Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ANUAR SILAP PILIH JALAN ?

Salam

ANUAR SILAP PILIH JALAN KATA ZULKIFLI NORDIN

Zulikifli Nordin kata Anuar Ibrahim silap pilih jalan, Anuar yang sedang berada di dalam PKR di katakan silap jalan, apabila zlkifli di tendang keluar daripada PKR barulah Zulkifli kata Anuar silap jalan, andai kata dia tidak di tendang keluar daripada PKR maka kenyataan silap jalan itu tidak mungkin keluar daripada mulutnya

Anuar silap pilih jalan, dulu mengapa Zulkifli tidak tegur Anuar bahkan dia sendiri yang ikut Anuar dalam PKR, apakah dulu dia nampak PKR betul kemudian sekarang apabila dia di tendang keluar baru dia tahu Anuar dan PKR tersilap jalan ? Jalan yang mana yang Zulkifli nampak benar ? Apabila dia di tendang keluar dari PKR maka dia kata dia tetap BEBAS, Adakah bebas betul ?

Dalam corak kehidupan dan perjuangan tiada yang akan memilih bebas, kerana bebas adalah bercanggah dengan fitrah manusia yang Allah jadikan, bebas bererti tidak kanan dan tidak kiri, ERTINYA ISLAMPUN TIDAK KAFIRPUN TIDAK, MELAYU TIDAK ISLAMPUN TIDAK jadi apa nak jadi ? di mana akan di tempatkan Zulkifli ini ?

Sebenarnya Zulkifli Benar ! kerana dia tahu mana yang benar dan mana yang salah, mengikut fitrah orang islam di tempatkan kedalam syurga dan orang kafir di tempatkan ke dalam neraka jahannam, habis jika dia bebas nak campakkan ke mana ? Jawapannya mudah ! DIA DI CAMPAKKAN KE NERAKA YANG PALNG BAWAH DARI NERAKA ORANG=ORANG KAFIR di situlah tempat yang di sebut oleh Allah untuk gologan MUNAFIK

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.