Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SELURUH PEMUDA BERKAMPUNG DI DUNGUN

[Kemaskini 7.47am15/1- Video didalam] KUALA TERENGGANU - Seluruh Pemuda dikerah berkampung di Dungun sempena program Jubli Emas yang akan disambut selama tiga hari bermula Khamis 19 Januari dan berakhir pada Sabtu 21 Januari.

Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Terengganu (DPPNT) , Ustaz Mohd Nor Hamzah menyeru semua pemuda mengerahkan sekelian pemuda samada Ahli Jawatankuasa peringkat negeri, peringkat

 
kawasan-kawasan, peringkat Dun-DUN, dan pemuda di cawangan-cawangan serta pemuda-pemuda yang menyokong PAS dan Pakatan Rakyat menyahut cabaran penubuhan sayap kanan pasti itu yang telah mencapai umur 50 tahun.

"saya menyeru semua AJK DPPNT, AJK Pemuda Kawasan-kawasan, pemuda DUN-DUN, dan semua pemuda yang bernai menegakkan kebenaran, meyokong PAS dan Pakatan Rakyat menjayakan program Jubli Emas DPPNT,"ujarnya kepada buletinonline.

Beliau turut mengerahkan sekelian pemuda menyampaikan 'seruan jihad' itu kepada semua bekas-bekas pimpinan Pemuda dan bekas-bekas ahli pemuda berhimpun di tapak sambutan tersebut yang akan diadakan di Batu 5, Alor Tempoyak, Dungun, Terengganu.

Sehubungan itu, Pengarah Sambutan jubli Emas DPPNT, Sheikh Hanafi Abdul Aziz berkata adalah amat rugi kepada semua pemuda sekiranya tidak bersama dengan kebangkitan orang dan menghadiri program yang bersejarah itu.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.