Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAAAA, DARI PAN LANGSUNG TAK SEBUT, APA HAL ?


TERBURAI JUGA CERITA NIH !!!!!
 
MEMANG NAMA-NAMA YANG DISEBUT
RAMAI YANG DAH MAKLUM,
 
YANG TAK SENTUH HANYA DARI DAP DAN PAN.
 
DUA PARTI INI MEMANG RAKYAT MALAYSIA TAK BERKENAN, HMMMM, DEPA KATA
ANTI AGAMA ?
 
DEPA KATA LAGI.... DAP TU PAN, DAN PAN TU DAP
DUA-DUA TU SATU BAUUUUU !
 
 
-Pak Karamu- 
 
 
 
 
Mahathir tidak layak: Exco Armada Pusat
Tun Mahathir
Tun Mahathir

SHAH ALAM - Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad tidak layak jadi perdana menteri sekiranya Pakatan Harapan diberi mandat memerintah negara.

Exco Armada Pusat, Abd Wahazir Abd Wahabi berpendapat, dalam Pakatan Harapan ramai yang 'tidak waras' dan dalam masa sama, banyak nama pemimpin dicalonkan bagi jawatan itu.

"Ada calonkan bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim; Pengerusi Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan juga mentor saya, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, selain Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

"Saya rasa itu tidak betul, sepatutnya ada orang lain yang lebih layak jadi perdana menteri," katanya pada sidang media, di sini, semalam.

8 orang berkata:

Anonymous said...

Nak sebut apanye,,tiada yang layak le tu....

Anonymous said...

Assalam.

Ini berita memalukan dari negeri serambi Mekah yang diperintah oleh PAS. Mungkin sibuk berpolitik hingga tak sempat dak berdakwah kepada rakyat kelantan kot. Kalau di negeri lain, aku tak heran sangat.
--------------------------------------------------------------------------------------
"ENAM lelaki dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Pasir Mas tadi mengaku tidak bersalah terhadap tuduhan merogol secara berkumpulan seorang remaja perempuan berusia 17 tahun, awal bulan ini.

Pengakuan itu dibuat oleh tertuduh Mohamad Nurruddin Mohd Fauzi, 22, Muhammad Yusuf Danial Luqman, 21

Che Kamarul Aiman Che Rasid, 20, Mohamad Tasyrik Mahmud, 20, Muhamad Alif Asmawi Othman, 20, dan Wan Hazaki Wan Hanafi, 38.

Mengikut pertuduhan, Mohamad Nuruddin didakwa merogol secara berkumpulan remaja perempuan itu pada jam 1 pagi dan 3 pagi di Kubur Cina Pasir Parit, Sungai Batu, Pasir Mas, 3 Jun 2017.

Bagi kedua-dua tuduhan tertuduh didakwa mengikut Seksyen 375B Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara minimum 10 tahun dan maksimun 30 tahun dan boleh dikenakan sebat.

Dia turut mengaku tidak bersalah terhadap tuduhan melakukan seks oral terhadap mangsa sama di lokasi sama pada jam 3 pagi.

Kesalahan didakwa mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara minimum lima tahun dan maksimum 20 tahun dan hendaklah dikenakan sebat.

Lima lagi tertuduh didakwa merogol secara berkumpulan terhadap mangsa sama di lokasi sama antara jam 1 pagi hingga 3 pagi, 3 Jun 2017.

Anonymous said...

Assalamualaikum.

Pemimpin Pas sibuk berkempen politik, berceramah politik sampai tak sempat nak berdakwah tentang agama kat penduduk. Tak eloklah macam tu tn haji... Serambi Mekah pun ada buat kerja terkutuk tu jugak ker?? Ptuiiii.

--------------------------------------------------------------------------------------------

KOTA BHARU - Seorang pengawal keselamatan dihukum penjara 45 tahun dan 30 sebatan di mahkamah sesyen, di sini, hari ini, kerana merogol adik kandung hingga melahirkan anak.

Hakim, Ahmad Bazli Bahruddin menjatuhkan hukuman itu terhadap tertuduh yang berusia 23 tahun dari RPT Mengkebang, Kuala Krai.

Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya negeri, Fahrul Razi Zainal Abidin.

Tertuduh mengaku tiga kali merogol adiknya di sebuah rumah tanpa nombor di Kampung Gong Datok, Pasir Puteh.

Setiap kejadian rogol itu berlaku pada jam 12 tengah malam dalam Februari dan April 2015, ketika mangsa berusia 15 tahun serta Mac 2016 ketika mangsa berusia 16 tahun.

Perbuatan itu terbongkar selepas adiknya melahirkan seorang bayi perempuan pada 8 Disember lalu.

------------------------------------------------------------------------------------------

"MEMBANGUN BERSAMA BALAK"

Yang benar,
Nik Aputuh

Unknown said...

Akhirnya impian saya tercapai untuk pulang ke indonesia,terima kasih MBAH SERO atas bantuannya,saya bisa berkumpul kembali dengan keluarga,karna melalui jalan togel sekarang saya bisa sukses,ini semua berkat bantuan MBAH SERO yang memberikan angka 4d bocoran singapura,alhamdulillah dapat 250 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai buat biaya saya untuk berangkat kesingapura,kini sudah saya tebus kembali,tanpa bantuan beliau mungkin belum bisa saya pulang kampung,terima kasih banyak MBAH SERO jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,bagi saudarah2 di indo maupun di luar negeri butuh bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 082 370 357 999 atas nama MBAH SERO,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberkan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya ibu irma tki singapura.

Anonymous said...

pak karamu, mbah sero tu apa??? orang kuat pas ke???

Anonymous said...

Banyak saham di sana Pakkaramu ni dapat dgn ruang iklan nombor ekor sesat.

antiug said...

Patut letak nama Hj hadi kot?????

antiug said...

Teman baca jrg2 je, nak banding blog penyokong PH dgn blog penyokong amno n pas bak langit dgn bumi....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.