Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TEKANAN UNTUK TAMBAH KUATKAN PARTI

Adalah suatu yang mustahil bagi ahli UMNO meningalkan parti mereka jka tidak menerima tekanan.

Yang menekan tidak boleh mengaku menekan,nanti malu apabila diketahui umum, namun umum memakluminya.

Yang kena tekan tentunya  ada kes yang sukar untuk dilepaskan, namun boleh lepas jika menyertai puak yang menekan.

Yang menekan wajib berkata "Kami tak paksa, Kami tak perlu mereka, mereka jahat, mereka perosak dan sebagainya wal hal mereka sangat diperlukan !"

Sebab itulah rakyat sudah maklum, apabila ada yang tinggalkan parti maka mereka di ajar macam mana nak jawab supaya tidak merosakkan maruah diri dan maruah golngan yang menekan.

Inilah suatu cara yang terpaksa diambil oleh golongan yang menekan dan kena tekan.

-Pak Kaamu- 

Pemimpin keluar Umno kerana terima tekanan

AddThis Sharing Buttons

Shamsul Amri Baharuddin
(Ubah saiz teks) 
 
KUALA LUMPUR – tindakan keluar parti oleh beberapa pimpinan Umno mungkin disebabkan tekanan yang diterima oleh mereka.

Bagaimanapun, Penganalisis politik Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof Ulung Datuk Dr Shamsul Amri Baharuddin tidak menolak kemungkinan tindakan tersebut adalah strategi politik supaya parti tidak dikaitkan dengan kes yang mungkin sedang disiasat ke atas pemimpin tersebut.

“Kena fikir juga berapa ratus orang akaun di tahan (dibekukan), dia ada suasana dia. Takkan kerana semua aman, dia keluar? Tidak.

“Mesti ada sesuatu yang dia rasa tidak aman. Bila rasa tidak aman, sebelum dimasukkan dalam penjara atau sebelum saya dipanggil oleh SPRM, baik keluar dulu.

“Mungkin dari segi itu dia keluar Umno supaya dia tidak menjejaskan Umno,” katanya  ketika ditemui di kediaman Tengku Razaleigh Tengku Hamzah di Jalan Langgak Golf, di sini.

7 orang berkata:

Anonymous said...

Tiada beza dgn bn yg satu ketika dahulu dituduh jaga dan lindung kroni yg buat salah. Ph yg bertuankan kafir harbi dap sama saja. Bahkan lebih teruk,,babi guan eng di buang kes terus,,,tok pa, anifa aman, bahkan jho low sendiri, jika join ph,,terus bersih. Lihat saja mahataik dan anak beranak dia yg mana mereka ini sebenarnya2 perompak harta negara,,kita tak lupa,,yg lupa atau buat2 lupa ialah baruah2 ph,,,perompak2 ini sekarang suci bersih hanya kerana berada di pihak kerajaan pakatan hancing...

Anonymous said...

Ya setuju tu, semua hancing. Pak lebai lagi teruk hancingnya berlakon dgn jubah dah serban, berzikir tak lekang di mulut tapi ada kes baham duit dari najib, kita tunggu la episod mahkamah di london. Nik abduh anak tok guru pun dah diam jer, rakaman suara dia mmg dah sah dia mengaku baham duit umno. Kehkehkeh kat facebook berjela2 nafi siap dgn nas quran. Mmg dasar penjual agama. Depan walaunta tunjuk zuhud, kat rumah kereta mewah menjalar kehkehkeh

elkamaal said...


شركة تنسيق حدائق بالرياض
افضل شركة تنسيق حدائق بالرياض
شركات تنسيق حدائق في الرياض
محلات تنسيق حدائق بالرياض
منسق حدائق في الرياض
تنسيق حدائق واستراحات
تنسيق حدائق منزلية بالرياض



توريد وتركيب حجر الرياض
تصاميم واجهات حجر الرياض
واجهات فلل حجر طبيعي
واجهات منازل حجر طبيعي
واجهات فلل حجر في الرياض
واجهات حجر للمنازل
اسعار حجر الرياض
تصميم كوش افراح بالدمام
منسق كوش افراح بالدمام
محل كوشات بالدمام رخيص
منسقة حفلات بالدمام
ارقام محلات كوش بالدمام

Anonymous said...

Mereka keluar umno sbb tak setuju umno kerjasama dgn pas. Mereka tau yg pas akan merosakkan umno dengan lebih parah. Mereka keluar umno kerana tidak mahu bersekongkol dgn parti penunggang agama, penjual syariat, perkauman dan penerima dedak drp perompak harta negara.

Anonymous said...

Jadi mereka keluar umno kerana meluat tengok muka hadi dan tidak mahu kena kencing.

Anonymous said...

Betul tu, eddy wang mmg kaki kencing. Semua parti politik dah kena kencing dgn eddy wang. Walaunta sila buang eddy wang dan geng ug, depa perosak dlm pas. Dah elok2 perjuangkan agama tup tup nak pancing umno punya pasal pas perjuangkan bangsa pulak. Mmg hamPAS!

Anonymous said...

Pak karam, bila PPPH nak ditubuhkan? Jom ramai2 keluar parti.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.