Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUKAN MUDAH NAK BERJUANG DALAM BERSIH, RESIKONYA TINGGI !

Nafi Sokong BERSIH 2.0 - Wardina Risau Rezekinya Terjejas

>> 28 June 2011

Wardina Saffiyah, pengacara comel lote, berkata imejnya tercemar apabila terdapat blog-blog yang mendakwa dia menyokong BERSIH 2.0 dan katanya diajuga  kecewa apabila dikaitkan terlibat dengan pertubuhan politik.

Mungkin niat menyokong BERSIH 2.0 ada padanya, kerana itu ia ditulis di blog. Niatnya sudah ada, namun memandang rezekinya boleh terjejas, dia menafikannya. Biarkan dia, kerana berpendapat begitu. Esok dia mengadakan sidang media di Kelab Darul Ehsan, Ampang kerana ingin menjelaskannya. Ini kerana majikannya TV3 juga amat pantang dengan  sebutan BERSIH 2.0.

 “Saya amat kecewa. Saya tidak terlibat dengan mana-mana pertubuhan haram. Ini semua salah faham pihak-pihak tertentu,” katanya kepada mStar Online.

Haramkah BERSIH tu Wardina?? 


Ulasan:

Andainya sesiapa diantara manusia yang mahu berjuang kepada kebenaran dan ketelusan maka mereka wajib mempunyai ketegasan, kerana memperjuangkan kebenaran itu wajib menghadapi resiko yang tinggi, kerana itulah tiada Nabi dan Rasul yang diutus oleh Allah yang tidak diuji, semua mereka telah diuji dan lulus ! Calang-calang orang yang mahukan kebenaran perlu berfikir dua kali kerana mereka akan berhadapan dengan fitnah bak gelombang yang ganas

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.