Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ini kagat kena ambil perhatian !

Tuesday, June 28, 2011

(Gambar) Askar Melayu Makan Monyet


Sebenarnya perkara dah lama pun di hebohkan di media cuma saja nak tunjukkan sekali lagi.Bukan apa masa tengah cari-cari bahan untuk update blog jumpa pasal nie..

Jadi sapa-sapa nak jadi askar tu kena lah bersedia tukar selera untuk makan monyet bila dalam hutan nanti.Askar melayu kalau latihan dalam hutan bukannya sekejap tapi lama makan masa berbulan-bulan dalam hutan tebal.

Kalau tengok cara askar ini makan monyet siap panggang lagi..Ada ka yang sanggup makan monyet panggang kalau diberi peluang..Apa pula hukum dalam islam memakan daging monyet bila dalam hutan yaa…



Anda mungkin juga meminati:

8 orang berkata:

Diyana said...

Mcm mana pak karamu tahu mereka2 tu melayu atau tidak? kalau tgk pada nametag tak nampak macam nama melayu, plus tag rejimen kelihatan seperti RRD (Rejimen Renjer Diraja) dan bukan RAMD (Rejimen Askar Melayu Diraja). Dimaklumkan bahawa kebiasaaannya RRD dianggotai oleh yang bukan Islam, namun tidaklah dimaksudnya langsung tiada Melayu yang beragama Islam menganggotai RRD. Kalau dilihat daripada gambar kedua, terdapat penonton (ada yang bertudung) di belakang lelaki2 tersebut. samada ini adalah kelas survival atau hanyalah persembahan kekejaman manusia memanggang monyet, tidaklah sy ketahui. Namun yang ingin saya uatarakan adalah kepastian keIslaman pemuda2 tersebut. Selain itu, survival dalam hutan adalah antara aspek paling penting bagi TDM yang menjalankan operasi di dalam hutan berminggu-minggu lamanya.Dalam darurat (putus bekalan makanan) sememangnya dibolehkan untuk memakan binatang yang haram dimakan....oleh yang demikian tidaklah adil untuk menghukum mereka hanya kerana beberapa keping gambar yang mungkin hanyalah kelas mengajar bagaimana untuk terus hidup di hutan tanpa sebarang bekalan makanan.Saya bukanlah ingin membela, tetapi hanyalah untuk menjelaskan apa yang terfikir di benak fikiran saya berdasarkan beberapa keping gambar ini.

Unknown said...

zhengjx20160506
coach factory outlet
coach factory outlet
ralph lauren
ray ban sunglasses
true religion jeans
oakley sunglasses
concords 11
gucci outlet
toms wedges
oakley outlet
vans sneakers
burberry sale
adidas yeezy
coach factory outlet online
coach outlet
louis vuitton handbags
gucci belts
michael kors outlet clearance
louis vuitton outlet online
coach outlet online
kate spade outlet
nike roshe one
coach outlet store online clearances
nike trainers women
nike sb janoski
adidas wings
retro jordans 13
coach outlet store
cheap air jordans
michael kors outlet
cheap ray ban sunglasses
nike store
michael kors outlet online
ralph lauren outlet
adidas running shoes
michael kors outlet clearance
michael kors outlet online
louis vuitton outlet online
oakley canada
michael kors outlet clearance

Unknown said...

san diego chargers jerseys
titans jersey
new orleans saints jersey
atlanta falcons jerseys
new york knicks jersey
nike outlet store
boston celtics jerseys
valentino outlet
minnesota vikings jerseys
jets jersey
vikings jerseys
jacksonville jaguars jerseys
carolina jerseys
miami heat
browns jerseys
cheap nike shoes
new york knicks jerseys
salomon shoes
houston texans jerseys
chicago bears jerseys
ysl outlet online
nike free 5
mizuno running shoes
pittsburgh steelers jerseys
nike trainers uk
los angeles lakers jersey
jacksonville jaguars jersey
nike outlet
packers jerseys
fanfan20160627

琐事 said...

jets jersey
michael kors outlet
michael kors uk
michael kors handbags clearance
skechers shoes
michael kors handbags wholesale
ralph lauren pas cher
jaguars jersey
nike roshe run
converse trainers

Unknown said...

michael kors factory outlet
curry 3 shoes
yeezy boost 350
longchamp bags
air yeezy
kobe 11
nike zoom
adidas stan smith
adidas tubular
pandora charms

raybanoutlet001 said...

kate spade outlet
nike shoes
ugg boots
nike store
ugg boots
los angeles lakers jerseys
jordan shoes
nike outlet
ugg boots
ray ban sunglasses

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
nike huarache
nike air huarache
canada goose outlet
kate spade outlet
polo ralph lauren
christian louboutin shoes
adidas superstar
dsquared2
dsquared
nike shoes

Obat Herbal Pembersih Rahim said...

the article is very petrifying, hopefully it can be useful and an important lesson.

Obat Herbal Untuk Mengatasi Ejakulasi Dini
Cara Merawat Cedera Dikepala
Obat Herbal Turun Berok
Obat Herbal Kaki Bernanah
Obat Herbal Migrain
Obat Sepsis Alami

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.