Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR MULA SAKIT JIWA

JANGAN NAMPAKKAN SANGAT MASALAH NYANYUK HANG, BEREHAT LAH !

TUMPUKANLAH MASALAH PARTI HANG YANG BANYAK KERENAH DAN SEDANG HARU BIRU

 

-Pak Karamu-

 

Jemput Najib hanya talam dua muka Barat

Tun Dr Mahathir Mohamad
Tun Dr Mahathir Mohamad
(Ubah saiz teks)

SHAH ALAM – Jemputan yang dibuat Presiden Amerika Syarikat (AS) terhadap Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak serta pertemuan dengan Presiden Britain, Theresa May dilihat seperti talam dua muka.

Pak Karamu:
Apa masalah mahadhir jika pemimpin barat undang Najib ? Mengapa Mahadhir sakit hati sangat ?

Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad melahirkan rasa kecewa dan terkejut terhadap jemputan itu yang dilihat pemimpin Barat itu bersifat talam dua muka.

Pak Karamu:
Adakah Mahadhir hendak alihkan Isu dia tak tahu tentang kerugian ForeX ?

“Jaguh-jaguh anti rasuah Barat sanggup menjemput Najib untuk melawat negara mereka dan mengadakan perbincangan dengannya.

Pak Karamu:
Apa masalah kamu wahai Mahadhir ? Mengapa kamu tidak selesaikan masalah anggota parti kamu yang banyak masalah ? 
 
“Sebabnya ialah kerana Najib menawar untuk membeli pesawat komersial dan senjata mereka, yang mengabur mata mereka ialah duit berbilion yang dikipas depan mata mereka,” katanya yang dipetik dari blognya chedet.cc.

Pak Karamu:
Apa masalah kamu jika Najib jalankan tugas dia sebagai seorang PM yang mentadbir keselamatan negara ?

Beliau berkata, perkara juga menunjukkan ia merupakan sejenis rasuah tidak dipedulikan.
“Segala rasuah dan jenayah Najib diketepikan kerana wang tunai lebih utama daripada kemuliaan maruah dan prinsip.

Pak Karamu:
Semua yang kamu dakwa itu juga telah menimpa diri kamu semasa kamu memegang tampuk pemerintah, malah kamu lebih hebat dari Najib

“Maka dilakukan apa sahaja yang disyaratkan oleh Najib asalkan mereka dapat duit. Demikian jikalau Najib tidak suka media, maka media diketepikan,” ujarnya. Mahathir turut mempersoalkan tidak ada kebebasan media dan juga bersuara.

Pak Karamu:
Apa masalah kamu ? Kamu sedang mengigau ?

“Di mana perginya kebebasan akhbar? Ke dalam tong sampah. Ke mana pergi kebebasan bersuara? Peluang bergambar untuk Najib tipu rakyat Malaysia dipersetujui kerana bayaran USD 20 bilion duit orang miskin di Malaysia.

Pak Karamu:
Apa masalah kamu ? Jika Najib tipu rakyat mengapa kamu tidak buat laporang Polis atau SPRM

“Jika orang Malaysia berharap Barat dengan hidung tingginya akan bertindak ke atas jenayah yang sebenarnya dilakukan di negara mereka, di bawah undang-undang mereka, harapan ini harapan kosong,” katanya.

Pak Karamu:
Kamu sedang sakit sekarang ?

Katanya, tidak ada yang tahu apakah bentuk tawaran yang dibuat antara Najib dengan Britain yang boleh jadi pesawat–pesawat pejuang Typhoon, mungkin satu atau dua squadron. “Itu boleh jadi harga untuk peluang bergambar di hadapan kediaman pemimpin Britain di Downing Street, London.

Pak Karamu:
Kamu mula bercakap merapu, apa masalahnya dengan rakyat dan negara ?

“Jika Malaysia boleh, Britain juga boleh, iaitu boleh pejam mata. Bukankah Malaysia negara membangun bekas tanah jajahan Britain,” katanya. Jelasnya, Britain percaya apabila Malaysia merdeka ia akan merosot dan hancur.

Pak Karamu:
Mahadhir, cara kamu bercakap dan berhujah menunjukkan kamu sedang sakit !

“Lihat, ramalan Britain tepat. Pemimpin-pemimpin Malaysia jelas perasuah dan pencuri. Jika tidak pada mulanya, itu satu keganjilan. Sekarang ia pemimpin Malaysia, setelah merdeka sudah tunjuk warna mereka sebenarnya.

Pak Karamu:
Kamu telah mewarnai negara ini terdahulu dari Najib, kamu telah lakukannya, kesannya sehingga kehari ini terkesan, kamu tak merasa bersalah dan malu ?

“Kata Trump dan May, mereka hanya melakukan perniagaan. Kalau Malaysia menjadi bankrap kerana membeli barangan yang tidak diperlukan, itu masalah Malaysia. Mereka perlu utamakan kekayaan,” katanya.

Pak Karamu:
Kamu telah lakukan terdahulu, hangpa semua sama dan hang lebih teruk, boleh rakyat tahu apa masalah hang sekarang ?

12 orang berkata:

Anonymous said...

Masa ayatollah hadi dijemput ke iran ok jer. Ishhh sibuk jer la tun m ni.

Anonymous said...

Wow!! Pak karam dah mula backing najib. Syabasss pak karam. Tahniah yaa. Ada apa2 ke? Hehehe

Anonymous said...

Dapat tempias 90juta la tuu.

Anonymous said...

Tun m dengki la tuu sebab syiah tak jemput dia pi iran.

Anonymous said...

Pehhh dah macam blog pemuda umno...hidup umno

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1343] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 710 JUTA , wassalam.




















IrWrWs said...

Syukurlah Better Beer dibatalkan oleh dbkl..

Pan macam kecewa je bila tokey kecewa..

Anonymous said...

Kuat fitnah budak ni

Anonymous said...

Biasala budak baru nak up. Budak ni siswi menganggur. Dapat jadi cybertrooper ok la jugak dapat elaun.

Anonymous said...

Kompolan penyokong pembunuh org kg mamali...31billion rugi meniaga duit... patut dihapus kan dari muka bomi mesia

Anonymous said...

Bughah boleh diperangi sbb mengancam keselamatan negara dan mendedahkan agama sesat. Tak caya cuba dengar kata ayah kandung dia Kat youtube

Ban Diman Di Mojokerto said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH SERO,yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terpikirkan dari benak saya,kalau nomor yang saya pasang bisa tembus,dan alhamdulillah kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 saya,sebenarnya saya bukan penggemar togel,tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan,dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH SERO.dan dengan senang hati MBAH SERO mau membantu saya,nomor yang dikasi MBAH SERO.2D sama 4D putaran SGP dan HK semuanya bener2 terbukti tembus,sudah 3X putaran saya menang,dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menghubunginya,jika teman2 ingin mendapatkan angka jitu 2D 3D 4D yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi MBAH SERO di no 082_370_357_999 untuk info lebih lengkapnya buka blog MBAH karna di dalam blognya semuanya sudah lengkap

KLIK DISINI PESUGIHAN TANPA TUMBAL

ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.