Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NGUCAP WAK ! MALAN KELIWON TERBAYANG BENDA TUH ! WIIIIH !!!


Muka pantat buat-buat terkejut pulak ! Macam sial jer !!


Aku sempat tonton berita 1.30 ptg tadi di tv 3 suku. Gemuruh sungguh puak Umno dengan muka langsung tak boleh nak percaya tu bilang, kesalnya depa pasal kejadian yang menimpa pejabat depa di simbah cat dan dibaling ayam busuk. 

Kepala hotak lu laa...! Kalo nak bikin drama, bikin ler nampak real bro ! Nampak sangat, sendiri baling cat, sendiri buat-buat muka macam pantat terkejut..!



Dua pejabat Umno bahagian - Cheras dan Bandar Tun Razak di Kuala Lumpur - telah disimbah dengan cat kuning dan dilempar dengan beberapa ekor ayam mati.

Dalam blog Umnobahagiancheras.blogpsot, ketua bahagiannya Datuk Syed Ali Al-Habshee dipetik berkata kejadian tersebut disedari kakitangan pejabat itu pada jam 8 pagi tadi.

Menurutnya, beliau kesal dengan kejadian tersebut dan mendakwa perbuatan "jahat" itu berunsur provokasi menjelang perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai ini.

Dalam blog itu juga, Syed Ali mendakwa tujuan membaling ayam dan menyimbah cat untuk membangkitkan kemarahan orang Melayu dan seterusnya akan berlaku pertelingkahan antara kaum khususnya di Kuala Lumpur.

Sehubungan itu, Syed Ali menasihatkan supaya ahli akar umbi tidak melatah kerana perbuatan tersebut bertujuan merosakkan perpaduan kaum dan menjejaskan keamanan negara. - malaysiakini

KETUA UMNO BAHAGIAN CHERAS, DATUK WIRA SYED ALI ALHABSHEE AMAT KESAL DENGAN KEJADIAN MENYIMBAH CAT ‘KUNING’ KE BANGUNAN PEJABAT UMNO DAN PEMUDA UMNO BAHAGIAN CHERAS, TERMASUK MEMBALING EMPAT EKOR AYAM YANG TELAH DISEMBELIH. - blog umno cheras

Perhatikan betul betul ayat Syed Ali mendakwa tujuan membaling ayam dan menyimbah cat untuk membangkitkan kemarahan orang Melayu dan seterusnya akan berlaku pertelingkahan antara kaum khususnya di Kuala Lumpur. mana dia tau tujuan si bangang yang nak baling ayam dan simbah cat tu? dia ada deria ke enam macam gua ke? ke..sendiri baling sendiri lepas tu baru cipta tujuan? kah kah kah!

Apa kaitan ayam sembelih dengan kemarahan melayu? setahu gua melayu paling alergik dengan babi. patutnya umno bersyukur kerana ayam tu dah disembelih. tinggal nak buang bulu, cuci dan potong secukup rasa.boleh juga buat makan makan. dengarnya umno cheras dapat empat ekor. peh!

notasemut kata - jangan ingat orang lain bodoh macam umno la. ini semua taktik bangang semulajadi yang diwarisi umno sejak turun temurun lagi. dulu dekat pejabat dap sg. chua pun ada kes gantung ayam mati juga. yang tu tujuan apa pulak? gantung ayam mati dekat pejabat dap untuk bangkitkan kemarahan melayu? bangang! - sumber asal

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.