Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Seorang penyokong parti politik cedera dipukul pihak lawan

24 April 2013
KUALA TERENGGANU - Seorang penyokong parti politik cedera setelah diserang sekumpulan penyokong parti lawan dalam kejadian di Simpang 3 Pekan Dungun, malam tadi.
  
Jurucakap Pilihan Raya Polis Kontinjen Terengganu Supt Koh Ah Tiam berkata, dalam kejadian kira-kira pukul 11.30 malam sekumpulan pasukan pemantau pilihan raya menurunkan bendera salah sebuah parti yang dipasang di kawasan berkenaan kerana menghalang lalu lintas.
  
Koh berkata tindakan itu menyebabkan berlaku salah faham dan mencetuskan kemarahan penyokong parti berkenaan sebelum mereka turut menurunkan bendera parti lawan.
  
Katanya, berikutan itu berlaku pertelingkahan dan pertikaman lidah di antara petugas kedua-dua parti politik tersebut sebelum mereka bertindak agresif dan satu pihak menyerang dan memukul mangsa.
  
"Ekoran kejadian itu mangsa yang berusia 57 tahun itu cedera di bahagian kepala dan badan dan kini menerima rawatan di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini.

Bercakap kepada pemberita di sini hari ini, Koh meminta mereka yang terlibat dalam insiden pergaduhan ini dan saksi tampil di balai polis berdekatan dengan segera untuk membantu siasatan.
  
Kes disiasat di bawah seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh.  - Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.