Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ini orang bagi masalah dalam parti mereka

(HOT) Pagi - Kak Ijat join Hassan Ali pagi ni ? Perhh..!


Dari sumber, hari ini DHA akan mengadakan sidang khas media di rumahnya. Ada yang kata pukul 10 pagi, dan ada juga yang bilang jam 11. Tak kisah lah jam berapa, tetapi hari ini memang ada Sidang Media di rumahnya.

Sebilangan berkata, akan ada beberapa kejutan yang bakal berlaku di sidang media itu. Ahh..! Suka hang la berapa banyak pun kejutan yang nak dibuat. Nak letak 'gimik' atau mercun pom-pom pun takpa. Manusia yang gemar bercakap, akan terus bercakap. Jika dia tak teruskan bercakap-cakap, nanti jadi tak cerdik pulak. Jadi 'bodoh-bodoh' alang gitu. Meracau meracai..lagi masalah !

Cuma yang menariknya, Sidang Media pada pagi ini, sudah tentu akan diraikan juga oleh tetamu jemputan. Seterusnya jadi tukang hangguk-hangguk di kiri dan kanan. Berahim Al-Kataki, Zolkulum AlKulimi, Harussana-sini, X-PKR Albayan baruni, dan..jeng-jeng..jeng, !!??

Agak-agak ada tak nanti pemimpin PAS akan hadir ? Aku rasa akan ada. Sekadar nak hadir tak salah. macam juga bila najib datang Parit Buntar, tak salah Mujahid Yusof Rawa juga turut hadir atas kapasitinya sebagai Ahli Parlimen Parit Buntar.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.