Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PARTI AMANAH SOKONG ANUAR, TIDAK SOKONG MAHADHIR

ADA AMANAH TINGGALKAN AMANAH DAN MASYUUUK PKR, PASAI DAH TAK AMANAH DAAAH !

BILA TANYA AMANAH DAH DILANDA RIBUUT TOPAAN ?

DEPA JAWAAAB !

DAAAAK EH !

NAK SOKONG MAHADHIR WAT APA ? DIA MANA ADA PARTI !

NAK SOKONG ABANG NON, ISHH, MEH, BINCANG BELAKANG !


LA NI AMANAH SOKONG PENUH ANUAR JADI PIEM MALAYSIA.

MANA-MANA AHLI YANG BERHORMAT YANG KELUAR AMANAH DAN MASUK PKR. KIRA DEPA TU  DAH  TENGOK PKR NI LEBIH BAIK  DARI AMANAH.

TU PASAI ADA YANG BERHORMAT DARI AMANAH LOMPAT PERGI PKR.

ADA ANGIN DOK HEMBUUUS, ADA LAGI YANG BERHORMAT NAK LOMPAT PKR, TAPI CEPAT-CEPAT TARIK BRAKE, PASAI ? PASAI AMANAH DAH SOKONG ABANG NON NAK JADI PIEM. KIRA DASAR DAH NAK SAMAAA ! WAT APA LOMPAT !

ALANGKAH BAIKNYA KALO AMANAH BUBAR PARTI DAN JOIN PKR, TU LEBIH BAIK, TAK LA BANYAK SANGAT BERPECAH MELAYU NIH .

KALO LA ABANG NON JADI PIEM MALAYSIA, NANTI MAT SABU LEH JADI TIMBALAN PIEM, JADI ? OGHANG MELAYU DOK BELEGAR KAT TU JE.

YANG TAKUTNYA JIKA AMANAH SOKONG GUAN ENG ATAU KIT SIANG JADI PIEM, TAPI TAK MUSTAHIL KAN,KAN

8 orang berkata:

dingdong said...

Bubar pas masuk umno, dh sama je dua2..

Anonymous said...

He he he....

Anonymous said...

25.11.2020 sidang bajet bakal dinanti keputusan diterima akan memeranjatkan seluruh negara.

Lantik Ku Li Perdana Menteri dan Anwar Timbalan Perdana Menteri dan Najib sebagai menteri kanan (kes nya diselesaikan) akan percepatkan lenyapnya legasi tak guna ini.

Pendirian Ahli Parlimen terhadap beberapa isu yang dibawa terutama dari Najib, dirasakan amat tepat untuk dilaksanakan olih Kerajaan Muhyiddin tetapi sehingga kini belum lagi kedengaran bahawa pihak Kerajaan Muhyiddin akan melaksanakanya.

Inshaallah !!! Yang bakal terjadi undi dipihak Kerajaan tidak mencukupi ..apa terjadi nantikan..tunggu sekitar minggu 25hb Nov hingga December 2020.

Awan mendung di seluruh tanah air, bila mana rakyat bertambah bingung dengan suasana dan keadaan di negara ini

Hilang sokongan dari Ku Li, Ahmad Maslan, Anwar Zahid(sudah pasti) mahupun Najib(sudah pasti) akan melenyapkan legasi Tun.

Shahidan yang dah mula berkotak macam ayam betina hilang anak, tidak ketinggalan juga Annuar Musa, mula melesing Ku Li,

Jika Belanjawan 2021 tidak diluluskan di Dewan Rakyat bolehkah Muhyiddin Yassin menghadap Yang Di-Pertuan Agong supaya dibubarkan Parlimen dan Pilihanraya Umum diadakan?

S. 1: Perdana Menteri yang kalah di Dewan Rakyat kerana Belanjawan Kerajaannya ditolak oleh ahli-ahli Parlimen sudah hilang kedudukan atau locus standi untuk bertindak sebagai seorang Perdana Menteri yang sah untuk menasihati Yang Di-Pertuan Agong supaya membubarkan Parlimen dan mengadakan Pilihanraya Umum.

S. 2: Kalau semua langkah Perdana Menteri yang kalah Belanjawannya di Dewan Rakyat tersekat kerana halangan undang-undang Perlembagaan & konvensyen Perlembagaan jadi apa yang Tan Sri Muhyiddin Yassin wajar lakukan sekiranya senario yang digambarkan itu benar-benar berlaku?

J. : Yang Berhormat Ahli Parlimen Pagoh itu tiada pilihan lain. Beliau perlu meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri bersama barisan kabinet dapur nya.

S. 3: Apa jadi jika Perdana Menteri meletakkan jawatan?

J. : Semua Menteri kabinet juga secara otomatik gugur dari jawatan dan Kerajaan PN ikut sama tumbang.

S.4: Jika senario ini benar-benar berlaku pada Khamis 25 November ini. Apa jalan penyelesaiannya?

J. : Yang Di-Pertuan Agong akan melantik seorang Perdana Menteri Baharu. Sebuah Kabinet dengan Jemaah Menteri akan terbentuk dan sebuah Kerajaan baharu akan ditubuhkan. Tun sedang melobi Hisyamuddin sebagai PM interim.

Tetapi tidak dapat dipastikan masih adakah lagi lagi Ahli Parlimen dipihak Kerajaan yang berbolak hatinya dalam menyokong' Muhyiddin?

Pengumuman Mazlee keluar Pejuang kini hanya dianggotai empat Ahli Parlimen – Tun Mahathir Mohamad (Langkawi), Mukhriz Mahathir (Jerlun), Amiruddin Hamzah (Kubang Pasu) dan Dr. Shahruddin Salleh (Sri Gading)Tun dan Boboi yang terperanjat besar sebenarnya kerana tiada lagi kuda tunggangan kedua anak beranak ini.

Menteri terutama yang datangnya dari UMNO yang semakin nyata 'lupa daratan' yang baru nak mula "mengorak' langkah, tetiba, kapal pula pecah dan masuk air..nak..tenggelam.

Makin sepi hati atok makin terbakar lah rasa ego tingginya. Maka karma Tun akan membakar Dewan Rakyat pada 25.11.2020 usul tidak menyokong bajet 2020.

Judgement day untuk Tun dan anak cucu sedang menanti karmanya.

Anonymous said...

Anwar diam diam giat kumpul SD menjelang 25.11.2020

Jangan lupa bawa sekali SD Raja Goyang...

kikikikk...!!

https://gemilangdaily.com/raja-goyang-dedah-dalang-disebalik-tuduhan-liwat-terkini/

Dalang SD sudah goyang yangg yangg!!

Fakta link dalang sudah goyang

Link bawah tajuk Perdana Mentri... seperti biasa bukan salah saya

http://chedet.cc/?p=3260

entri tu dalang sudah goyang


kikikiki

Anonymous said...

Laa..kutip info chedet ke? Taksub btl ko dgn chedet ye..kah355x!

Anonymous said...

Kenyataan terbaharu bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berhubung kegagalan PH untuk mengambil semula pentadbiran kerajaan Persekutuan daripada Perikatan Nasional (PN).

Dr. Mahathir berkata, gerakan menumbangkan kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin telah diusahakan blok pembangkang dan kem Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) bersetuju untuk turut serta.

Namun, katanya, Anwar tidak membenarkan penyertaan Pejuang dalam gerakan tersebut yang mana sebelum itu dicadangkan Dr. Mahathir memegang jawatan Perdana Menteri selama enam bulan sebelum melepaskannya kepada Anwar.

Kau orang nilai sendiri lah betapa terdesak nya atok pada 25.11.2020

Yang penting atok akan kata BUKAN SALAH SAYA

The judgment day to atok and his legacy

Anonymous said...

Saya rela digelar pengkhianat asal rakyat terbela dengan sumpah laknat dilafaz dolu karma bertarikh 25.11.2020 nanti maka berkubur kerajaan Mahyuddin@Tun

Tiba tiba muncul citer Jho Lo di cybretrooper Tun@Jessy Reggey, The Edge (Milik bekas Phileo Allied kroni Anwar Samsidar), China South News( Kroni Counsel Eminant P*kimak) setiap hari bangkitkan cerita Jho Low

Bila minta polis bawak balik Nik Faisal dan Jho Low masa atok jadi PM liat nak mampos nak tangkap Jho Lo.

Lagi pelik Al Jazeera mampu interview Jho Lo lagi, Ketua Polis asyik bagi alasan itu ini hinggakan dah bertukar muka beruang bagai.

Aljazeera boleh wawancara Jho Lo versi Tun Mahathir menfitnah bossku. Malangnya polis Malaysia tak boleh buat apa apa pasal Jho Lo .

Rakyat boleh menilai konspirasi the separation of power oleh Tun. Masa mendiang Kevin Morais dibunuh dengan begitu kejam, Lim Kit Siang antara orang yang paling awal libatkan Morais dengan siasatan 1MDB siap kata ada pendrive dengan segala-gala maklumat kesalahan 1MDB.

(Kit Siang, mana pendrive itu? Najib dah lama tuntut.)

SPRM masa BN sudah berkali-kali menafikan Kevin Morais terlibat dalam kes SRC atau 1MDB.Walaun walaun unta sekelian tanggung lah dosa fitnah masing masing.

Kes bunuh syuhada Jalil Ibrahim dalam kes BMf pembunuh masih bebas dan mungkin sudah kaya raya 7 keturunan. Kes SRC pula bila penghakiman bersifat politik sentimen

https://m.facebook.com/HBT19/photos/a.107026960681130/368670927850064/?type=3

Sejak Bila Hakim Ulas Penggakiman Dengan Sentimen Politik ?

Hakim Nazlan Ni Dari Parti Petaka / Pejuwang AtokBuaya Kah? @ Dari Bersatu @ PKR @ DAP ? Jelas Sekali Komen Hakim Nazlan Sangat Bias / Berat Sebelah… Elok Nazlan Masuk Bertanding PRU15 Nanti.!!?

25.11.2020 tarikh Talkin akan dibacakan kepada Perikatan Nasional dan barisan kabinet mereka, manakala jenazah Perikatan Nasional pula akan dikebumikan di perkarangan Parlimen pada 25 November 2020 ini.

Dengan sumpah laknat dilafaz dolu karma bertarikh 25.11.2020 nanti maka berkubur kerajaan Mahyuddin@Tun

Rest In Peace PN Muhyiddin@Tun

Walau pun arwah PN banyak menyakitkan hati namun adalah juga jasa mereka kepada kita, muga damailah di sana. Amin

Terima Kasih Bossku

Anonymous said...

mat sabu kpla taek akhir zaman...kih100x

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.