Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PARLIMEN AKAN BUBAR JIKA BANYAK KERENAH

 RUMAH HAMPIR SIAP

TETIBA PAHAT PULA BERBUNYI

MAHADHIR KINI BUKAN LAGI PENGURUSI BERSATU
  •  
  •  
  • DAH TUAPUN MASIH TAK SEDAR DIRI. 
  •  
  •  kredibiliti Mahathir benar-benar hilang susulan kemelut politik yang sedang berlaku.

    “Hari ini lain, esok lain, lusa lain, semalam lain, jadi kita nak komen pun susah. Sebab kejap lagi mungkin tukar fikiran. 

    “Sebab itu payah nak komen, sebab kalau komen pagi ini, mungkin petang nanti dah berbeza balik. Jadi kamu (pemberita) kena tanya komen yang baru pula. 

    “Semua orang keliru dengan keadaan ini. Saya harap isu ini dapat diselesaikan dengan segera sebab negara kita pada hari ini tak berkerajaan...Ekonomi semakin tak menentu kerana masalah tak menentu hari ini," katanya.
  •  
  • PERTAMA KALI GAMBAR NI KWAR. UNITY TERBARU UNTUK MELAWAN YANG MABUK KUASA!

LAWAN SEHINGGA KELUBANG CACING !

Mahathir, Muhyiddin kini 'berperang' terbuka

ANDAINYA BERSATU BERPECAH BELAH DISEBABKAN ADA YANG MABUK KUASA, MAKA ADA BAIKNYA PARLIMEN DIBUBARKAN.

ATAU

MAT AKAN DIAKTIFKAN BAGI LALUAN KEPADA YDPA 
MEMBUAT KEPUTUSAN.

PADAN MUKAAAA !

Kerjasama Anwar-Mahathir untuk tamatkan kebuntuan Malaysia ?

untuk menyelematkan dan mereformasi Malaysia."Apa jalan lain untuk negara selain dua pilihan yang telah meletakkan negara dalam kebuntuan?

 Saintis politik Prof Wong Chin Huat memberikan penjelasan.

Selain pilihan raya, apa alternatif yang ada jika Muhyiddin Yassin atau Anwar Ibrahim tidak memiliki sokongan majoriti ahli Dewan Rakyat untuk menubuhkan kerajaan?

JAWABNYA:

MAJLIS ANGKATAN TENTERA

RAKYAT SUDAH LETIH DENGAN KERENAH POLITIK MABUK KUASA

17 orang berkata:

Anonymous said...

bila situasi tak berpihak kat pas, suruh bubar parlimen. semlm sokongan berpihak pada muhyiddin tak suruh pulak bubar parlimen. ermm.. kempunan lagi la ayohchik nak jadi TPM kahkahkah

tunfatimah said...

Cukup2 la Ahli2 Parlimen buat kira2. Dalam bersetuju masih ada yg bermasam muka. 😂😂😂 PRU 15 berjuang lagi.

Anonymous said...

Formula MP berubah ikut angin. Kahkahkah..jap dpt projek, jap hilang projek. Betul2 tak beriman.


Anonymous said...

banyak hang punya duit karamu nak bubar parlimen. bubar parlimen tu pilihan terakhir, selagi boleh cari penyelesaian tak payah la bubar. pas dan umno dok sibuk suruh bubar sebab takdak calon PM, takdak sorang pun yg ada kredibiliti atau cukup sokongan utk jadi PM dari pas atau umno. hampa ikut ja la pungkoq muhyiddin atau madey tuu... mana la tau, untung sabut timboi, boleh laa ayohchik jadi menteri nanti hehehe

Anonymous said...

Songkok putih tu yg jadi punca masaalah

Anonymous said...

Bagi aku,,org tua nyanyok , al buntoti,kafir dap,,mereja ini punca segala masalah kod negara. Pru14,,adalah bukti rakyat beri mandat mentadbir negara kpd ph,,menang selesa. Tetapi,,aoa yg ph bagi kod rakyat? Dap dgn gelojoh dan bongkak tunjuk sifat sebenar kafir harbi,,terus mencabar islam, hak org melayu,,sehingga raja2 melayu pun berani dicabar. Ekonomi,,semakin teruk,,lge menteri kewangan paling bodoh dlm sejarah negara, memalukan bangsa cina,,pan,,memalukan bangsa melayu,,hanya jadi baruwah kafir,,menteri ugama paling bodoh dlm sejarah negara,,diperbodoh dsp jual aset2 thaji,,mahathir,,memang terbukti,,beliau adalah firaun moden,,nak berkuasa sampai khojol. Jgn salahkan pembangkang,,ph sendiri yg merosakkan negara,,belum sampai 2 tahun, tapi kerosakan yg ph buat lebih teruk dari keburukan 60 tahun bn memerintah. So,,sekarang still mahu bercakap tentang mahu menyelamatkan negara? Kepala hotak hangpa....manusia songsang lgbt boleh la hangpa nak perbodoh...

Anonymous said...

DAP pon gitu gak...

LGE yg kempunan dah...
Abang non lagiiii ler kempunan..

kerajaan PerLEMBU an di tolak AGONG..

Anonymous said...

timah oooiii..

Kali niii aku SOKONG awak timah oooiii..

Anonymous said...

beriman!!!
giler kau nyah..

Anonymous said...

Asal tak ikut pungkoq bang non udah...
melecet dibuat nyerrr..

Anonymous said...

setan dah menulis...
AWAS.....

Anonymous said...

jaga mulut...

Anonymous said...

takper cekdet..
Jawatan PM ke-9 ..masih terbuka...

Anonymous said...

PM ke-8 Muhidin
PM ke-9 Mahadir
PM ke-10 Mahfuz..

ramalan aku lah...

tunfatimah said...

Ni dah jadi kes elephant fight elephant, the grass grows greener. 😀

Anonymous said...

ke 11 mat sabu

Anonymous said...

Tahniah PAS dah jadi Kerajaan. Pintu belakang pun pintu belakang laa.. janji puas hawa nafsu. amiin

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.