Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CINA DAP DAN AHLINYA BIADAP

BANYAK-BANYAK YANG BERSIKAP BIADAP ADALAH CINA DAP DAN AHLI DAP, MEREKA SELALU CAKAP PROVOKASI BAGI HATI UMAT ISLAM TERBAKAR.

MEREKA SEMAKIN BIADAP KERANA RAMAI ORANG MELAYU BERSAMA MEREKA. MUNGKIN MELAYU INI TIDAK BOLEH BUAT APA-APA KERANA MEREKA DIBAWAH TELAPAK KAKI DAP.

KEPADA YANG MENGAKU SEBAGAI  ISLAM MUNGKIN SEDANG CARI JALAN BAGAIMANA NAK PUJUK DAP SUPAYA JANGAN BUAT PESTA ARAK.

ANDAINYA MEREKA BERJAYA HALANG ATAU BUAT PESTA SECARA TERTUTUP MAKA MEREKA AKAN DITANDA SEBAGAI PENGHALANG NIAT DAP NAK BUAT SESUATU MAKSIAT, MAKA INI BERTENTANGAN DENGAN NIAT DAP YANG JAHAT DAN MAKSIAT.

DULU DAP KATA NAK IKUT CARA KHALIFAH OMAR. TAPI SEBENARNYA MEREKA NAK HINA KHALIFAH ISLAM TERSEBUT, TAPI MELAYU TERPERANGKAP DENGAN SYAITAN DAP, LALU MEREKA BERSETUJU SATU KUMPULAN DENGAN DAP

DIHARAP PESTA ARAK AKAN DITERUSKAN OLEH DAP ATAS PERSETUJUAN PAKATAN HARAPAN, BARULAH BENAR NEGARA INI NEGARA DEMOKRASI.

KEPADA ANGGOTA PARTI DAN AHLI PARTI PAKATAN HARAPAN ELOKLAH SOKONG DAP, SEBAB BAU BADAN HANGPAPUN DAH BAU DAP !

 

-Pak Karamu- 

 

 Rakan DAP dicabar nyatakan pendirian isu pesta arak

Ahmad Fadhli Shaari
Ahmad Fadhli Shaari
(Ubah saiz teks) 
 
KUALA LUMPUR - Pas hari ini mencabar parti komponen dalam pakatan pembangkang untuk menyatakan pendirian mereka berhubung penganjuran pesta arak yang dijadual diadakan di ibu negara bulan depan.

Naib Ketua Pemuda Pas Pusat Ahmad Fadhli Shaari berkata suara lantang yang dizahirkan DAP dalam mempertahankan penganjuran berkaitan (pesta arak) dilihat bukan sahaja satu kebiadaban, bahkan modal kepada provokasi tipikal parti tersebut di mana acapkali membayangi aktiviti seperti itu.

"Kami juga mencabar dan menuntut parti-parti komponen Pakatan Harapan menyatakan pendirian dan sikap mereka berhubung isu ini. Berdiam diri bererti bersetuju dan bersekongkol, sekali gus mengesahkan DAP adalah ‘ketua’ sebenar PH yang tidak berani disanggah sama sekali," katanya dalam satu kenyataan yang disiarkan laman Facebook Pas Pusat, hari ini.

Menurut beliau, penganjuran pesta arak dilihat secara sengaja cuba mencabar sensitiviti agama di negara ini apabila acara tahunan sejak 2012 itu diuar-uarkan sebagai “The Biggest Celebration of the Craft Beer Revolution in Malaysia”.

"Selaku negara yang meletakkan Islam sebagai agama rasmi dan termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan, Malaysia tidak seharusnya menoda kesucian tersebut dengan kebebasan begitu.

“Walaupun meminum arak menjadi hak golongan bukan Islam yang menjadi sebahagian rakyat negara ini, namun menjadikan satu penganjuran pesta ke tahap festival tidak seharusnya berlaku di negara ini. Ia tidak mencerminkan realiti budaya Malaysia, bahkan juga rantau ini," katanya.

Ahmad Fadhli berkata kebanyakan negara dan masyarakat pada masa ini semakin sedar pelbagai akibat buruk yang tercetus akibat meminum arak atau aktiviti berkaitannya.

"Ia menyumbang kepada banyak tragedi mutakhir ini hingga mewujudkan pelbagai kempen kesedaran untuk mengehadkan dan menghindarinya daripada menjadi rutin dalam ketamadunan. 

Mengapa kita pula harus berundur ke belakang menjauhi nilai semakin positif ini?," katanya. –Bernama

119 orang berkata:

IrWrWs said...

Selagi ada barua dap macam gitulah sikap cina dap ni..

PAK UDA said...

PAK KARAMU, PAK KARAMU BERDENDAM DENGAN ORANG YANG TAK SEHALUAN DENGAN PAK KARAMU DAN PARTY PAK KARAMU, PAK KARAMU KUTUK, BAGI GELARAN BURUK KEPADA MEREKA, APA PAK KARAMU FIKIR PAK KARAMU DAH CUKUP BAIK????APA PAK KARAMU FIKIR MEREKA SEMUA AKAN MASUK NERAKA DAN PAK KARAMU SERTA AHLI AHLI PARTY PAK KARAMU AKAN MASUK SYURGA??? ALLAH YANG AKAN MENENTUKAN SEGALA GALANYA, INGATLAH PAK KARAMU, CARA PAK KARAMU KOMEN, CARA PAK KARAMU TULIS SEMUANYA TIDAK MENCERMINKAN PENULISAN SEORANG YANG BETUL BETUL MENGAMALKAN AJARAN ISLAM, JIKA CINA NAK BUAT PESTA ARAK MENGAPA PAK KARAMU KAITKAN DENGAN AHLI AHLI PARTY LAIN? KALAU MEREKA ITU TIDAK SETUJU DAN TIDAK REDO DENGAN PESTA TERSEBUT BUKAN KAH BERMAKNA PAK KARAMU SENDIRI TELAH MENUDUH DAN MEMFITNAH MEREKA? BAGAI MANA PULA DENGAN ORANG ORANG YANG BERSEKONGKOL DAN SEOLAH OLAH REDO DENGAN PEMIMPIN PEMIMPIN YANG MENYELEWENG,TIDAK AMANAH DAN TIDAK MENJALANKAN URUS TADBIR KERAJAAN MALAYSIA DENGAN AMANAH? BENCI DAN DENDAM TIDAK AKAN MENDATANGKAN KEBAIKAN, HANYA ALLAH YANG TAHU APA YANG TERSURAT DAN TERSIRAT, SEMUGA PAK KARAMU INSAF SEBELUM MEGHADAP ALLAH DAN SEMUGA ALLAH MEMBERI PETUNJUK KEPADA KITA SEMUA.

IrWrWs said...

Pan kata dia perjuangkan islam rahmatallil alamin.. so tunjukkanlah dgn cara menegur dap yg terang2 menyokong pesta arak... ada berani ke? Pada kami mudah shj, diam seribu barua bermakna pan turut sokong.. simple..

Anonymous said...

PAK UDA
Adakah pak uda rasa pesta arak tu baik? Org2 islam tak pernah halang org2 kapir nak minum arak sampai buncit pun, tp sampai nak buat pesta, tu dah melampau. Parti PAN yg kononnya mengamalkan islam rahmatan lil alamin sepatutnya menegur parti abang besar mereka (DAP) supaya membatalkan pesta arak tu, tapi yg mushkilnya pak uda pula yg dok mempertahankan tindakan maksiat mereka...rahmatan lil alamin apekebendanya...merosakkan islam jer. Satu lg pak uda beria2 bertazkirah supaya menjauhi fitnah, tp pak uda sendiri dok ulang fitnah yg parti pakkaramu (PAS) bersekongkol dgn pemimpin yg menyeleweng (UMNO)...mcmanalah otak pak uda ni...sudah mental kah?

Anonymous said...

insafla pak uda...jauhi PH (PAN, DAP, PKR, PPBM) parti tu hanya buat pak uda jd manusia sasau dan hipokrit..kkk

Anonymous said...

Pak uda apanya,,baruah dap la tu...

Anonymous said...

Jahat dap tu. Sabar tuan2, kita tunggu amanat hadi 3.0, kita lawan dap habis2an. Siap sedialah dgn buluh runcing dan cangkul masing2.

Anonymous said...

Pak uda tak payah susah2 tulis panjang2 mcm nik abduh tulis kat fb tuu. Buang masa jer, pak karam ni buta kayu. Dia cuma pandai copy n paste jer.

Anonymous said...

Sementara tunggu amanat hadi 3.0, kita istiqamah la dgn amanat 2.0

https://youtu.be/_JiDyPZrhY0

Anonymous said...

Ayatollah hadi pun dulu barua dap kan? Hari2 peluk lim kit siang. Diorang dah tak kawan ek?

Anonymous said...

Insaflah pak uda, sila dengar amanat hadi 2.0

https://youtu.be/_JiDyPZrhY0

Anonymous said...

Pak uda ni nak kena tarbiah ni. Dengar ni amanat tok guru, biar insaf sikit

https://youtu.be/_JiDyPZrhY0

Anonymous said...

Betul tuu. Bila ayatollah hadi nak buat fatwa haramkan dap? Jahat betul dap ni.

Anonymous said...

Kau tau ke Dap yang taja? Sikit2 Dap. Kalau aku cakap MCA yang buat kau nak ceritakan kat blog ni ke? Atau nak cover MCA sebab ko dah bersahabat dgn BN!
Pakaramu jgn nak tunding pd Dap padahal kau tau ni perbuatan MCA.
Kalau Dap nak buat baik buat kat Pulau Pinang!!!

Anonymous said...

Minta Agong campur tangan lah !
Kau meroyan kat facebook atau kat blog pun buat pe!
Yang pas tau kerja nya cabar-mencabar.
Kerja jihad kena abis kan sampai tuntas.
Kalau setakat cabar sana , cabar sini tak berani nak adukan/bawa direct keperingkat tinggi x payah lah jadi wakil parti Islam.
Ni dinamakan wakil rakyat kartun hanya suka buat kecoh...kasi viral tujuan untuk jual agama.

Anonymous said...

Bau badan pak karam pun dah makin hanyir, sebab tu cucu jarang dtg ke rumah. Lagipun anak cucu pak karam meluat tengok amanat hadi yg tergantung dlm rumah tu. Eh! jap... gambar ayatollah khomeini dah buang ke?

Anonymous said...

Nak adukan ke mana? Sidang parlimen pun selalu ponteng.

Anonymous said...

Nanti depa report polis la bang, sabar laa. Lebai pas tunggu green light dari big boss, big boss jumpa trump, belum balik.

Anonymous said...

kalau hanyir dgn pakkaramu, kenapa ko dok menempek kat blog dia, pergilah lawat blog bodoh mcm yong suka kunyit, moundweller, greenpork tuh...kkkk

Anonymous said...

report polis PAS dah buat, PAN buat apa? garuk telor je la yer...ate nak tumpang yamseng sekali..

Anonymous said...

Pan tunggu amanat hadi, baru boleh angkat senjata lawan musuh islam.

Anonymous said...

PAN tunggu arahan DAP...barua dan anjing perang DAP la kan!

Anonymous said...

InsyaAllah akan ada amanat baru dari ayatollah hadi, dap akan diharamkan dgn fatwa majlis syura, sabar ya akak.

Anonymous said...

sss.. diamlah keldai

IrWrWs said...

Bila ulamak pangkor 2 1000 hektar nak keluar amanat sokong pesta arak selagi dihalalkan oleh dap..?

IrWrWs said...

Tak lah.. kita org tunggu fatwa ulamak pangkor 2 1000 hektar utk halalkan octoberfest oleh dap!

Unknown said...

SUDAH2LAH JADU BINATANG TERNAKAN SI KAFIR

Anonymous said...

Biaq pi la dap nak pesta arak pun. Aku tak buat, aku tak jual, aku tak ada kena mengena pun

Anonymous said...

Kapir tu nak minum dia punya pasallah. Tak ganggu agama kita pun. Lantak dia la

Anonymous said...

Dia nK buat pesta arak sampai buncit pun dia punya pasal la. Sikit pun aku tak risau sbb kilang arak ada kat selangor. Exco selangor makan gaji buta ke tak tutup kilang arak kat pj tu?

Anonymous said...

Toyol pakai serban henjut arak tak?

Anonymous said...

cina kapir DAP sure henjut arak sampai buncit mcm LKS, org kapir nak minum arak lantak korang la, tp yg jd masalah pabila nak buat pesta arak...tp pemimpin dan penyokong PAN sokong pesta pulak..tu yg mushkil tu, ajaran ulamak pangkor ker mcm tu..lahabau betul pemimpin islam PAN n PKR nih

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [4613] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 760 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

4000 hektar untuk org melayu miskin kenapa tak sebut wan? Knapa nak sembunyi2 pulak? Tak cukup ker 4000 hektar tu? Nak 10 000 hektar ker baru ko tak sembunyikan?

90 juta dedak tak nak sebut ker? Melayu dgn melayu turrt...kih3

Anonymous said...

Tolong bagi bukti sapa dlm pan yg kata pan sokong pesta arak tu? Siapa? Tolong bg ytube boleh?

CONTOH: Taip youtube...
PENGAKUAN BAPA KANDUNG MANGSA MAMALI.

Ini baru bukti sohih, bukan fitnah. Ada hitam putih. Masuk mahkamah pun laku...

Anonymous said...

INI BUKTI SAHIH PAN SOKONG PESTA ARAK DAP. SILA TENGOK KALO TAK PERCAYA..


YOUTUBE : PENGAKUAN AYAH KANDUNG MANGSA MAMALI

Kehkehkeh

Anonymous said...

betul ker psl 4000hektar utk melayu?...kalu tak menipu bknnya penyokong PAN aka anjing DAP...

Anonymous said...

Cina kafir hari2 pun pesta arak. Dari dulu sampai sekarang. Tak caya cuba ko ajak hadi masok mana hotel ker, kelab malam ker...

Dep pesta arak sampai buncit ni bukan benda baru. Masa hadi berpeluk dgn lim kit siang dulu pun cina dah pesta arak malam minggu.

Mulut badan lim ks bau arak tu aku tak pernah peluk. Hadi pernah peluk kot?

Anonymous said...

Hadi kena jumpa lks one by one cakap pas membantah dap buat pesta arak. Tak pun suruh porntovi atau tar s nake jumpa lkc bantah pesta arak

Anonymous said...

SUDAH2LAH JADU BINATANG TERNAKAN SI AYATOLA HADI

Anonymous said...

BUAT APA JADU BINATANG TERNAKAN AYATOLA HADI? TIAP2 TAHUN KO DAPAT PERGI TEHRAN FREE KE? KO DAPAT DERMA 4WD FREE KE? KO DAPAT RUMAH BARU BINI MUDA FREE KE?

KAHAK PTUIIII..

Anonymous said...

SAPA NAK BELI NO KEAHLIAN PARTI PAD AKU? NAK JUSL MURAH2. AKU DAH TAK PAKAI DAH..BOLEH GUNA MASUK SURGA FREE...ULAMAK DIA KATA LAA

TAK CAYA TENGOK YOUTUBE.

Anonymous said...

PAS DAN AHLINYA BIADAP

Anonymous said...

Pas dah ahlinya biadab

Anonymous said...

Kenapa keldai ternak badi takut sgt nak dedah 4000 hektar lebih tanah utk melayu? Takut undi pas tinggal bawah 10 keping ker?

Klu bodoh sangat tu, google la.
Ni sbb ko byk sgt terminum kencing badi bin bawang ni

Anonymous said...

Keldai belaan toyol curi duit potongan gaji cikgu ni suka betol sembunyi fakta. Mcm perangai kawan perompak dia jugak....

Anonymous said...

PAS pulak yg biadap...PAN/PH suci murni, sampai sekutu politik (DAP) anjur pesta arak dan hina nabi pun diam mcm babi kenyang...ni bkn minum2 mlm minggu, tp pesta arak besar2an la dol...bangang tul

Anonymous said...

Dedak 90 juta pun nak sembunyi juga ker? Kamon la keldai....

Anonymous said...

Biorlah kapir tu nak buncit ke. Jgn mak bapak ko ikut dah la dol

Anonymous said...

Sabarrr... jgn gaduh2, kita dengar amanat ayatollah hadi 2.0

https://youtu.be/_JiDyPZrhY0

Anonymous said...

curi duit potongan gaji? betolkan fakta lu dulula wahai anjing2 DAP oiii...Duit tu dah dibayar kat penerimanya..lagi mau tipu daa..Anjing perang belaan DAP ni biol ke hapa?

Anonymous said...

Suruh hadi jumpa kit siang cakap one by one. Cakap dia nak halang pesta arak tu

Anonymous said...

Sabarrr.. dengar dulu amanat tok guru hadi

https://youtu.be/_JiDyPZrhY0

Anonymous said...

Sila google.
Sila you tube.
Jgn jadi bodoh walaupun ko keldai belaan badi bin bawang

Anonymous said...

Rm14 juta tu derr

Anonymous said...

Kamon la jing...apa bukti tuduhan 90juta tu? mana bukti yg Huse janjikan psl affin bank tu?...pemimpin pujaan jing akan kena slps Claire kalah kes saman...tungguuuuu

Anonymous said...

Membaca tak nak. Percaya cakap badi bin bawang bulat2, mcm ni la jadinya.... bodoh giler. Dah la bodoh, mcm katak bawah tempurung

Anonymous said...

Betul ke duit tu dah dibayar?? Duit saham kohilal kemana lesap? Duit tabung mangsa memali lebai mana curik? Tapi yg pasti tuan haji ustaz tar snake mmg suka tunjuk kote kat whatsapp.

Anonymous said...

Tunggu bukti sohih dekat2 pru14.
Saman sr tu rasanya kena balik kat muka lobai

Anonymous said...

Kikiki tabung utk saman SR dah cukup ke?

Anonymous said...

Woiii

Anonymous said...

Entah la derrr...
Kebas dulu tanpa pengetahuan, lepas tu baru bayor. Ayat quran mana entah dia follow?

Anonymous said...

Mmg PAS dah bantah pesta arak DAP tu, kenapa lak nak suruh TGHH jumpa LKS....mat sabu n pimpinan PAN kan hari2 dok meeting dgn LKS, tu pun tak leh nak bantah...rahmatanlil alamin kan atau skrg ni PAN dah tukar moto kpd rahmatan lil kafirin...huhuhu

Anonymous said...

Takut kang nak bayor lawyer pun x cukup duit. Tu belum lagi kira kalu kes terbalik....ikut suka ko la lobai... tu la sapa suruh ko ambik dodak

Anonymous said...

Dengar amanat dulu bro

https://youtu.be/_JiDyPZrhY0

Anonymous said...

Cakap bantah belakang2 buat apa? Tak ada telo ke? Kalu badi bin bawang betul2 serius nak bantah, ajak porntowi jumpa lks la. Cakap depan2. Cakap belakang dlm fb tu mcm pelir dah kiokk la derr

Anonymous said...

Mesti la ambik dedak, ulamak cinta dunia, nafsu membuak buak nak pandu land rover, audi q7, porsche. Tanggungan pun byk.. bini ramai bro.

Anonymous said...

Masa 1mdb kat parlimen, lobai2 bukan aje diam, ponteng pun ada. Tu tak bantah la yer? Yu sokong 1mdb la yer?

Bodoh la ko ni

Anonymous said...

FB tu dah jadi kitab rujukan walaunta. Paling aktif nik abuduh.

Anonymous said...

Ikut kitab syiah la gamaknya.

Anonymous said...

Bukan ponteng sebarang ponteng, lebai ponteng parlimen pegi majlis tahnik, side income bro. Elaun parlimen sapu jugak walaupun ponteng.

Anonymous said...

Akak powertrain sila masuk. Belum dapat elaun ke akak?

Anonymous said...

Ha3 teruk walUNTA PIGS kat sini kena bodohkan.
Memangnya semua puak pas bodoh ke?
Sory aku baru jumpa blog ni.

IrWrWs said...

Adehhh.. rahmatan lil kafirin! Keh keh..

Harap tak betul la.. tapi boleh jd betul selagi barua2 dap tak berani menegur dap yg terang2 menyokong pesta arak samada pas membantah atau tidak.. dap tak sebut samada pan bantah atau tidak.. ini bermakna pan dah boleh dipicit telornya agar boleh dipaksa menyokong sama.. ini rahmatanlil alamin ke? Atau rahmatanlil kafirin? Ntahlaa

IrWrWs said...

Jangan nak kena main lg dgn pimpinan korang!! Kalau betul 4000 hektar nape pr kalah juga di perak? Asyik kena tipu je patutlah layak jd barua dap je..

IrWrWs said...

Org semua dah tahu yg pan tidak berani menegur tawkehnya.. mcm juga kes siti kasim ada ke pan berani menegur? Aku sangka pan ni barua dap shj rupa2nya barua siti kasim juga.. keh keh

IrWrWs said...

Terutamanya muslimah pan.. siap berwefie lagi.. tawkeh di depan para barua di belakang..

IrWrWs said...

Ye ke 4000? Kenapa tak sebut sampai 40000 agar nampak lah kelentong tu logik sikit.. nape pr kalah jugak di perak? Sebabnya org melayu perak dah tak tahan tgk gelagat melayu sanggup jd barua pemimpin cina 1000 hektar..

powertrain1648 said...

Fatwa dah keluar...blum boleh isytihar...tggu approval dari PO1 dulu. Tokong bz skit skrg...next week meetig.

powertrain1648 said...

Madey xnak beli dah...dia pun dah ada sejuta tandatangan

powertrain1648 said...

biaDAP

powertrain1648 said...

Siti Kasim pun depa x berani tegur

powertrain1648 said...

Pan dan ahlinya...biarDap nak buat apa2

powertrain1648 said...

Tapi amanah moreshitduh tuan guru lim jgk taat

powertrain1648 said...

Mufti penang dah dpt jumpa lge blum...ada fatwa tggu approval tu tertangguh lagi

IrWrWs said...

Bagaimana pula dgn para barua kpd pemakan PIGS (BABI) kena tiaw spt di bawah? Nak lagi? Keh keh..

Anonymous said...

Hangpa geng pan,,hangpa nak p dok dgn babi dap tu ,,mampuih p kat hangpa la. Tapi,,pesta arak tu,,,takkan hang pa sokong? Mesti hangpa tak sokong,,aku yakin tu. Jika hangpa sokong,,hangpa redho dgn maksiat. Hangpa tak akan buat mcmtu,,krn hangpa bekas ahli pas yg mengaji jugak hudoh2 dulu2 ni masa dlm pas. Cuma la ni,,hangpa dah terlalu mesra dgn babi dap,,sampai hangpa dah TAK DAK TELOG nak tegug dap...jgn la mcmtu,,,,

Anonymous said...

Ahli pigs biadap

Anonymous said...

4.38.
Ada bukti ahli amanah taat lim?
Fitnah mcm zikir plk

Anonymous said...

Bodoh betol tak faham2 keldai belaan hadi ni. Cuba google 4000 hektar tanah utk melayu miskin. Lepas tu baca 44 kali.

Tak faham jugak minum kencing badi bawang tu 3 liter

Anonymous said...

1000 hektar utk cina dia gebang satu kelantan. 4000 hektar utk melayu miskin dia sembunyikan. 14 juta duit potongan gaji cikgu kena rembat dia sembunyikan. 90 juta dedak bos dia telan dia gelapkan

Anonymous said...

Kalah dulu tu sbb pas ada kat pr. Pr kena main dengan UG pas. Tu pasal kalah

Anonymous said...

Bagaimana pula rasa nikmatnya jadi pigs jilat jamban joo loo?

Anonymous said...

Pan yg x ada kuasa ko caci maki. Org yg ada kuasa banteras arak kat kl sikit pun ko tak usik...


Bodoh betol ko ni

Anonymous said...

Hangpa keldai ternak ayatola nadi bin bawang nak duduk dgn pigs ikut hangpa la...hangpa dah tak ada telo ker berbaik2 dgn geng joo loo sejak hangpa keluar pr dulu?

Anonymous said...

Hangpa selalu ke jilat telo joo loo?

IrWrWs said...

Tu lah kini pan kan dah dipandang hina oleh melayu islam.. inilah akibat kesanggupan sujud kaki pemakan pigs (babi).. sian.. ntahlaa

IrWrWs said...

Tepat.

IrWrWs said...

Pan tunduk sujud kpd kaki pemakan pigs (BABI) keh keh

IrWrWs said...

Ada ke pan tegur octoberfest? Kalau takde kira taat le tu..

IrWrWs said...

Memanglah sbb masa tu lim kata tak nak campur hal ehwal islam.. sekarang ni dahlah dia makan babi dan minum arak octoberfest tambah lagi nak lawan hudud.. hanya pan shj yg tergamak tunduk sujud di kaki lim..

IrWrWs said...

Gambar peluk amoi dah bg muslimah pan tgk ke?

IrWrWs said...

Dasar barua dap lah pan ni..

IrWrWs said...

Kalau betul 4000 tu nape PR kalah lagi di perak? Maknanya kelepet je 4000 barua tu ehh hektar.

Anonymous said...

Bangkai punya badi bin beruang

IrWrWs said...

Hinanya jadi org pan.. patutnya mufti jumpalah lebai pangkor 2 1000 hektar..

IrWrWs said...

PO1 lebih mulia daripada lebai pangkor 2 1000 hektar ke?

IrWrWs said...

Takkan nak tegor geng sekapal dgn muslimah pan..

Anonymous said...

PAN mana berani tegur siti kassim, takut kena cakar dgn kuku berkarat tu...naya

Anonymous said...

PAN dah jd sehina2 puak...drp dok berjuang islam dgn PAS, sekarang ni dah semakin celaru, sampai sanggup jd barua dan anjing2 kapir, bersetuju dgn oktoberfest, jd balaci siti kassim LGBT...mmm entahlah mcmana pengakhiran didunia dan akhirat utk puak2 nih.

IrWrWs said...

Jgn lah nak klepet melayu islam perak lagi.. kalau betul 4000 botol ehh hektar pasti PR dah menang kan?

Mujurlah melayu islam perak tak mudah kena klepet dgn barua yg tergamak sujud di kaki kafir lahanat.. kalau tidak habih tergadai tanah melayu perak..

IrWrWs said...

Hahaha.. masih ada lagi barua percaya klepet lebai pangkor 2 1000 hektar pasal fitnah UG..

Mana UG? Mana mana? Barua sujud di kaki kafir lahanat ada la..

IrWrWs said...

Amanat lebai pangkor 2 1000 barua dah keluar ke pasal octoberfest..?

Kalau setakat doa agar majlis octoberfest diberkahi, para barua berhala lim pun boleh..

IrWrWs said...

Marah mat syabu bila kau tuduh syiah..

IrWrWs said...

Gamaknya siti kasim makan dak daging korban muslimah pan? Bukan apa dia kata mimpi nabi ibrahim a.s. bukan dari tuhan.. aku bimbang muslimah pan percaya dia cakap lalu menyangka datang dari berhala lim.. ntahlaa..

IrWrWs said...

Tapi kalau lebai pangkor 2 1000 hektar baca doa utk majlis arak kira camana? Sah ke idak? Harap siti kasim boleh tolong jawab bagi pihak muslimah pan..

IrWrWs said...

Seronok ke jadi barua kafir lahanat pemakan pigs (BABI) selama ni? Mujur ada baca doa dulu sebelum makan gamaknya..

IrWrWs said...

Dap yg takde kuasa sokong bagai nak rak.. begitu jugalah baruanya..

Unknown said...

zzzzz2018.6.4
moncler online outlet
michael kors outlet online
coach outlet
jordan shoes
pandora
giuseppe zanotti sneakers
true religion jeans
oakley sunglasses
oakley sunglasses wholesale
prada outlet

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.