Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PKR AKAN LENYAP SEPARUH DALAM POLITIK NEGARA GARA-GARA MASALAH DALAMAN

WALAUPUN PADA PERENGKAT AWALNYA DINAFIKAN, AKHIRNYA BERITA PERTELENGKAHAN PENDAPAT DIDALAM PARTI AKHIRNYA TERSERLAH JUGA. KERANA ITU DIDALAM PKR TERDAPAT DUA KEM.

PKR PERLU MENYELIDIK ANGGOTANYA YANG MUNGKIN ADA YANG MENJADI SPY KEPADA PARTI LAIN DENGAN TUJUAN UNTUK MELEMAHKAN PARTI ATAU ADA KEPENTINGAN TERTENTU, DENGAN TUJUAN SUPAYA PKR  TUNDUK DENGAN KEHENDAK PARTI DI DALAM PAKATAN HARAPAN.

APA YANG KITA DENGAR ADA DIANTARA AHLI PKR YANG TERPAKSA MENCATUR PARTI KERANA TERPAKSA DISEBABKAN MENJAGA PERIUK NASI.

PERCAYALAH ! POLITIK PKR TIDAK AKAN SAMPAI KEMANA SELAGI PUCUK PIMPINAN TERPAKSA MENGIKUT KEHENDAK KERENAH PARTI LAIN DENGAN CARA BERMUSLIHAT.

 

-Pak Karamu-


 

PKR Selangor semakin goyah?



PKR Selangor semakin goyah?


(Ubah saiz teks) 
 

SHAH ALAM - Kedudukan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali di kerusi Parlimen Gombak dan Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli di kawasan Parlimen Pandan dijangka goyah berdasarkan kepada responden kaji selidik dilakukan Sinar Harian.

Apakah isu-isu kepartian dan pentadbiran Negeri Selangor di antara ketiga-tiga pemimpin ini yang membuatkan rakyat mempunyai persepsi negatif hingga mempersoalkan kepimpinan mereka.

Respons diterima daripada 550 responden, 300 daripadanya mahu ketiga-tiga wakil rakyat di tiga kawasan parlimen itu ditukar tanpa ada pendapat seorang pun daripada responden yang bersikap berkecuali.
 
Jika dilihat daripada senario ini, kemungkinan kekuatan Mohamed Azmin hanya kukuh di kerusi Dun yang meletakkan beliau sebagai seorang menteri besar.

Seorang wakil pemimpin kanan PKR iaitu Ketua Wanitanya, Zuraida Kamaruddin juga menunjukkan pengurangan sokongan berdasarkan respons di kawasan Parlimen Ampang.

Manakala di Kuala Langat yang mana kerusi Parlimen dan Dun sebelum ini didominasi wakil Pakatan Rakyat mula menunjukkan akan berlaku angin perubahan.

Seramai 31 daripada 50 responden yang ditemu bual memberikan jawapan mahu menukar kepimpinan yang ada daripada Pakatan Harapan kepada Umno/BN.

Demikian juga situasi di Parlimen Sepang yang boleh dikatakan bakal berlaku perubahan pola sokongan daripada Pakatan Harapan kepada Umno atau BN.

Penganalisis politik, Universiti Sains Malaysia (USM), Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berkata, PKR Selangor perlu melakukan kajian mengenai kedudukan semasa Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dan parlimen yang dimenangi pada PRU13.

Katanya, parti itu harus mengambil langkah proaktif dalam usaha mengekalkan tampuk kuasa dalam pilihan raya akan datang.

Jelasnya, kajian dilakukan Sinar Harian boleh jadi rujukan sama ada wujud persamaan atau perbezaan yang dimahukan rakyat.

“Saya rasa PKR sendiri ada lakukan kajian di samping beberapa pihak lain termasuk Sinar Harian. Dapatan kajian ini boleh jadi rujukan sama ada wujud persamaan untuk ambil langkah berikutnya.

“Jika personaliti politik seperti Mohamed Azmin, Rafizi Ramli dan Zuraida Kamaruddin dipersoalkan, maka langkah rasional perlu diambil parti agar tiada kesan PRU14 nanti,” katanya.

Beliau berkata, selagi Mohamed Azmin dapat mandat dalam parti, saya rasa kedudukan beliau terselamat kerana kegoyahan itu adalah kemelut dalaman.

143 orang berkata:

Anonymous said...

hehehe mana2 parti pun mmg ada masalah dalaman. bezanya parti yg bijak dan bertamadun akan berbincang utk selesaikan masalah. manakala parti yg bodo akan halau keluar dgn siku dan lutut org yg dichop sebagai bermasalah dan tak sehaluan dengan pemimpin. lebih keji lagi ialah bila nak pilih pemimpin, guna chai.. hehehe selekeh!!

Anonymous said...

Cakap orang! Pas bagaimana pula?
Diam itu lebih baik!

Anonymous said...

Btu tu. Tajuk pakkaram tu mcm riak. Kita tunggu je Pru nanti.

IrWrWs said...

Harap lebih cerdik utk membezakan antara kena halau dengan kalah pemilihan lalu hilang jawatan kemudian tubuh parti baru lalu dapat balik jawatan!

Anonymous said...

Memang cerdik la bagi aku nak halau org kena guna siku dan lutut ( ini bahasa kinayah, baruah2 dan anjing kurap mana reti,,hampa reti sondol pungkoq babi ja ),,yg bodoh ialah lari keluar bila kalah dan p sondol dubur lge dan lks..puih...

Unknown said...

Yg bercakap bagi pihak pas , , , semuanya merapu

Unknown said...

Yg bercakap bagi pihak pas , , , semuanya merapu

IrWrWs said...

Dalam tak merapu pun pan dapat baru 1%..

Anonymous said...

Kalah dgn undi chai lebih bermaruah berbanding menang pemilihan yg dah diatur guna chai, tu mmg mainan syiah kikiki

Anonymous said...

Cerdik ke pemilihan dlm muktamar parti yg kononnya perjuangkan islam tapi menang pemilihan yg diatur dgn chai? Sebijik mcm syiah hahaha belajar df ayatollah khomeini ke? Hahaha

Anonymous said...

PH bertanding 222 kerusi, BN pun sama tanding 222 kerusi parlimen masa pru nanti. PIGS tak rasa rugi ke nak bertanding 100 kerusi jer? Ke sebab ahli PIGS dah makin kurang? takkan kot.. dengar cerita ahli parti ikatan jer dah ada 5juta org. Ni strategi ke? Belajar dgn khomeini ke? Tanya jer... jgn marah.

Anonymous said...

Pak Karam nak sibuk pasal PKR buat apa????? tulislah apa apa yang boleh jadi bahan rujukan pembaca blog ini berkaitan agama islam yang boleh meningkat kan ilmu pengujung blog, taklah pengunjung asyik saling kutuk mengutuk antara satu sama lain, sekarang ni blog pak karam dah jadi macam blog pwncari makan dedak pihak sebelah sanun ( alim mimim nun tendang wau sarkas) dah jadi macam blog batu api...

IrWrWs said...

Bermaruah ke jadi barua dap?

Anonymous said...

Pan dapat 1% pun pas gerenti tergolek jadi tukun.

IrWrWs said...

Yg patut rasa rugi ialah bila sanggup tunduk sujud di kaki pemakan PIGS (BABI) dan peminum BETTER BEER!

Anonymous said...

Walaupun pas kalah, tuan presiden tak sedeh. Apa nak sedeh, semua sudah dapat...

Anonymous said...

Yg rugi islah ahli pas. Presden tak rugi apa pun. Semua sudah dapat. Yg lain tak penting sangat.

Anonymous said...

Bermaruah ke guna sistem syiah undi chai?

Anonymous said...

Bila sudah kalah nanti ahli2 pas sibuk sana sini, post motem, kehulu kehilir. Tn presiden buat selambe pergi tahnik

Anonymous said...

Presiden dah dapat 90juta, walaunta masih kena hulur kat tin milo.

Anonymous said...

Kalau pas kalah, presiden boleh releks2 candat sotong atau makan angin di iran.

Anonymous said...

Pak karam ada dendam kesumat pada pkr, sebab tu hari2 dia mengutuk fitnah pkr. Sehari tak kutuk pkr atau dap solat dia tak kusyuk.

Anonymous said...

Iklan nomor togel/ ghoib sila masuk.. kesian pak karam, harini belum ada komisyen.

Anonymous said...

Anon An 4.13, akak sebut 'PIGS' tu akak rujuk PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA ke? Takkan org pas makan babi dan minum beer kot? Takkan kot? Iskkk confuse jap.

IrWrWs said...

Tak lah saja je tu.. dekat afrika ada kafir yg makan PIGS (babi) tapi diberi peranan oleh yg mengaku islam utk belek fatwa utk org islam dan utk yg mengaku islam..

IrWrWs said...

90 juta <<< 83 billion

IrWrWs said...

Maknanya betul lah ada kejadian jadi barua dap.. hinanya jd org pan..

Anonymous said...

Tak baik tau perli cakap kat parti PIGS mcm tuu.

IrWrWs said...

Kalau tak guna chai macamana nak bezakan antara pejuang islam dgn bakal barua dap?

Anonymous said...

Akak setuju la 90juta tu? Kabarnya duit tu datang dari duit 1mdb yg najib songlap dari rakyat. Halal ke duit mcm tu akak?

IrWrWs said...

Sape kata baik sujud di kaki pemakan PIGS (BABI) dan peminum BETTER BEER? Dap ke?

IrWrWs said...

83 billion tu.. habis PH kena klepet..

Tang akaun affin pun kena klepet.. hinanya jadi org pan!

Anonymous said...

Betul la tuu. Syiah buat mcm tu utk kekal berkuasa dan boleh nyahkan ahli yg ikut ahli sunnah. Sebijik laaa. Demi lahap kuasa sanggup tiru syiah.

Anonymous said...

Pemilihan parti islam sebijik mcm syiah. Patut la ayatollah hadi selaku ulangalik ke iran. Iskk bahaya ni.

IrWrWs said...

Kesian mat sabu.. asyik2 org lain dikaitkan dgn syiah.. simpati buat beliau..

Anonymous said...

Abis tu akak yg tulis kat atas tu mana saya tau. Akak tulis PIGS. PIGS tu PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA... P.I.G.S

Anonymous said...

Yg klepet 90juta tu geng UG. Yg walaunta derma dlm tin milo pun kena klepet jugak, tabung memali pun lebai klepet jugak.

Anonymous said...

Untung la ayatollah hadi, tiap2 tahun dijemput ke iran, untung laa.

IrWrWs said...

Sian mat sabu.. masih lagi org tak nak kaitkan dia..

IrWrWs said...

Betullah akak yg tulis.. kan akak kata akak cuma terkejut jika ada org mengaku islam tunduk hormat sujud di kaki pemakan PIGS (BABI) dan juga peminum BETTER BEER berbanding hormat kpd ulamak! Tapi kalau setakat mengaku islam, org kafir pun boleh mengaku..

Ntahlaa..

IrWrWs said...

Ehh lupa ke kpd lebai pangkor 2 1000 hektar yg fitnah UG? Keh keh

Anonymous said...

Yg ngaku ulamak parti islam pun curi balak, duit saham, duit guru, duit tabung memali. Mesti ulamak pun sujud pada dap ya.

Anonymous said...

Ishh takkan la nak lupa pulak kes 90juta tu. Kita tunggu kes di london laa. Dah ada translator ke lebai hadi tu, jgn lupa siapkan tong oksigen byk2 keh keh

Anonymous said...

Mmg la taknak kaitkan dgn mat sabu, yg selalu dijemput ke iran hanya ayatollah hadi. Presiden belajar teknik undi chai di iran, unting laaa

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9314] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 660 JUTA , wassalam.


Anonymous said...

Haha3
Kan dah masuk sponsor iklan judi pakkaram. Selagi x masuk sponsor lagi tu dia buat isu fitnah.
Bila dah masuk sponsor judi senyap trus.
Saje nak bagi tau bos dia...fitnah dah buat duit sponsor xde lagi...

Anonymous said...

Malu aku blog PIGS ada sponsor judi....
Dah miskin sangat ke?
Duit tin milo dah xde org nak sumbang ke?
Sama mcm harakah dan nak lingkup xde org beli....modal beli kertas pun x lepas.

IrWrWs said...

Ehh ye ke dah start kes kat london? Nape huse tak bagi bukti akaun affin pd SR di kala SR amat memerlukan? SR dah kena klepet ke?

IrWrWs said...

Betul ke dakwaan2 tu? Kenapa tidak ada pun pemimpin pas yg kena dakwa macam rafizi kena dakwa dan didapati bersalah? Adakah rafizi dah klepet kamu sekeluarga? Simpati buat keluarga beliau!

IrWrWs said...

Simpati kami buat mat sabu.. asyik2 org lain yg dikaitkan dgn syiah.. siannya dia..

IrWrWs said...

Diharap jagalah tatasusila sbg org islam walaupun kini dah selesa jadi barua dap..

IrWrWs said...

Malunya jika ada ahli kelurga aku jadi barua DAP yg makan PIGS dan minum BETTER BEER..!

Anonymous said...

PAN dan fitnah berpisah tiada....kesian, bersungguh nak naikkan sokongan dr 1% sampai memfitnah dan caci maki...

Anonymous said...

Tunggu masa kempen pru. Bila Husam dedah akaun apim bank, ada lobai akan terberak2 dan terkencin

Anonymous said...

Presiden relak Jah. Semua sudah dapat...kalah pun tuang presdeng tak sedey. Ayatola backup baik punyer

Anonymous said...

Lagi malu kalu jilat kaki ayatola attehrani

Anonymous said...

Malu la cam budak blom kawin pi layan porno. Cehhh

Anonymous said...

Kenapa PIGS terpilih sebagai singkatan gabungan.ini,.
Kebetulan ...?
Kesian...dah ditentukan. Stanby je kena perlekeh.
ha3

Anonymous said...

Bukan kat London la. Kat hotel Germany sana

Anonymous said...

Simpati kat keluarga mamat yg tunjuk cottey kat jandei. Kecik plak tu

Anonymous said...

Malunya keluarga bila laki tunjuk kottey kat dunia globalisasi

Anonymous said...

lembu ekor pendek

Anonymous said...

Canner nak Kasi hilang cagu kat ibu jari? Ada petua tak? He3

Anonymous said...

Jgn ikut sistem syiah tu, bahaya. Mula2 chai, lepas tu.... hee nauzubillah.

Anonymous said...

Bagitau ayatollah hadi tu, tinggalkanlah sistem syiah tuu. Undi chai tu mmg amalan syiah supaya khomeini kekal berkuasa.

Anonymous said...

Suruh janda tu isap ibu jari, insyaAllah cagu hilang.

Anonymous said...

Petua hilangkan cagu boleh cari kat FB, try fb nik abuduh, dia rajin tulis kat fb.

Anonymous said...

PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA (PIGS)
TAKBIRRRR!!!

PRU kali ni dijangka sengit, 2 penjuru;
BN/PIGS vs PH.


IrWrWs said...

Agak2 sape yg pernah jadikan revolusi di iran sbg rujukan masa ceramah selain daripada mat sabu? Tu yg dia kecik hati bila dia kini dipandang sepi dan tidak lagi dikaitkan oleh penyokongnya sendiri.. simpati buat beliau..

IrWrWs said...

Bagitahu lobai pangkor 2 cukup2lah buat fitnah UG (agar org lupa apa yg dilakukannya dlm perjanjian pangkor 2 hingga tergadai tanah melayu 1000 hentar kpd sekolah cina.. ) sekarang ni org pan pun dah tak main isu UG tu lagi sebab mereka sendiri pun dah tak konfiden dgn isu ciptaan lebai pangkor 2 1000 hektar tu..

IrWrWs said...

Simpati buat keluarga dsai pasal video chinadoll yg pan kata asli bukan edit.. bukan pakai anak patong katanya tapi memang betul2 manusia si china doll tu.. ntahlaa..

IrWrWs said...

Oh aku ingat SR je kena klepet dgn huse.. para akar umbi pan pun kena klepet.. keh keh.. tak pelik ke korang huse tak bg ke SR bukti tu?

IrWrWs said...

Malunya keluarga jijah sebab pan kata video chinadoll tu bukan edit tapi mmg betul2 manusia berbangsa cina.. keh keh

IrWrWs said...

Kesian kpd beliau bila pan mengesahkan bhw suara beliau adalah asli bila beliau mengatakan "abang suka bulu mah".. kalau dah penyokong sendiri mengesahkan suaranya asli, kita yg di luar ni tak tahu dah nak kata apa lagi..

IrWrWs said...

Apabila disoal selidik anak2 pemimpin dap mereka mengesahkan bhw ayah mereka seronok sangat dapat berbaruakan PAN.. ini kerana dah lah bapa mereka makan PIGS (BABI) dan minum BETTER BEER namun masih disujud di kaki oleh para pemuka PAN.. mereka juga menyatakan tak boleh membayangkan bagaimana jika bapa mereka tidak makan PIGS (BABI) dan minum BETTER BEER entah nak disembah atau dianggap sebagai nabi pula okeh PAN; mereka pun tak pasti..

Rupanya hinanya jadi org PAN! Keh keh..

IrWrWs said...

Undi PH = Undi DAP (antaranya pemakan PIGS (BABI) yg PAN membaruakan diri kepadanya).. keh keh

Anonymous said...

Tahniah pada hadi. Berjaya praktik sistem syiah di malaysia.

Anonymous said...

Upah UG 90juta tu semua dapat ke? Atau hadi, din ayam dan nasa jer dapat?

Anonymous said...

Simpati pada walaun pas sebab ramai berlakon mcm alim tapi tunjuk kote, sebat duit, sebat balak.

IrWrWs said...

Simpati kpd mat sabu kerana masih tidak dikaitkan dgn syiah setelah bertahun2 menyanjung revolusi di iran suatu ketika dulu..

IrWrWs said...

Fitnah kan tu? Kalau betul kenapa pas tak kena dakwa dan didapati bersalah macam rapiji?

Anonymous said...

Pelik apanya, dah start trial baru kasi bukti kat mahkamah. Cakap kat hadi, kalau mahkamah panggil jgn ponteng gi tahnik tauu.

IrWrWs said...

Simpati juga kpd pemimpin yg suka bulu mah..

Anonymous said...

Malunya umat islam, pemimpin pas pura2 alim tapi makan dedak.

IrWrWs said...

Bukan sebelum start mahkamah dah mintak ke bukti2 yg SR ada? Sampai waktu tak dpt juga nak bagi walaupun husam kata ada.. maysti SR dah kena klepet dgn husam tu..

IrWrWs said...

Fitnah ni kan? Kalau betul kenapa pemimpin pas tidak didakwa dan didapati bersalah macam rapiji kena?

Anonymous said...

Hinanya walaunta, dipimpin org yg kononnya alim tapi cinta dunia. Sudah2lah hulur duit dlm tin milo, asyik kena klepet jer keh keh keh

IrWrWs said...

Aku sangka anak patung rupanya betul2 manusia..

IrWrWs said...

Bukannya setakat tin milo difitnahnya malah akaun affin pun diklepetnya.. simpati buat SR..

Anonymous said...

Menang besar le PAS kali ni. Sekarang ni pun semua dah besar. Cakap besar, maki hamun pun guna perkataan2 besar,ada jugak yg tunjuk anu yg dia rasa besar sgt, kereta pun ramai yg besar2. Tahniah le PAS.

IrWrWs said...

Tahniah para pemimpin pas kerana masih tak terlibat dgn apa2 aktiviti rasuah dan juga aktiviti fithah sehingga boleh didakwa dan didapati bersalah.. di pihak lawan ada yg suka tapi tak tunjuk bulu mah..

Anonymous said...

Tahniah PIGS, bakal menang pru dgn 40 kerusi parlimen, mudah2an ayatollah hadi jadi PM. Amiin.

Anonymous said...

mudah2an PAS menang lebih drp sasaran 40kerusi...dan PAN lenyap drp arus politik msia...aminnnn

Anonymous said...

Hadi jugak yg untung, disanjung syiah. Alhamdulillah

Anonymous said...

Betul laa. Cer tanya tuan haji dlfadhil ustaz nasha.

Anonymous said...

Simpati pada lebai muka tak malu, suka tunjuk kote.

Anonymous said...

Kikiki tak sabar2 nak tengok hadi masuk penjara ke? Sabar la, belum mula lagi. Duit tambang dah cukup? Tin milo kutipan dah brp juta? Ke pegi london nanti najib belanja naik jet?

Anonymous said...

Kusangkakan ulamak, rupanya ular dlm semak.

IrWrWs said...

Tahniah kpd PEMAKAN PIGS (BABI) kerana punyai BARUA SETIA..

Anonymous said...

Kikiki tin milo sekarang ni milik pas sorang atau milik PIGS? share2 la dgn pak kadiaq.

IrWrWs said...

Kusangkakan lobai rupanya baruai..

Anonymous said...

Ya betul tu, kesian pada yg tertipu dgn kewarakan tar snake.

Anonymous said...

Undi pas = undi umno, sekor curi duit lagi sekor tolong sucikan dosa keh keh

IrWrWs said...

Huse berani ke masuk court? Ada bukti konon tapi dayus.. utk bg SR bukti je pun tak perlu masuk court pun tak berani.. dasar barua..

Anonymous said...

Alhamdulillah gabungan PIGS mmg mantap, hadi jadi PM dan pak kadiaq jadi TPM. Takbirrrr!

IrWrWs said...

Simpati kpd akar umbi parti pencinta bulu mah..

IrWrWs said...

Tuan nasha kena dakwa ke? Bila? Akar umbi pan dah kena klepet dgn huse ke tu?

Anonymous said...

InsyaAllah amiiiin. Gabungan PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA (PIGS) akan menang besarrr... aminnnn.

IrWrWs said...

Mat sabu jugak yg rugi kerana tak dikaitkan lagi dgn syiah setelah berpuluh tahun menyanjungnya.. amal diam2 pun ok jer.. keh keh..

IrWrWs said...

Alhamdulillah ahli pas dapat menderma kpd parti yg perjuang islam bukannya spt ahli parti lain yg kena klepet melalui akaun affin dan duit genting..

IrWrWs said...

Kesian kerana org dah tahu bulu mah tu best..

IrWrWs said...

Undi PH = Undi DAP yg perjuangkan pemakan PIGS dan pesta BEER..

Harap umat melayu islam sedar akan hal ini..

IrWrWs said...

Tahniah PEMAKAN PIGS dan PEMINUM BEER kerana ada pihak mengaku islam menyokong dan mengiktiraf kepimpinan anda membelek FATWA...

IrWrWs said...

Pan tak perlu risau kerana ada penaung pemakan PIGS (BABI) dan peminum BEER yg mengikturaf islam ala PAN.. ini pasti menggembirakan akar umbi PAN.. keh keh..

Anonymous said...

Hadi jugak dpt berpeluk dgn ayatola iran

Anonymous said...

Sendawa nasa kenyang

Anonymous said...

Simpati pada pornovi

Anonymous said...

Dekat2 pru bila husam buka rahsia dedak, ada lobai akan terberak dan terkencing

Anonymous said...

Kesian ibu jari tangan tumbuh cagu

Anonymous said...

Najib semasa depan Trump berkata " semua musuh anda adalah musuh kami, semua kawan anda adalah kawan kami" Amerika berkawan dengan Israel, jadi Israel adalah kawan Najib, Haji Hadi berkawan denagan Najib jadi Israelpun kawan Haji Hadi dan PAS

Anonymous said...

Masih ada yg percaya kat husam? Cakap nak dedah bukti, sampai skrg haram satu habuk pun tarak...pembohong bersiri selps Piji...huhuhu

Anonymous said...

Pas akan berkubur. Hadi senyum aje. Semua sudah dapat

Anonymous said...

Inshaallah PKR dan parti ternakan DAPIGs akan pupus PRU14...

Anonymous said...

Tengok masa kempen pru. Husam dedah tembelang. Lebai teberak tekencing

Anonymous said...

Pas berkubur hadi senang hati. Semua sudah dapat.

Anonymous said...

Yg sedang berperang sesama sendiri adalah PKR...semuanya kerja tangan Piji, bermula dr langkah kajang sampai PKR pun nak terkangkang...

Anonymous said...

Pas berkubur mcm balak berkubur

Anonymous said...

Pas tekangkang hadi mengangkang. Semua sudah dapat

Anonymous said...

Tak sabar rasanya nak tengok "bukti" dr Husam...bukti yg SR minta pun tak mampu dia bagi

Anonymous said...

Pas akan lenyap spt lenyapnya saham kohilal

Anonymous said...

Mana bukti UG yg husam janjikan dulu tu?...huhuhuhuhu

Anonymous said...

Tak la.. PKR dan PAN yg akan lenyap slps DAPIGs hentikan bekalan dedak....

Anonymous said...

Dah dapat 90juta pun lagi nak kencing org kampung guna tin milo. Ulamak penipu keh keh

Anonymous said...

Kesian yg kata tar snake tu alim, alim2 kote hahaha

Anonymous said...

Undi pas = undi umno, sekor curi duit lagi sekor tolong sucikan dosa keh keh harap org kampung tak tertipu keh keh

Anonymous said...

Tahniah PIGS sebab dapat ulama pendokong syiah. Pak kadiaq tu tau ke hadi guna undi chai?

Anonymous said...

Haritu gegak gempita pas kata nak saman husam dan rafizi.. bila? Hari selasa?

Anonymous said...

Tabung tin milo tu utk pas jer ke atau share dgn ikatan?

Anonymous said...

Undi pas = undi umno
Sekor klepet duit, lagi sekor tolong dobi kasi suci. Harap2 org kampung tak tertipu dgn lebai.

Anonymous said...

Harap2 ayatollah hadi dan majlis syura cepat2 keluarkan fatwa haramkan dap. Walaunta tak sabar2 nak berperang dgn dap tuu.

IrWrWs said...

Husam!!! Mana bukti..? Dasar barua kaki klepet..

Anonymous said...

Barua DAPIGs dlm ni kata nnt waktu pilihanraya baru siap bukti klepet tu...huhuhuhu

Anonymous said...

UNDI PAN=UNDI DAPIGs

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.