Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KESIAN WANITA INI BERSATU TENDANG DIA ?

September 9, 2017

1 Kalau Ahli PPBM No. 00005 Pun Dipinggirkan, Apatah Lagi Ahli Yang Lain


Parti Bersatu Malaysia (PPBM) atau lebih mesra dipanggil Parti Chap Bunga Raya, hari ini menyambut ulang tahun pertama penubuhannya di Muar, Johor. 

Salah seorang daripada tujuh pengasas PPBM adalah Anina Saadudin. Beliau mempunyai nombor ahli 00005. Beliau adalah satu-satunya wanita daripada tujuh pengasas. Boleh dikatakan dan diibaratkan beliau adalah 'Ibu' kepada PPBM. 

Malangnya, jika 'Ibu' pun tidak diendahkan oleh parti dan sanggup dibuang, adakah ahli-ahli PPBM yang lain berfikiran parti akan menjaga anda? Pemimpin-pemimpin hasil buangan UMNO adalah produk tidak baik dan merosakkan. Baca keluhan Ainina Saanuddin seperti di bawah.

Benih yang baik kalau dicampak ke laut akan menjadi pulau. Benih yang tidak baik dicampak ke laut akan menjadi lanun. Campaklah benih yang tidak baik ke mana sekalipun, tetap akan bawa kerosakkan. Itulah sebab UMNO buang.

Fikir-fikirkanlah.




Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2017/09/kalau-ahli-ppbm-no-00005-pun.html#gGIcD2OtyOsWZJrO.99

1 orang berkata:

Anonymous said...

Sampah memang patut kena buang

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.