Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak


BN tak mampu bertahan lepas PRU14
Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim Tuan Man 
 
SHAH ALAM – Pas menjangkakan BN tidak akan mampu bertahan selepas PRU14 akan datang.
Ini kerana menurut Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, rakyat kini tidak termakan lagi dengan teknik alih perhatian yang cuba dimainkan oleh kerajaan.

“Dalam keadaan seperti ini, teknik mengalihkan pandangan rakyat daripada isu-isu yang sedang melanda rakyat kepada isu-isu remeh-temeh dan sensasi sedang dilakukan giat.

“Dengan teknik ini, BN berharap rakyat dapat melupakan isu seperti 1MDB dan kenaikan kos sara hidup dan memberi tumpuan kepada program-program seperti TN50, drama-drama politik yang tidak henti seperti insiden tampar dan juga tangkapan-tangkapan berprofil tinggi para penjawat awam seperti seorang bekas polis pegawai tinggi yang dituduh menerima komisen RM1 juta tapi akhirnya dibebaskan.

“BN akan mencuba apa sahaja, tapi realitinya, perubahan politik ini tidak dapat dielakkan lagi, hanya masa sahaja belum diketahui,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Menurutnya lagi, kemelut yang berlaku dalam negara kini memerlukan satu perubahan atau anjakan politik yang serius.

“Kebangkitan golongan muda dan desakan ke arah perubahan total semakin hari semakin kuat.

“Kegawatan ekonomi, yang sebahagiannya besarnya berpunca dari salah urus khazanah negara telah sampai kepada kemuncaknya bila semua penyelewengan yang selama ini ditutup, kini terbuka satu demi satu,” katanya lagi.

4 orang berkata:

Anonymous said...

Assalamualaikum Tuan Ibrahim Tuan Man.

Saya bekas ahli Pas kawasan Pasir Putih, Kelantan dengan rasa rendah diri mengucapkan selamat berpuasa dan bertarawih serta bertadarus kpd Tuan Ibrahim. Mudah2an amalan kita diterima Allah. Jangan lupa untuk mengundi PH dalam PRU14 yg akan datang. Lupakan umno dan rakan sekutunya tidak rasmi, Pas. Marilah kita mengundi Pakatan Harapan untuk kali ini.

Wabillahitaufik walhidayah, wassalamualaikum w.b.t.

Anonymous said...

Ya lupakan umno dan pas yg islam itu,,hang p la junjung tokong dap tu...kah kah....

Anonymous said...

InshaAllah.
Tn Ibrahim tunggu masa saja tu

Unknown said...

Saya ibu surty tki singapore saya hadir berkomentar di dalam blog ini,cuma ingin menceritakan kisah nyata,sekaligus mau mengucapkan banyak terimah kasih kepada Mbah Sero,atas bantuannya semua hutang2 saya sudah pada lunas,nomor togel yang Mbah berikan lansung 4d bocoran singapore,syukur alhamdulillah tembus dapat kemenangan 800.juta,itu dalam bentuk uang indo,kemarin saya sangat bingun karna hutang banyak syukur sekarang sudah senang,saya tidak akan melupakan bantuan Mbah,apa bila saya sudah pulang ke indo saya akan berkunjung kepondok Mbah untuk silatu rahmi,bagi saudarah2 yang lagi terlilit hutang jangan anda tutus asa,kalau mau sukses seperti saya silahkan tlpn atau sms Mbah Sero di nomor O82~370~357~999 beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberikan bukti,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktiannya terima kasih...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.