Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KONON ISRAIL NAK BUNUH ISRAIL DI KL

SENJATA DIBAWA DARI ISRAIL 

ATAU 

TELAH TERSEDIA DI KL ?

Jika senjata dibawa masuk, maka itu sudah jadi kes sangat berat

ATAU

Jika senjata memang sudah tersedia berada di dalam negara maka itu lagi kes tersangat berat

INGAT, ISRAIL BANYAK MUSLIHAT, TAK MUSTAHIL
DI NEGARA INI ADA KUMPULAN YANG PRO DENGANNYA,

SINGAPURA BUKA JAUH DENGAN NEGARA MADANI

4 orang berkata:

Anonymous said...

Tak Kan Pro Isreal Nak tembam Isreal.

Atau Isreal pun dah kena kencing lokos

Kah kah kah

Alahaiií....

Anonymous said...

Rakyat ternanti nanti nak tengok muka Isreal tu ke nanti dibawa ke mahkamah kerr..

Tak payah ternanti nanti nak tengok wajah Pemoda Isreal tuhhh

Hari Hari dapat tengok wajah wajah Isreal di TV. Nak baca qunut nazilah,, Nak takbir dan Nak kibar bendera Palestine pun telo Pemoda Isreal tuh pun dah goyang

KHALAS

Kah kah kah

Anonymous said...

KWSP bagi bonus setengah bulan pada kakitangan nya. Sebelum ini sangat meriah paling sikit pun 2 bulan bonus sepanjang Bossku menjadi kerajaan.

Ahmad Zulqarnain Onn berkata, portfolio KWSP ‘sangat pelbagai’ dan tersebar di seluruh dunia dan ringgit jatuh beri sedikit kesan kepada aset KWSP..!!

RM35.3 bilion hasil pelaburan KWSP boleh ditukar kepada ringgit. Tahun ini dibawah papangang dan anak anak papanya hanyalah setengah bulan saja.

Kenyataan Bank Negara Malaysia (BNM) supaya usaha secara bersama menggalakkan GLC dan GLIC membawa pulang pendapatan luar negara dan menukar kepada ringgit, pendapatan pelaburan luar negara KWSP itu adalah antara sasaran potensi aliran masuk kembali ke Malaysia

Kenapa setengah bulan sebab duit KWSP diguna untuk mengekang penurunan nilai ringgit di dalam pasaran.

Ini lah bahana bila papangang Jadi kerajaan.. Pelaburan tak meningkat, pelabur luar tak masuk melabur dalam negara, saham merudum pelabur mengubal saham semakin meningkat ekonomi tidak berkembang, pelbagai cukai diperkenalkan dan cukai dinaikkan bagi menampung perbelanjaan kerajaan dan mengekang kejatuhan nilai ringgit. Harga barang naik mengila melambung tinggi, cukai SST naik 8% subsidi dihapus maka Rakyat kena berbelanja lebih sebab pelabur tidak datang melabur dan pelabur yang sediada sudah memindahkan operasi mereka ke nagara lain... bangangggg...!!

Zulqarnain senada dengan BNM dan berkata KWSP membeli lebih banyak aset dalam ringgit. Kesan kejatuhan ringgit beri sedikit kesan kepada aset dan kewangan KWSP..!!

Pada walaun anak anak papangang sekelian yang susah rakyat. Tidak membantu sama sekali kesusahan rakyat jelata... Bangangggg...!!

Anonymous said...

Kalau PN perintah hancuss negara

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.