Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MUKA KATAK MP MALAYSIA

 INI LA MUKA PEJUANG RAKYAT MALAYSIA

MP YANG ADA MARUAH !


BAKAL JADI KATAK
MP Bkt Gantang: Jika dapat dana RM30 juta, saya sokong k’jaan Madani

DAH LAMA HILANG TETIBA MUNCUL?
Zahid expects more PN MPs to back Anwar soon

TAK SUSAH NAK TUBUH KERAJAAN, POKOKNYA ADA FULUS !

HIDUP MADANI !!!

YANG NI DISEBUT-SEBUT, TAPI
BEKAS GENDERAL TENTERA KATA DIA
TETAP BERSAMA BERSATU


MUHYIDDIN AKAN LAPOR POLIS DAN SPRM

ADA UNSUR RASUAH

YANG DAH DAPAT TAKKAN NAK NGAKU !

TAK DE LA , MANA ADA ? TAK TAHU ! SAYA TAK CAKAP

ADA BUKTI?

MERDEKAAAAAA !!!










9 orang berkata:

Anonymous said...

Siapa sanggup terus bersama kumpulan taliban?

Tumpu agama tapi gagal urus dunia

Anonymous said...

aikkkk..kenapa x letak muka azmin and the gang sekali sbg katak...time kena kpd puak kamu mrk dikatakan katak..kena org masuk ke kamu mereka pejuang..kepala hotak hang ( kata mb )

Anonymous said...

Parliment Ireland mengusulkan duta Isreal didesak tinggalkan Ireland dan usul memutuskan hubungan diplomatic dengan Isreal dijangkakan diluluskan hujung November 2023 ini.

Sepatutnya Malaysia dan Indonesia juga mengusulkan Singapura supaya memutuskan hubungan dengan Isreal dan Malaysia dan Indonesia memutuskan hubungan diplomatic dengan Singapura kerana Singapura adalah rakan strategic Isreal di rantau Asia Tenggara dengan gelaran Singapura sebagai Little Isreal di Asia Tenggara.

https://ismaweb.net/2023/11/03/15-negara-putus-hubungan-dengan-israel-bukti-tekanan-pada-netanyahu-makin-kuat/

5 negara iaitu Bolivia, Chile, Jordan, Bahrain, Colombia sudah memutuskan hubungan diplomatic dengan Israel bukti tekanan pada Netanyahu makin kuat . ‘Apa guna hubungan diplomatik dengan pihak menuju kehancuran, dipenuhi jenayah’.

Duta Israel ke Manama juga telah meninggalkan Bahrain. Sehari sebelum itu, Bolivia mengambil langkah sama apabila menjadi negara pertama di Amerika Latin yang membuat keputusan memutuskan hubungan diplomatik.

Dari dolu lagi dah peringat lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import yg tinggi dikenakan bagi mengajar Singapura yang menyokong pembunuhan genosid Isreal di Gaza.

PN menang dan tubuhkan kerajaan Baru ( insyallah menang PRN) dasar kerajaan perlu ditukar maka diwajibkan perkenalkan dasar dasar separti dibawah ini.

1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Spt ujudkan Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus supaya Melayu' screw Melayu Dari ucapan Super Man DAP.
8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.

Peristiwa seperti kes Jho Low lesap kaya raya sambil tepok tangan dengan melagakan pemimpin barua Melayu belaan kaum DAP@ LeeKwanYew tengok Melayu berbunuhan sesama sendiri dimana semua barua barua Yahudi belaan DAP@LeeKwanYew ini perlu dihapuskan semuanya..

Untuk PRN Kemaman 'No Boboi No PejWang' perlu diteruskan..!!



Anonymous said...

Malaysia dan Indonesia sepatutnya putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura yang menyokong genosid Isreal di Palestine

Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini..Tak kan Melayu nak bergantung pada rangkaian mafia Kartel lendir, kartel judi, kartel bapak ayam, kartel dadah, kartel arak, kartel babi.

https://youtu.be/cW4AjWNkFCE

Kartel mafia mata sepet yang monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

Ini lah kebodohan pemimpin Melayu 60 tahun lama nya dibaruakan oleh kaum mata sepet ini sambil bergantung harapan pada kartel mafia LeeKwanYew@DAP/MCA tak guna ini. Bagai mana Kartel mafia Mata Sepet mengawal PDRM

https://www.youtube.com/live/dHMzpS7VQfY?feature=share

Pemimpin Melayu dan PM silih berganti tapi kartel kartel mafia mata sepet tetap orang yang sama, tetap nama yang sama dan tetap menguasai semua sektor perekonomian negara..

https://youtu.be/Swg-XZ3BJ-c

Formula mereka mudah sebab nya PM yang ada dolu memang dibawah kawalan kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP/MCA berpusat di Singapura@Little Isreal Asia Tenggara..!!

Ayoh semua bangun orang Melayu lingkupkan pemimpin barua mereka ini dari tampuk kuasa negara pada PRU akan datang. Tan Sri Musa kata Najin tiada kaitan dengan Altantuya

https://youtu.be/_YEsQYjdAxU

Kalau dolu ada billionaire Melayu tetapi mereka di adu dombakan di batu apikan sesama sendiri supaya berbunuhan dan bercakaran sesama Melayu. Ujudkan Team A dan Team B dalam Parti UMNo supaya kartel ini mudah membatu api dan adu domba supaya berbunuhan sesama Melayu..!!

https://youtu.be/L8krgm7b5ds

Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

PRK Kemamang ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

Bila lingkup saja saki baki barua DAP@ LeeKwanYew ini maka Singapura akan terkesan teruk... Malaysia boleh lupakan Singapura terus dan rapatkan hubungan dengan jiran serumpun Indonesia sempena lawatan hangat Jokowi di Malaysia minggu lepas..!!

Pedulikan Singapura, lupakan Singapura..!!

#LingkupkanbaruaLeeKwanYewPRNini

Anonymous said...

PRK Kemamang di Radiong Klasik Mengamit Kenangan versi G'anu Kiteee : --

Kemamang puak pH tuh bole menang sebab faktor Bossku jika tanah Kubo jadi calong PN'g..!! Kikiki..!

Alangkah Indah Hidup ini kalau aku jadi Jho Low, Zety Taufik Aymang dang keluarga penyamung nya...

Harap harap boleh ke udara dalam rancangan Radiong klasik FM 83.1 rancangang Mengamit Kenangang...kikikiki..!!

Dari dolu lagi masa' g kecik aku impikan hidup senang dan morden di Kuala Lumpur. Kota metro'g yg impiang menjanjikan'g kekayaan'g dan kemewahan'g penuh dengan'g gemerlapang..

Teringat lagi hakak dan'g abang haku mentelaah buku sekolah dang home work ditemani satu pelita minyak tanah kongsi ramai ramai buat homework, masa tu api letrik pun'g tak ada lagi di kampung haku..!!

Cuma berkongsi dang bertemankan radio transistor milik ayah dengang rancangan Mengamit Kenangang Radio RTM dengang lagu lagu yang sesuai dengan topik rancangang itu.

Teringat lagi haku kongsi satu pelita tanah bersama abang dan hakak sambil buat kerja sekolah...Masa kecik haku nak ke KL pun 3 tahung baru sekali jejak kaki ke Kuala Lumpur itu pung nak ke Subang Airport hantar atok aku Tanah Suci Mekah.

Sekarang dah beso.. ada rumah kereta keluarga dan bolelah dikira berjaya. Begitu jugak dng kakak dan abang saya suma berjaya mak dang ayah tumpang gembira hasil usaha nya berjaya melihat anakcucu berjaya ke menara gading..

Dolu kampung aku cuma ada tiga saja parti di kampung haku iaitu Parti UMNO, United Malay National Organisation Party dan UMNo. Dah tentu sekali semestinya Perdana Mintri jugak dari UMNo jugang..

Dolu dolu kalau PRU bertanding UMNo letak lah tunggul kayu lawan calon PAS, Bebas seperti Boboi dan DAP percaya lah tunggul kayu itu yang menang..!! Kikikiki ..!!

... Sambung bawah ni'g siall..!!

Anonymous said...

Sambung sini'g hah..siall

Sejak akhir ini UMNo dah lingkup dan melingkup. Rasa nya lebih helok kalau aku jadi seperti Jho Low, Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya..!!

Mike suma lepas bebas kaya raya dengan wang curi masing masing.. Suma penguasa negara tak berani nak kacau deme. Suma goyang telo takut nak tangkap deme suma..!! Yg terkinja kinja sokong PH hapo yg mung dapat ..!! Di Perak selamber ke MB yeop bagi tanah rizab Melayu kat Cino... Apa ke bangan'g budak Yeop seko'g tu haah'g..!!

Jho Low lepas bebas kaya raya berbillion duit 1MDB di sakau sambil bersorak tepuk tangan bersama kaum mata sepet nya tengok barua pemimpin Melayu' mereka berantakan berbunuhan'g angkara sekong babi bernama Jho Low.. Jho Low ada super yaht, pesta dng superstar Hollywood Paris Hilton manakala orang Melayu berbunuhan sesama sndri...!!

Begitu juga dengan keluarga penyamun Zety Taufik Ayman dan anak anak penyamun mereka. Curi duit AMLA Kes 1MDB sebanyak RM700 juta sampai sekarang lepas bebas boleh ambil cuti sakit beratus hari tapi tidak pada ' Bossku' satu hari cuti sakit pasti kena kecam berjemaah 44 hari..!!

Mana ada PDRM, SPRM AG berani heret Zety Taufik ke mahkamah walaun semua ada depan lobang hidung penguasa. Lain lah Jho Low lesap dengan alasan'g Cina Merah lah, Cina Biru lah Cina tongsan lah dan memacam lagi..!!

Yang paling kelakar lagi bekas IGP lantikan Tun Mahathir kata Jho Low dah jadi beruang.. itu pung orang Melayu' UMNo terkinja kinja percaya..!!

Babi mustahil boleh bertukar wajah jadi'g beruang.. ohh .. sungguh mustahil tapi itu lah reality nya suma penguasa jadi setan'g bisu..!! Yer betul suma penguasa jadi buta pekak badak dan jadi setan bisu..!!

Aku tersentak dari lamunan yang haku sekarang sudah ada anak bini dan keluarga tak kan aku nak timpaka'g nasib anak cucu dan bangsaku seperti apa yang aku rasa masa aku di kampung dolu dolu..!!

Sambungg..!!

Anonymous said...

Sambung sini'g haah

Aarghh..!! PRN'g Kali ini pasti aku kempen pada anak anak aku yang balik dari menara gading supaya berubah jangan jadi seperti diri aku yang puluhan tahun mampos kering kaw kaw ditipu hidup hidup oleh pemimpin acah acah power Melayu' islamik, dalam diam pejuang G25, LGBT, Plurlaisma Agama, Gay, COMANGO, lidah bercabang, Mesra gereja, dosa peribadi Syiah dan memacam lagi lah sambil dng selamber gentel gentel telo labuh nya bagi Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew lagi ...

Sekarang nak buat Proklaimasi Melayu pulakkk... Hurmmm... Pantek la mungg...Puiii...!!

Bagi aku cukup lah kali ini aku ditipu dan mungkin orang Melayu' merasai ditipu hidup hidup oleh pemimpin seperti ini sanggup jadi barua DAP@ LeeKwanYew asalkan dapat dana wang ringgit dari Kartel Judi, Kartel bapak ayam jackpot.

Kita Melayu harus bangkit dari sekarang ujudkan kapitalis kapitalis Melayu, billionaire Melayu', Kartel Kartel Melayu' dang rangkaian Kartel mafia mafia Melayu' bagi menyaingi Kartel mata sepet yang menguasai nagara ini lebih 60 tahun lama nya. Lupakang UMNo yang layu dah expired date..!!

Enough is enough Melayu' dibodoh bangang kang oleh Jho Low dan kaumnya sedang bertepok tangan lihat barua barua Melayu' mereka sedang berbunuhan dan bercakaran sekarang ini.

Sambil itu terdetik dalam hati aku "Seronok juga kalau aku jadi Jho Low dan keluarga penyamun Zety Dan Taufik Ayman walau pun tak ada jasa pada negara.. penguasa negara tak berani tangkap mereka semua, penguasa dah jadi setan bisu ...jerit dlm hati aku lagi "yer semua penguasa jadi setan bisu..!!

"Alangkah helok juga rasanya aku jadi seperti Jho Low dang Zety bersama keluarga pemyamun'g suma", kata hati ku lagi..Kikiki..!!

Ini lah yang aku akan'g kempen pada anak anak aku menjelang PRN Kemamang 2023 ini dan aku pasti orang Melayu' yang lain akan turut berkempen pada anak cucu mereka jangan kena tipu lagi oleh pemimpin barua bertuankan'g DAP@ LeeKwanYew ini.

Aku berjanji kali ini lingkupkan'g semua saki Baki barua DAP@@LeeKwanYew dari persada kuasa negara, sambil diputarkang lagu lagu yang mengamit nostalgia kenangan lalu di saluran Radio Klasik 87.9 Mengamit Kenangan'g lagu dari Flybaits berjudul "Kenangan'g Lalu".

https://youtu.be/W5oXqTxvGQc

#alangkahindahjadiJhoLowZetyTaufikPencuri





Anonymous said...

Mabok onani ostat ostat tazkirah pasai budak Dajjal, budak Mahdi, Syiah Sunni Iran perang dng Isreal dan Amerika Syarikat Russia China Korea Utara...!!

Penduduk Gaza tak Ada masa nak dengar goreng pasal budak Mahdi dan budak Dajjal tuhh... Malaysia dah jadi budak suruhan Yahudi mabok minum todi..!!

Hado sekor kat Pakistan tiap tiap hari Mimpi jumpa Rasul Allah.. fuyoooo fuyoo Hari Hari mimip Nabi... gila babun punya Mimpi...bole caye ke mamat tu beratus kali mimpi jumpa Rasul Allah..!!?? Rakyat Gaza tak Ada masa nak dengar goreng mimip jumpa Nabi Ni weeiii..!!

Skg Ni Nak kibar bendera Palestine pun si jantan kabaret tak di benarkan...masa tak beekuasa maaak aaii kemain berguling guling atas jalan raya pejuang Palastine dan islam... Nak kibar dan takbir pun telo dah goyang takut sekutu marah... Bagi tazkirah tu free atau ada masyuk..? Klu tak masyuk tazkirah on ka tak on..?

Puiii.. kanina punya olang..!!

Gaza tak perlukan itu semua

Anonymous said...

Indonesia lebih maju ke depan dalam perang Isreal - Palestine dng menghantar kapal hospital belajar ke Laut Gaza untuk merawat mangsa genosid Isreal...

Malaysia di bawah kerajaan anak anak papa la sung tidak membantu dari meterial spiritual...

Kerajaan anak anak papa lebih cakap Dari bertindak... Cakap sambil gari telo labuh anak anak papa

Kikikiki..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.