Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JAMIL KHIR BELAJAR SEPARUH TIANG

Salam

Ust Jamil Khir menteri di jabatan perdana menteri tidak berkelayakan nak komen tentang solat hajat terhadap mereka yang melakukan khianat, soal seagama tidak timpul langsung kerana islam ni berbagai-bagai, ada islam minannas kufur minallah seperti islam munafik yang kerja mereka membuat khianat sesama manusia, mereka ini wajib di adukan kepada Allah kemudian terpulanglah kepada Allah nak bagi dia punish kami hanya mengadu

Andainya si pengkhianat itu benar dengan alasannya maka Tuhan selamatkan dia, jika alasannya ada berunsur tipu dan muslihat yang mengkhianati pengundinya maka hajat kami kepada Allah supaya dia terhukum, ini juga proses padanya untuk bertaubat dan di akhirat nanti dia akan terlepas atas kerja khianatnya dan menjadi pula suri tauladan kepada yang lain maka itu di pandang sebagai penyerahan kepada Allah yang menentukannya

Ust Jamil khir kena banyak belajar tentang politik sebab nabi juga berpolitik dan berdo'a juga kepada Tuhan sebagaimana yang berlaku pada peperangan khandak yang mana Allah memburu musuh dalam keadaan EsaNya, setiap tahun kita umat islam melaungkan tabir hariraya, tak faham lagikah ? sebab itu saya katakan kamu kena belajar banyak tentang muslihat musuh sedangkan kamu sendiri lahir dari kementerian pertahanan

Ust Jamil Khir tidak perlu buat rood show di seluruh negara dan bercakap tentang solat hajat, apakah kamu tidak faham bahawa solat itu adalah do'a ? Do'a adalah senjata mukmin, jadi kami bersenjatakan do'a dan kami tidak bersenjatakan dengan wang ringgit dan ini kamu pastinya maklum bukan ?


3 orang berkata:

Anonymous said...

jamilkhir bodo piang

azman kamarul said...

Sejak dulu sewaktu dalam parlimen menyatakan bahawa kes liwat 2 DSAI mesti di dibicarakan di mahkamah civil terlebih dulu sebelum di bawa ke mahkamah syariah...masa tu aku dah berkata dalam hati 'SEKOQ LAGI HIDUP UNTUK MAKAN"

Anonymous said...

Bismillahirrohmanirrohim,

Assalamualaikum w.b.t.

Kami suka untuk mendatangkan kepada para pembaca sekalian akan satu ayat daripada Al Quran.

" WAHAI ORANG-ORANG YANG BERIMAN ! Janganlah sekumpulan orang laki-laki merendahkan kumpulan yang lain, boleh jadi ( yang direndahkan itu ) lebih baik dari dari mereka ( yang merendahkan ). Dan jangan pula sekumpulan perempuan ( merendahkan ) kumpulan perempuan yang lain, boleh jadi ( yang direndahkan itu ) lebih baik dari mereka. Dan janganlah kamu suka mencela bangsamu dan janganlah memanggilkan dengan gelaran ( yang mengandungkan ejekan )! Jahat sesudah beriman, itulah nama yang amat buruk! Siapa yang tiada berhenti dari kesalahannya itulah orang-orang yang zalim."

Kepada siapakah agaknya ayat ini ditujukan ? PAS atau UMNO ?

Jika kepada PAS...maka HENTIKANLAH perbuatan ini kerana nanti PAS dicap TUHAN sebagai ZALIM.

Jika kepada UMNO...maka PAS tiada hujah untuk mengatakan UMNO tidak Beriman...kerana TUHAN sendiri memanggilnya dengan orang-orang yang beriman dan hukum memerangi orang-orang beriman adalah HARAM.

Jika kepada bukan UMNO atau PAS..maka natijah lebih dahsyat. Kerana dua-dua kaum ini disimpulkan sebagai tidak beriman sedangkan masing-masing mendabik dada sebagai BERIMAN.

Kami berharap agar Pak Karamu dapat membawa ayat ini kepada perhatian para ulamak PAS dan UMNO.

Kami berdoa agar dengan mengkaji ayat ini, elemen penyatuan dapat dikenal pasti yang seterusnya menjadi sumber kesatuan ummah sejagat.


KALAU UMAT JAHIL, ITU TANDANYA ULAMAK ( PAS DAN UMNO ) TAK BUAT KERJA.

KALAU ULAMAK JAHIL ( PAS DAN UMNO ), MAKA HABISKAN AIR LIUR SAJA.

Wassalam.
S20

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.