Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PERKEMAS JENTERA DARI SEKARANG

PRU13 Pada 11 Mac


Seremban: PAS berpendapat bahawa PM Najib Tun Razak akan membubarkan parlimeb pada wal bulan Februari dan memanggil pilihanraya umum ke 13 pada Mac 11.

Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Pusat, Hatta Ramli menyatakan parti-parti politik di Malaysia sekarang ini hanya tinggal 50 hari untuk bersiap sedia menghadapi pilihanraya.

“Berdasarkan maklumat dalaman UMNO sendiri, Najib akan membubarkan Parlimen apada wal Februari. Hari Pencalonan akan diadakan samada pada 25 atau 26 dan kita akan diberikan dua minggu untuk berkempen sebelum hari mengundi pada Mac 11.

Oleh itu kita hanya tinggal 50 hari untuk bekerja. Tidak ada banyak masa untuk kita duduk dan berehat,” tAhli Parliman Kuala Krai itu memberitahu di hadapan hadirin 500 orang sewaktu majlis perasmian Operasi Pilihanraya PAS Lenggeng di sini.


Dakwaan Hatta diperkuatkan dengan fakta bahawa cuti sekolah peggal pertana untuk tahun 2012 ialah dari 10 Mac hingga 18 Mac.

SELAIN FAKTA INI, LIHAT PULA FAKTA DIBAWAH

Makin dekat PRU 13 makin menjadi pulak Menteri Umno gila talak. Terkini, Menteri Bertahan Zahid Hamidi bersetuju dengan cadangan Ustaz Nasha untuk
 KUALA LUMPUR, 19 Jan - Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata beliau bersetuju dengan cadangan seorang bekas pemimpin tertinggi PAS supaya kedua-dua parti berdialog untuk kebaikan negara.  Beliau berkata Umno mungkin bersetuju menyertai dialog itu sekiranya perbincangan berkenaan lebih menjurus kepada membentuk perpaduan umat Islam di negara ini.

"Sebagai salah seorang pemimpin Umno saya bersependapat dengan Nasharudin (bekas timbalan presiden PAS Nasharudin Mat Isa) kerana ia akan memberi manfaat besar kepada umat Islam di negara ini," katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini, Khamis.


Nasharudin, ketika menjawab soalan peserta
Persidangan Antarabangsa Pergerakan Kesederhanaan Global di sini kelmarin berkata isu cadangan perbincangan antara Umno dan parti Islam itu bukan mengenai pembentukan sebuah pakatan tetapi hanya sebagai saling interaksi demi kebaikan negara.


FAKTA LAIN

GELOMBANG BERSIH 3.0 SUPAYA DISEGERAKAN OLEH TUAN GURU NIK AZIZ  DAN SARANAN AMEGA SUPAYA TUNTUTAN BERSIH DISEGERAKAN JUGA ADALAH SEBAB UTAMA PILIHANRAYA MENGEJUT AKAN DIADAKAN, ANDAINYA HANYA TAK SAMPAI 50 HARI LAGI PILIHANRAYA DIADAKAN MAKA PR AKAN TERPERANGKAP


DENGAN BANYAKNYA ISU-ISU YANG DISENGAJAKAN ADALAH SUATU PERTANDA PILIHANRAYA TERSEBUT SUPAYA SEMUA PEHAK TERUTAMA PR LEKA DENGAN BERBAGAI-BAGAI ISU

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.