Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KAKI KELENTOOOOOONG !

Khamis, 30 Jun 2011

Fuhhh..TerKAYUnya Seorang KPN Dengan Pengerusi "Bersih"..??

Terkantoi lagi KPN...terlalu extream mengampu kerajaan BN dalam usaha menghalang himpunan Bersih dan memberi amaran akan menghalang dengan apa cara apa sekali pun agar himpunan itu dibatalkan,dan menempelak PR tidak mengikut saluran yang betul.

Tiba-tiba pengerusi bersih Datuk S. Ambiga datang sendiri berjumpa KPN hari ini dan berbincang selama setengah jam,iaitu mengikut saluran yang betul meminta laluan alternatif baru,yang dipilih sendiri oleh Pihak Polis agar perarakan itu berjalan lancar dan aman.

Maka tak terkata dan kelu lidah sang KPN,apabila pengerusi Bersih sendiri datang berjumpa beliau.KPN minta diberi masa,mungkin ingin berbincang dengan memanda Perdana Menteri yang menjadi Tuan yang memberi rezeki untuk hidup kepadanya.

Maka pulanglah Pengerusi bersih dengan senyuman dan seribu harapan..sekiranya tiada jawapan beliau akan berjumpa lagi minggu hadapan bagi memenuhi permintaan sang menteri Umno untuk mengikut saluran yang betul,sekiranya tidak juga berjaya..maka bolehlah kita melakukan apa yang patut,iaitu mengadakan himpunan bersih pada 9 Julai ini,seperti yang disarankan oleh majlis fatwa kebangsaan dalam posting di bawah...Mampuihhh uMnooo..!!
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.