Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERMENUNG TIDAK SEBARANG TANGGUNG

 

 Sunday, January 8, 2012


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t. Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta.

Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.

Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil.

Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini.

YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali
ADUN Gombak Setia
8 Januari 2012

1 orang berkata:

Anonymous said...

Dunia akhir zaman.....Dajjal(hidung kembang) pun akan berkata memperjuangkan Islam (cuma Dajjal tak kata mahu memperjuangkan Raja Gopal dan Melayu). Kalau kata ingin memperjuangkan Raja Gopal, anak aku akan ketawa terbahak-bahak kerana katanya lebih baik memperjuangkan Goh Tong (Taukeh Genting), dapat juga Goh Tong memberi cukai kepada pemerintah dengan hasil judi tu, daripada Raja Gopal yang menghabiskan duit rakyat pergi berjudi...kah... kah...kah (ini lembu kat ladang Felda pun tahu)

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.