dimaklumkan bahawa seluruh rakyat Malaysia dijamin dan dibenarkan olih undang-undang negara untuk berhimpun secara aman. Justeru seluruh rakyat negara ini jangan mudah terpedaya dengan ugutan dan suara-suara sumbang daripada mana-mana kumpulan samseng.


Adalah disarankan agar pihak
PDRM untuk menjalankan tugas mereka mengikut etika perjawatan sebagai penjawat awam dan penguatkuasa undang-undang. Pihak polis juga disaran jangan memulakan provokasi terhadap orang awam.

Adalah diharap agar pihak polis tidak bertindak seperti perangai samseng atau anjing liar.
Adalah dimaklumkan dalam banyak insiden, sejarah telah membuktikan pukida pekida dan pekakas


Group Kerajaan Rakyat di: di sini    


Adalah dimaklumkan bahawa pukida pekida dan pekakas perkasa adalah golongan pencetus huru-hara yang diyakini ditaja olih Umno dan seakan dilindungi olih Polis Diraja Malaysia.
perkasa adalah golongan penghasut yang amat jijik tingkahlakunya.

100,000 - Satu ratus ribu rakyat yang  akan menyertai perhimpunan aman 901 di perkarangan Mahkamah jalan Duta diharap berhati-hati kerna pada 09.01.2012 itu, dijangkakan banyak hantu dan syaitan akan menyamar sebagai polis dengan uniform lengkap. Hantu dan syaitan ini akan bertindak ganas sepertimana yang diarahkan olih ketua mereka, si iblis..

Adalah dimaklumkan kepada semua rakyat yang berhimpun secara aman pada 901 agar ikut arahan polis dan JANGAN ikut
arahan syaitan beruniform polis yang berlagak gampang!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.