Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

18 Jun, 2012

Pengacara TV, Aziz Desa Elak Tandatangan Sokong Tuntutan Royalti Minyak Kelantan


Aziz Desa melalui booth R di Expo Perdagangan Dunia Islam, Stadium KB. Masa tu gua sedang kalut nak tampal poster hasutan untuk W4R#2. Bila sampai, tengok2, Ostad Latif (KP PAS Kelantan) dan Ostad Marzuk (KP Bachok) dah ada bagi sokongan. Aziz Desa pun ada.

Bila Topeng Perak nak ambil gambar, Aziz Desa dalam keadaan membelakangkan kamera. Gua yang kebanyakkan tak selesa enterprem dengan pimpinan terpaksa enterprem pasal gua cuit Aziz Desa, maklumkan Topeng Perak sedia klik. Takan dia membelakangkan kamera dok sebelah KP PAS.

Lepas tu gua sound lebih kurang gini :

"Terima kasih, bos. Minta sign tanda setuju."

Gua chow sambung kerja hasutan poster. Bila kembali semula, member gua si Ayie Prop memaklumkan Aziz Desa mengelak dan enggan sign tanda sokongan.

Memang hak demokrasi dia lah. UMNO Kelantan sendiri ramai yang enggan sign, walau ramai juga pimpinan mereka yang sign. Cuma, jika dia tak sign atas kapasiti bukan rakyat kelantan, gua nak tegurlah.

Orang putih sign pun bukan pasal dia anak Kelantan. Tapi pasal hak dalam perjanjian. Kalau orang putih begitu sensitif mengenai perjanjian, apatahlah CEO import yang begitu sensitif dengan perjanjian KTC sebelum ini.


Ini bukan isu Kelantan. Ini bukan isu Melayu. Ini isu pelanggaran perjanjian.

~adukataruna

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.