Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEBELUM TANGGUH, RAKYAT DAH TAHU !

 HAMZAH:KES ZAHID TANGGUH

SEBAB PILIHANRAYA NEGERI

PILIHANRAYA NEGERI BERKAIT DENGAN MAHKAMAH ?

Hamzah mendakwa Perdana Menteri Anwar Ibrahim adalah dalang di sebalik penangguhan tersebut.

UNTUNG LA JADI ORANG POLITIK

BOLEH MAIN-MAIN CATUR ???

SEMENTARA ITU:
Polis ikut kehendak DAP jika undi parti selain PN - Hamzah

IYEEKEEEEEE !?

PAP DAP PAP DAP PAP DAP PAP DAP 
ABANG ADIK !

MANYAK CILAKAK !?

"Kerana DAP-lah yang memecahbelahkan kaum dalam negara kita ini. Dulu semasa DAP kecil, sokongan DAP begitu kecil sekali.

"Negara ini aman. Orang Cina boleh niaga aman. India boleh buat apa saja. Melayu boleh hidup aman sejahtera tanpa diganggu sesiapa.

"Hari ni yang cakap macam-macam memecahbelahkan kita adalah DAP.

DAP BERJAYA MENDAPAT SIMPATI MELAYUUU !

HIDUP ZAHID, HIDUP DAP !


17 orang berkata:

Anonymous said...

PRN 2023 di Radio Klasik Mengamit Kenangan : -

Alangkah Indah Hidup ini kalau aku jadi Jho Low, Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya...

Harap harap boleh ke udara dalam rancangan Radio klasik FM 83.1 rancangan Mengamit Kenangan.. kikikiki..!!

Dari dolu lagi masa kecik aku impikan hidup senang dan morden di Kuala Lumpur. Kota metro yg impian menjanjikan kekayaan dan kemewahan penuh dengan gemerlapan.

Teringat lagi hakak dan abang aku mentelaah buku sekolah dan home work ditemani satu pelita minyak tanah kongsi ramai ramai buat homework, masa tu api letrik pun tak ada lagi di kampung haku..!!

Cuma berkongsi dan bertemankan radio transistor milik ayah dengar rancangan Mengamit Kenangan Radio RTM dengan lagu lagu yang sesuai dengan topik rancangan itu.

Teringat lagi haku kongsi satu pelita tanah bersama abang dan hakak sambil buat kerja sekolah.Masa kecik haku nak ke KL pun 3 tahun baru sekali jejak kaki ke Kuala Lumpur itu pun nak ke Subang Airport hantar atok aku Tanah Suci Mekah.

Sekarang dah beso.. ada rumah kereta keluarga dan bolelah dikira berjaya. Begitu jugak dng kakak dan abang saya suma berjaya mak dan ayah tumpang gembira hasil usaha nya berjaya melihat anakcucu berjaya ke menara gading..

Dolu kampung aku cuma ada tiga saja parti di kampung haku iaitu Parti UMNO, United Malay National Organisation Party dan UMNo. Dah tentu sekali semestinya Perdana Mintri jugak dari UMNo juga..

Dolu dolu kalau PRU bertanding UMNo letak lah tunggul kayu lawan calon PAS, Bebas seperti Boboi dan DAP percaya lah tunggul kayu itu yang menang..!! Kikikiki ..!!

... Sambung bawah ni hah..

Anonymous said...

Menantu abah dia lari Azam Baki bole call PMx lagi... Tu diaaa...Fuyoooo dasatttt kena report tuhhh..!! Jho Low bertahun lesap buat bodoh bangang... Puiiiii...!!!

Asal Babi lepas asal babi lepas..!!

Perjalanan saya dari Sungai Long ke Cuah, Port Dickson, dapat panggilan daripada Ketua Pesuruhjaya SPRM (Azam maklumkan) menantu dia (Muhyiddin) lari, saya kata lari di mana..!?

"Saya tanya kes ini kes kecil ke kes besar, dia (Azam) kata kes besar. Sudah siasat, dah bagi notis, dah.

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2023/08/1137935/azam-baki-hubungi-saya-menantu-muhyiddin-ada-kes-besar-anwar

"Kemudian (saya tanya) macam mana dia (Muhammad Adlan) boleh keluar negara? Dia (Muhammad Adlan) kata dia nak keluar, dia nak balik (semula ke Malaysia), tapi dia tak balik," katanya berucap pada Jelajah Perpaduan Madani Negeri Sembilan di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi malam tadi.

Saya ulangggg..!!

Menantu abah dia lari Azam Baki bole call PMx lagi... Tu diaaa...Fuyoooo dasatttt kena report tuhhh..!! Jho Low bertahun lesap buat bodoh bangang... Puiiiii...!!!

Naahh inilah Masa Nak lingkupkan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew dah hampir tiba PRN Ogos 2023 ini..!!!

Asal Babi lepas asal Babi lesap bebas..!!

Ayohh..kasi kalih dan lingkupkan saki baki barua mata sepet DAP@LeeKwanYew

Anonymous said...

Anak ada lesen minyak

Menantu dicari kes rasuah.

Teruk sungguh pemimpin PN.

Jangan jadi bodoh sokong PN

dingdong said...

Semua salah dap.. hahaha standard walaun xde otak..

Anonymous said...

Tak dengar lagi pemimpin seleweng juta juta sejak kerajaan perpaduan perintah

Anonymous said...

PRN Ogos 2023 adalah pemula masa untuk wujudkan beratus kapitalis Melayu' Modern, Taikun billionare Melayu' dan rangkaian kartel Kartel mafia Melayu Moden. Itu formula baru yang sebenarnya.

Ogos 2023 masa terbaik Dan permulaan era baru Politik Malaysia. Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Fak Yew Lah, Ko Lon Tit, Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Bu Toh Mak Lu, Pu Kee Mak, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Pan Tat ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong, Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Ki Mak Lu, Pha Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

Suma tahu DAP ada abang besar PAP di Singapora milik keluarga super kiasu nepotisme Lee Kwan Yew yg menguasai setiap sudut di Singapura

Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

Satu billionaire mata sepet kroni Tun Mahathir melingkup bangkrap..!! Haah tepokkk

https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/04/12/prominent-businessman-lee-kim-yew-declared-bankrupt/

Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

Bila banyak kapitalis Melayu', taikun Dan billionare Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...

Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia. Masa itu tak perlu kempen Buy Muslim Product pun tak apa. Buy Muslim Product automatik berjaya sepenuhnya

Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

PRN bulan Ogos 2023 ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

#hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

Anonymous said...

Tak sabar nak tgk Hamzah Zainudin turun naik mahkamah bersama2 abahsakau.

SELAMAT DATANG KLUSTER MAHKAMAH

Kah kah kah

Anonymous said...

Walaun bengap masih sokong.

Madani kena ubah sistem pendidikan.

Anonymous said...

Vladimir Putin serang Ukraine sebab lawan Yahudi Kazar iaitu Yahudi Rothchild, Fockfellar, Soros, Gates dan Zionis

Putin menuduh pemerintah Ukraina dikendalikan oleh kelompok neo-Nazi, yang kemudian dibantah oleh pengamat politik.

Tetapi dengan melontarkan tuduhan itu, Vladimir Putin membangkitkan ingatan kuat tentang serangan Hitler di Uni Soviet, dan dia menyamakannya dengan serangan terhadap kelompok separatis Rusia di Ukraina timur.

Tuduhan Nazi ini kemungkinan serangan personal kepada Presiden Zelensky, yang berasal dari keluarga Yahudi. Para kerabatnya ikut berperang melawan Nazi selama Perang Dunia Kedua.

Benua Afrika sudah Bersatu sedang berperang dengan Peranchis, United Kingdom dan USA. Melayu bila lagi nak bersatu..!?

Pemimpin negara Malaysia sekarang jadi barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan PRN Ogos 2023 ini secara total. Singapura adalah little Israel Yahudi Asia Tenggara.

Anonymous said...

9 dragon mata sepet ini lebih berkuasa dari 9 Raja Raja Melayu.. link video bwh tu hah..!!

Dolatttt Tungku Yang Maha Molia Dragonnn, patik mintak hampun.!!

https://youtu.be/gGd8P-Rne8c

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail hari ini mengesahkan kegiatan perjudian dalam talian haram dinaungi pemimpin politik, apa tindakan PDRM dan Suruhanjaya Menteri komunikasi lakukan..!?

Kesemua 9 dragon mempu­nyai gelaran Tan Sri dan Datuk Seri yang dibeli untuk mengaburi ke­giatan sebenar mereka.

https://youtu.be/SP9mEc9Ru48

Dengan adanya naungan politik itu, pengendali judi haram dilindungi, sekali gus mempengaruhi tindakan pihak berkuasa memerangi jenayah berkenaan.

kumpulan ‘9 Dragon’ ini mula-mula didedahkan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) yang mendakwa kegiatan perjudian haram dan semua aktiviti tidak bermoral di negara ini didalangi sembilan orang ketua atau digelar ‘dragon’ sejak bertahun-tahun lamanya.

Kumpulan ‘9 Dragon’ itu mampu mengutip sebanyak RM5 bilion sebulan hasil daripada pusat perjudian seluruh negara melalui sistem hierarki yang dilaksanakan sejak sekian lama.

Pusingannya pemain perjudian yang dinaungi ini membalas ‘political master’ ini, ‘polical master’ membalas dengan melindungi tindakan ini dan tidak di ambil tindakan dan maklumat dibocorkan…

PPIM Tidak Gentar Ugutan Sindiket 9 Dragons
Tidak sampai 24 jam selepas kenyataan PPIM itu dikeluarkan, NGO tersebut telah menerima ugutan daripada sindiket itu yang mahu ‘mengajar’ mereka kerana mendedahkan aktiviti haram mereka

https://youtu.be/RBuF1DSehjM

Secara tidak langsung Menteri KDN pun tak mampu menguasai Dan berada dibawah telunjuk 9 dragon ini. Kartel Kartel mafia Mata Sepet ini lah yang mencorakkan politik Malaysia melalui barua barua kaum mata sepet..!!

Ingat Ogos 2023 PRN bubar Maka kesemua saki baki barua barua yang ada dipersada kuasa mesti dilingkupkan secara total.

Semua kenal dengan Kartel Kartel judi jackpot , bapak ayam dll pengunjung adalah 90% Melayu' ada di Jalan Mayang Aussie Ambessy, Kia Peng, Jln Chulan, Jalan Tun Razak di sebelah US Ambessy, Jln Yap Kwan Seng, Jln Ipoh, Manjalara Klang Lama, Jln Imbi , Shah Alam lagi banyak semua buat buat pekak badan buta bijik klontit ehh silap bijik mato...!!

Kalau ada buat serbuan "Gua salute kaw kaw sama lu wahai PBT SPRM dan PDRM weeiii..!!

Lepas Menang PRN Ogos 2023 ini biar Melayu' baru ini yang akan membina kapitalis kapitalis Melayu', billionaire Melayu', Kartel Kartel Dan rangkaian mafia Melayu' pula yang menguasai ekonomi Malaysia Baru pula lepas ini.. Agar Parti Melayu' tidak bergantung pada Kartel mata sepet Judi jackpot bapak ayam ini lagi.. sudah sudah lah..!!

Bila dah melingkup aje barua barua di PRN June 2023... Usaha lingkupkan Kartel Judi jackpot dll sambil mencari negeri "Kedah Lama" perlu diteruskan secara agressive dan keras bukan berlembut lagi dah..!!

#lingkupkanbaruaDAP@LeeKwanYewPRNini

Anonymous said...

Pas tak pandai perintah.

Sbb ramai pemimpinnya hanya pandai akhirat tapi tak pandai urus dunia.

Anonymous said...

Wahai Melayu sekelian.. Menjelang PRN Ogos 2023 Kali ini..!!

Masih kah kau ingat Wahai orang Melayu' sklian..!
Jangan jadi Melayu' Mudah Lupa seperti barua barua tuan DAP@LeeKwanYew...

Dulu fitnah Najib sampai togel dikerjakan sekarang fitnah dari barua yg sudah dibakulsampahkan oleh DAP@LeeKwanYew terhegeh hegeh dengan Proklaminasi Melayu...!!

Akhirnya Jho Low lesap dan kaum Jho Low tepok tangan ketawa terbahak bahak tengok barua barua mereka DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri dan sampai sekarang barua mereka iaitu kes Zety Taufik Ayman lesap 700 juta sampai sekarang terkinja kinja senang lenang.. macam pantekk la semuanya

Inilah cara barua DAP@LeeKwanYew linkup dan laga laga kan kaum Melayu...

Semua kaum Melayu jangan terikut terkinja Kinja pula jomm mari kita tengok Dan tepok tangan barua barua Melayu DAP@LeeKwanYew berbunuhan. Lagi cepat barua ni mampos lagi cepat Melayu bersatu semula.. haha tepokkk..!!

Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

Kalau PN menang nanti ( insyallah menang PRN) Dan kerajaan bertukar maka

1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Jangan ujudkan lagi Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus Kartel mata sepet supaya Melayu' screw Melayu spt ucapan Super Man DAP.
8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.
9. Lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.
10. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import dan sebagainya.

Saya ulangggg..!!! Padan muko kau hanatt

Lingkupkan saki Baki barua barua DAP@LeeKwan Yew PRN June 2023 nanti.

Masa kasi Pelingkup semua saki baki barua barua DAaP@LeeKwanYew semakim hampir.. June 2023 PRN Kasi lingkup semuanya..

Saya Ulanggg..

Wahai Melayu..!! Menjelang PRN Ogos 2023 ini..!!

Masih kah kau orang Melayu' ingat...

Jangan jadi Melayu' Mudah Lupa seperti barua barua tuan DAP@LeeKwanYew... OGOS 2023 PRN Kasi lingkup barua ini kesemuanya.!!

Ini Kali lah..!! Ingat pesanan Melayu' ini

Anonymous said...

Sanusi pasti kena dakwa

Anonymous said...

Kikiki...

Wak Jahit Ada 2 pilihan aje

Letak jawatan

Atau




















UMNooooo melingkup trus






Bebaskan Bossku jalan terakhir selamatka. uMNO






Khalas

Anonymous said...

Jangan Lupo PRK di Pulai ado Parlimen dan DUN kosong...

Maka di Pulai nnti PH UMNO Pasti Jadi gulai

Langkah Pulai Jadi taruhan Wak Jahit dan Brother Anwar Bin Ibrahim

Langkah Pulai Jadi gulai masak tempoyak



Kah kah kah...

Anonymous said...

KENALI CIRI CIRI PEMIMPIN MELAYU BARUA DAP@ LEEKWANYEW.. KENALI MEREKA DENGAN BEBERAPA CARA SAJA..!!

1. Suka walaun pemimpin barua DAP@ LeeKwanYew membandingkan Malaysia dengan Singapore dan USA.

Walaun dan barua DAP@LeeKwanYew selalu membandingkan Malaysia dng Singapura. Suma tahu DAP ada abang besar PAP di Singapora milik keluarga super kiasu nepotisme Lee Kwan Yew yg menguasai setiap sudut di Singapura.

2. Tidak berani mengutuk dan membalas tindakan biadap warga Singapura. Contoh mudah bila warga Singapura curi minyak RON 95 sekor pemimpin dan penguasa tempatan PDRM SPRM tidak berani ambil tindakan. Sebab Rakyat tak buta bangang seperti walaun dan barua mereka yang DAP itu adik PAP di Singapura abang besar little Israel Asia Tenggara..

Warga Singapura buat samseng beli RON 95 di bumi Malaysia, penunggang Grab Melayu hilang mata pencarian digantung Syarikat Grab.. Mana pemimpin Melayu' UMNo pergi semua jadi setan bisu macam pukimak...!!

3.Bila bertanding suka berpindah kawasan majority kaum Cina. Tidak yakin mengundi ditempat kelahiran sendiri.!!

4. Asal Babi lepas, asal Babi mesti lepas.

Anak Taikun Vincent Tan tanam berkilo ganja lepas, Amoi bunuh anak basikal lajak lepas bebas, Ex Menteri KDN akan masuk dalam anjing babi jadi orang tengah urus dengan KDN sekor babi akan lepas juga nanti.. tunggu proses Mahkamah tengah berjalan dan Jho Low lepas bebas kaya raya Melayu'kena bodoh berbunuhan sesama sendiri lepas bebas kaya raya... Pemimpin barua DAP@LeeKwanYew akan buat bodoh bangang..!!

Skg babi Singapura buat onar pun bebas keluar masuk Melaysia dah macam pukimak..!!

Saya ulangggg..!! Yang terakhir..!!

5. Tidak berani bertanding ditempat kelahiran sendiri. 3 kawasan di Matang Pauh lingkup masa PRU dan sekarang PRN 3 lingkup lagi...!! Maka barua DAP@LeeKwanYew akan berpindah randah mencari kerusi selamat kawasan majority kaum Cina untuk menjadi barua dan talibarut DAP@LeeKwanYew lagi..

Pemimpin negara Malaysia sekarang jadi barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total. Singapura adalah little Israel Yahudi Asia Tenggara.

Anonymous said...

Kelam kabut Yidin tak dapat 6-0

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.