Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HADI BERI INGATAN

 SEJAUH MANA INGATAN HADI AWANG DIDENGAR?
Hadi beri peringatan kepada umat Islam, termasuk Raja-Raja
Abdul Hadi Awang kekal tidak berganjak dengan pendiriannya susulan keputusan Mahkamah Persekutuan yang membatalkan 16 peruntukan enakmen jenayah syariah Kelantan.

“Saya sekadar memberikan peringatan kepada penganut Islam supaya menjaga dan mempertahankan akidah masing-masing, bukanlah menghina, khususnya pengamal undang-undang dan semua yang terlibat dengannya daripada kalangan para hakim dan peguam, termasuk ahli Parlimen dan Adun, bahkan Raja-Raja supaya berwawasan akhirat dengan bijaksana memandang ke akhirat sana, bukan memandang kepentingan dunia di sini sahaja,” katanya.

Minggu lalu, Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah, yang juga Pengerusi Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Agama Islam (MKI), menggesa semua pihak agar bertenang serta menghormati keputusan mahkamah dan Perlembagaan Persekutuan.

4 orang berkata:

Anonymous said...

Puppet King and Master of King Puppet X...

Salute to Indonesia Army... Bantuan Indonesia sudah sampai dan kepal terapung hospital Indonesia pun sudah tiba di sempadan Palestine Lubnon

Tentera Malaysia lansung tak membantu Gaza Palestine..!! Kapal terapung Flotilla Malaysia Jadi Berak terapung oleh Kerajaan Bapok Tua Papanon

Apa muslihat NST Singapura lapor "No Puppet King"

https://vt.tiktok.com/ZSNwt7HBp/

Lebih malang bila pemimpin utama pula layan News Straits Times Singapura (NST) untuk di wawancara visi dan misi bila Jadi pemimpin utama nanti.

https://vt.tiktok.com/ZSNgaoyoS/

Tentera Indonesia buat pangkalan di Lubnon untuk membantu kemanusiaan Gaza dan Palestine....

Tahniah dan bangga pada kerajaan Indonesia dan amat memalukan kerajaan Malaysia Lansung tidak membantu Gaza dan Palestine di bawah kerajaan Papanon....

Terpekik terlolong pasal Palestine hingga bergegar bumbung stadium tapi Anak papa ekor bergelumang dengan taik Yahudi.. puiii..!!

Lebih malang bila pemimpin utama pula layan News Straits Times Singapura (NST) untuk di wawancara visi dan misi bila Jadi pemimpin utama nanti.

Kalau dah tak hendak menyumbang helok sekurang kurangnya jaga lah sikit sensitivity dan perasaan pada Rakyat Palestine dan Gaza yang hari hari dibunuh dengan kejam dan di bom dengan bom phosphorus...!!

Link bawah ni hado di sebut Singapura... Lu fikir la sindri

https://vt.tiktok.com/ZSNbvpsmD/

NST itu lidah utama Pengarah kerajaan Singapura yang 100% menyokong genosid kanak kanak dan rakyat Palestine Gaza. Singapura itu dikenali Little Isreal Zionis Asia Tenggara dibawah kerajaan PAP@DAP di Malaysia. Lansung tak Ada sensitivity pada Rakyat Palestine. Beware Malaysia with puppet King and Puppet master X...??

Awasi fahaman liberalisme

https://vt.tiktok.com/ZSNgGsnCL/

Sepatutnya kerajaan Malaysia dah lama lupakan dan putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura...!!

Link bawah ini bagaimana Indonesia mengajar Singapura

https://vt.tiktok.com/ZSNgAxUtQ/

Kerajaan Malaysia saja yg Masih bodoh piang bila berhadapan Singapura..!!

Lansung tak ada rasa malu saudara Islam di Gaza Palestine bila sanggup diwawancara Oleh NST Singapore yang terang Kerajaan Singapura terang sokong pembunuhan genosid anak anak kecil yg tidak berdosa di Palestine...!!

Ura ura Nak jual tanah di Singapura pulak dahhh.. Dari dah pesan jangan lantik PM Dari Utara.. Nak fakta ka..?

..dah lah kerajaan tak membantu lagi nak menyusahkan rakyat jelata ..

Banganggg...!!

#kingpuppetiskingpuppetmasterX

Anonymous said...

TGNA lebih dihormari.

TGHH kurang dihormati

Pas sekarang lembap dalam extreme mereka

Anonymous said...

Biar link berbicara....

Bila bercakap peerghhh nak runtuh gunung keliling besi padu pun cair beb. Dah dapat kuasa suh orang lain jawab kan...puiii kanina sungguh..!!

https://vt.tiktok.com/ZSFMfTExX/

Cer check lam seluar tu dolu..Tulur hado tulur hado la..!!?

https://vt.tiktok.com/ZSFMy77ep/

Anak pempuan kata papa Menteri Kewangan terbaekk Asia...!!

https://vt.tiktok.com/ZSFMfr9s6/

Suara suara tu mai dari mana tuuuhh kikiki

https://vt.tiktok.com/ZSFMfUBF8/

Skg ni pasai hapa papa pi tala kencing berak kat orang laenn..!?

#palobanapapakaulah

Anonymous said...

Tun Mahathir Bin Mohamad berani kerana benar takut kerana salah.

Betapa hinanya bila barua yang sudah dibakul sampahkan oleh DAP@LeeKwanYew, Tun Mahathir kepanasan montot...!!

Padah dan karma betapa hina nya bila diri dan maruah diri jadi barua DAP@LeeKwanYew

Anggota RCI Batu Putih telah terima watikah pelantikan dari Yang di-Pertuan Agong Sultan Ibrahim, tetapi Tun M bantah. Dia tuduh Pengerusi RCI, Tun Raus ada konflik kepentingan.

"Tun M takut bayang-bayang sendiri. Dia yang ada konflik kepentingan apabila Tun Raus meletakkan jawatan Ketua Hakim Negara dulu. Tun M kepanasan.

"Apa kelayakan Tun M bercakap isu konflik kepentingan. Dia orang yang paling banyak diselubungi konflik kepentingan ketika di puncak kuasa,"

Kemmon lah Tun berani Kerang benar, buat mcm Daim walau pun buta sebelah mata dia tetap melawan seperti dalam filem Indonesia cerita lama "Si buta Dari Gua Hantu".

Pada Tun jangan jadi bacul , nak tengok Boboi Marina Gereja turun naik mahkamah. Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya ke bakul sampah jua..

Yang menang adalah Jho Low dan kaum Mata sepet yang sedang ketawa terbahak bahak guling guling sama kaumnya di Malaysia dan kaum LeeKwanYew di Singapura lihat betapa bodoh bangang dan hina nya jadi barua mereka.

Jangan lupa pada orang Melayu projek seterusnya hanya tinggal lagi sekor legacy barua DAP@LeeKwanYew yang perlu dilingkupkan secara total di PRU akan datang legasi paling kuat pembohong mulut berbau sangat hancing.

Legacy barua ini akan menerima karma yang lebih hina lagi seperti hinanya legacy Tun dimana semua hilang deposit dan Wang pertaruhan dimana mana pilihanraya.

Pada orang Melayu masa menyusun strategic Dari adu domba dan batu api musuh yang tidak suka bila Melayu bersatu padu.

Melayu wajib bangkit dengan menghapuskan kaum super kiasu yang selalu takutkan Perpaduan orang Melayu dan Islam dibumi bertuah ini.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.