Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GELARAN DATO DI MINTA TARIK

Salam

GELARAN DATO YANG DI ANUGERAHKAN KEPADA MUHAMMAD NIZAR DI MINTA DI TARIK BALIK ADALAH SUATU ISU YANG SANGAT MURAH, KEPADA MUHAMMAD NIZAR JANGAN BERDEDIH KERANA RAMAI YANG BERGELAR DATO TERLIBAT DENGAN BERBAGAI KES MAKSIAT, UNTUK MEMBERSIHKAN STATUS SUPAYA TIDAK TERPALIT DARI MALU MAKA ELOKLAH GELARAN ITU DI KEMBALIKAN SUPAYA GOLONGAN YANG TIDAK BERPUAS HATI ITU HIDUP DALAM KEADAAN AMAN DAN BOLEH TIDUR LENA

KEPADA YANG MEMBERIKAN GELARAN DATO HENDAKLAH PEKA DENGAN GESAAN UMNO SUPAYA GELARAN TERSEBUT DI TARIK BALIK SUPAYA MEREKA MERASA TENTERAM, ANDAINYA GELARAN ITU BERKAIT DENGAN KEIMANAN MAKA IA PATUT DI PERTAHANKAN

2 orang berkata:

Anonymous said...

Zainul Faqar yang biadap

Ada ilmu tapi tidak diamalkan, ada adab tapi tidak dipraktikkan, ada maruah tapi ditelanjangkan, sayangkan jamaah tapi merendah-rendahkan orang lain dihadapan khalayak.

Apakah motif Zainul Faqar menerjah Ust Nasharuddin Mat Isa ketika sedang berbual dengan seorang ahli parlimen Umno ketika parlimen sedang bersidang berkenaan isu APCO. Bagi Zainul Faqar, isu itu terlalu besar sehingga tidak boleh berehat untuk minum air.

Kalau ya pun ingin tahu apa yang dibualkan oleh Ust Nasha, kenapa sampai ‘ditelanjangkan’ maruah kawan itu semata-mata kerja bodoh engkau tu.

Apa yang buruk sangat berbual dengan MP Umno tu. Dan satu lagi, kenapa terdesak sangat engkau ingin tahu apa yang dibualkan mereka berdua.

Tak boleh ke buat secara baik, tanya dengan baik, bagi Ust Nasha selesai dulu minum pastu jumpa dan ajukan persoalan yang engkau mahu tanya sangat kalau ya pun penting bagi engkau orang.

Anonymous said...

berharap yb ir nizar mengambil kesempatan yang ada menyerahkan dengan cara baik gelaran yang dikurniakan kepada sultan sebelum sebarang prasangka timbul. maklum sajalah gelaran duniawi ini boleh membawa fitnah. menjadi hamba allah sahaja yang sebenarnya anugerah yang tidak terhingga. harus diingat apa ada pada gelaran dunia. mahasuci allah tidak memandang gelaran yang dikurniakan selain dari allah sendiri

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.