Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Jumaat, 8 Jun 2012

Bila Firaun Tua Bersuara Tentang PRU13, Najib/Rosmah Mula kepanasan.

Bila mantan memanda menteri yang selalu mudah lupa (nyanyuk) memberi amaran yang negara akan menjadi huruhara pada PRU13 nanti secara tidak langsung ia adalah satu signal buat Najib/Rosmah yang mereka akan kehilangan kuasa dan kemewahan. Tilikan ahli nujum yang merasakan semua tilikannya adalah betul dan sebetul-betulnya ada kebenarannya. Beliau tahu kerana beliau adalah mahafiraun yang paling ditakuti selama 22 tahun memerintah negara secara kuku besi. Tika itu, semua pemimpin-pemimpin tertinggi Umno kehilangan telur masing-masing kerana mereka hanyalah pemimpin 'Yes Boss'. 

Doa seorang ulama ulung negara, al-Marhum Ustaz Fadhil Noor telah dimakbulkan oleh Allah s.w.t. agar umur si firaun tua ini dipanjangkan supaya beliau dapat melihat segala kerosakkan yang dilakukannya sebelum Tan Sri Izrail a.s. yang pasti tidak makan rasuah akan menjemput firaun tua ini. Kekayaan anak-anaknya belum cukup untuk merasuah Tan Sri Izrail a.s. dari menjalankan tugas yang diamanahkan oleh Allah s.w.t. kerana hamba Allah s.w.t. ini bukannya macam Najib atau Rosmah atau Shahrizat atau Shapie Apdal atau pun pencacai-pencacai celaka yang sanggup menghina Allah dan RasulNya dengan hanya bayaran RM 2,000.

Lu boleh lihat bagaimana si firaun tua ini meninggalkan generasi yang beliau didik seperti Naib Ketua Pemuda Kampar sebagai tontonan terbaru yang sanggup bermain dengan sumpah berkaitan isu laungan 'Hidup DAP' dan menjemput DS Nizar melalui handphonenya bersama-sama beliau untuk membongkar kejahatan Umno dek kerana tak dapat projek pasir. Tiba-tiba beliau membuat U-Turn dalam sidang media dengan mengatakan DS Nizar berbohong kerana beliau tidak membuat panggilan pun dan DS sendiri datang tanpa dijemput. 

Mungkin kerana amukan beliau membuatkan projek pasirnya diluluskan atau ada habuan lain dari Kudeta Zambry. Dengan nada teresak-esak sebagaimana lakonan firaun tua, beliau dengan rendah hati kembali kepangkuan Umno celaka. Inilah antara para celaka tahap sial yang sanggup melakukan fitnah demi sedikit habuan dunia walau pun adegan ini boleh ditonton di Youtube. Gua rasa, gua sendiri tidak sanggup melakukannya walau berapa pun upahnya. Gua tak tahu ler bagaimana jika DS Nizar bermunajat kepada Allah s.w.t. diatas fitnah-fitnah ini kerana doa-doa orang-orang yang dianaiya/dizalimi akan dimakbulkan kerana ia terus diangkat tanpa dihijabkan. Lu sendiri tonton bagaimana sicelaka Zamhuri haramjadah...
U-Turn dari Zamhuri haramjadah

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.