Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALAHAI !!! NAK MENGHALALKAN CARA

Salam

KES APA PAK ? JAWABNYA "PERKOSA"  YAHHH ! BUKAN ROGOL YA !

Maka laporannya apa Pak ? PERKOSA ! Oooooo ! Bukan ROGOL ya Pak ? Ya Bukan !

Pindaan mungkin dilakukan dalam istilah ROGOL, kerna ROGOL bererti keganasan sex yang dilakukan oleh seseorang, apa yang berlaku adalah PERKOSA ! Jadik perkosa bukan ROGOL ya ! Iya dong ! Jadi Pak orang yang merogol istilahnya bagaimana ? Yaaaah ! tidak ada dalam istilah kami, jadi jika ROGOL di Indonesia tidak salah ya Pak, Iyaaa ! la, jadi kalo PERKOSA itu adalah jelas keganasannya, Oooooo ! 

Pindaan mungkin dikenakan kepada kehadiran yang sah oleh orang yang kena ROGOL, Jika kehadiran orang yang kena ROGOL itu umpamanya pendatang haram maka itu tidak wujud kes ROGOL kerna tiada dokomen yang sah dan kes ROGOLnya juga TIDAK SAH, mungkin itu sengaja mahu mencemarkan nama baik orang tertentu, Ooooo ! Bagus juga ya ! Nanti kalo rakyat di negara ini sudah gatal anunya maka cari saja pendatang haran ya ! maka merogol-rogolan la kalian

Nanti akan kedengaran pula pendatang tanpa izin yang kena ROGOL, Ya Pak ! saya mau melaporkan bahwa saya kena PERKOSA ! hik ! hik ! hik ! PERKOSA ? Ya Pak , Apa itu PERKOSA ? Dalam istilah kami tiada istilah PERKOSA, akan tetapi ROGOL adalah ! Bukan Pak saya tidak di ROGOL tapi diPERKOSA ! Kami tak boleh berbuat apa-apa kerna istilah PERKOSA tidak ada, kalo ROGOL itu bagaimana Pak ? Yah kalo ROGOL yang sah adalah sesiapa yang datang cara  sah  tapi kalo datang caranya haram maka itu namanya bukan di ROGOL dan PERKOSA, jadi kes saya bagaimana Pak ? Alah sama-sama enak kok ?

1 orang berkata:

Anonymous said...

Jadi perogol pun akan kata "saya tak rogol bibik ni, saya hanya memperkosa sahaja". Tutup kes dunia di Malaysia.

Lain kali kalau orang tu nak kena atau kena rogol. Ada peluang gigit je anunya sampai putus. Rasanya kalau kena hukumpun... puas hati. Lagi baik kalau sanggup telan terus anunya tu biar takleh disambung di hospital.

Yang ni kalau diajar di sekolah untuk pendidikan seks memang patut, self-defense.

Geram rasanya aku dengan perogol bertaraf menteri tu.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.