Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAU ROGOL LAGI SATU KALI BARU MAU DAKWA ?


BINAWE, BILA MAU ROGOL LAGI & BILA MAU DAKWA ?

-Pak Karamu

Pemuda Umno: Bila nak dakwa Paul Yong di mahkamah ?

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Pemuda Umno mempersoalkan mengapa Exco Perak Paul Yong belum didakwa di mahkamah berikutan dakwaan merogol pembantu rumahnya. 

Ketuanya Dr Asyraf Wajdi Dusuki berkata polis sudah menyerahkan kertas siasatan kepada Pejabat Peguam Negara pada 23 Julai lalu.

4 orang berkata:

Anonymous said...

Sebab tidak di dakwa ialah kerana yg rogol itu babi cina dap. Itu ja. Sekarang ini, cina babi dap,,dengan bantuan barua2 depa dari bangsa melayu pelag dari pan,pkr dan ppbm sedang membina persepsi baru iaitu bangsa melayu islam adalah penyamun, perasuah,pemalas dan lain2 lagi perangai buruk. Tetapi, bangsa cina dan india,,adalah baik,,amanah,telus dan sebagainya. Jadi,jika dakwa perogol exco babi dap tu,,mcmna dgn perancangan tadi?. Itu lah,,bila cina dan hindu diberi kuasa,,mereka akan guna kuasa dgn cara salah,,iaitu rule of babi dap untuk menindas kita org melayu. Puas la hati org melayu yg beri undi kpd ph,,terutama generasi muda yg bahlol lagi tolol itu,,hangpa boleh lihat sendiri apa hasil undi tangan2 laknat hampa kpd ph. Cina teoh beng hock mampuih kerana bunuh diri,,habis org melayu tidak percaya kpd kerajaan,,siap percaya dgn canangan cina dap bahawa tbh mati dibunuh sprm. Kerajaan bn terpaksa bayag beratus2 ribu pampasan kpd keluarga tbh. Tetapi, bila hindu bunuh org kita mohd adib,,pembunuh dibebaskan, perbicaraan penuh dgn tipu helah peguam negara, bukti forensik ditolak, bahkan cipta teori bari yg tidak masuk akal, kunon mati dilanggar truck bomba,,,haaa....hengpa lihat, bagaimana hindu permain org melayu,,,

Anonymous said...

al jubori bole buat apa apa tak..??

klu dia berucap di Parlimen bole pasal nk tunjuk undi x caya pada kutty babi

kikikikiki.. kutty babi pun bisu

Priya Escorts said...
This comment has been removed by the author.
"ISKANDAR LENDERS" said...

Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Keuangan Komersial dan Pembangunan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Hutang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Pribadi, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan tingkat bunga rendah per tahun untuk individu, perusahaan dan badan usaha. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus menghubungi kami melalui
Hanya WhatsApp: (+ 62822 74045059
Telp .... (+ 62822 74045059
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.