Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DARAH MASIH SEJUK AKAL MASIH KOSONG !


Apa Perasaan Lu Orang...???

>> Selasa, Jun 28, 2011

Ketika rakyat menderita akibat kenaikan harga minyak, barang dan kos sara hidup, kerajaan pula membelanjakan hampir RM49 juta setahun untuk membiayai kos kediaman rasmi Perdana Menteri dan Timbalannya.

Lebih tepat, sejumlah RM48,789,115.03 dibelanjakan termasuk kos sewa, kos baik pulih, bil elektrik dan bil air, lapor Harakahdaily.

Dalam perincian jawapan yang diberikan itu, Nazri menjelaskan kos sewa untuk dua kediaman rasmi itu berjumlah RM32,972,115.55, kos baik pulih RM3,581,744.78, bil elektrik RM10,267,868.15 dan bil air RM1,967,386.55 untuk satu tahun.
Lu orang tak rasa apa2 ke...???
Dengan pembaziran wang kerajaan hanya untuk kemewahan pemimpin dan keluarga mereka yang segelintir tu. Sedangkan berjuta lagi rakyat hidup dalam paras kemiskinan.

Yang ini pulak kos Perbelanjaan Perjalanan Luar Negara PM dan TPM.

Perlukah perbelanjaan sebegini...???

PM dan TPM suruh rakyat berjimat cermat.... contoh melaui tauladan maaaa.... hahaha...

Jika rasa tak perlu... luahkan perasaan lu orang dalam PRU-13 nanti.... apa barang bela biawak hidup makan tanggung berak cangkung kencing berterabur... hahahaha..

Kalau anak cucu tanya siapa yang bankrup kan negara... jawaplah pada mereka dengan penuh keyakinan, jawapannya Najib dan Rosmah... hahaha.. kerajaan laki bini...

Puak2 umPORno pasti melompat kegirangan... hahaha.. macam beruk2 patriot dan pemudanya.. Ketua Beruk apa khabar...????

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.