Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Selasa, 12 Jun 2012

UMNO Tangguh PRU, Banyak Kemungkaran Akan Terbongkar


JOHOR BAHRU – ”Selagi Najib lambat mengumumkan tarikh pilihanraya, maka akan banyak lagi kemungkaran didedahkan,” kata seorang pengamal facebook.


Katanya, hari-hari bagi kejatuhan UMNO BN semakin terserlah berikutan kepincangan dan kebobrokan parti itu untuk meraih sokongan gagal berfungsi sebagai sebuah pemerintah yang baik.
Isu terbaru yang membabitkan pembekuan pinjaman PTPTN katanya lagi, ia satu tindakan yang tidak cermat dan bijaksana lebih-lebih lagi BN menghadapi krisis sokongan pengundi muda yang kini lebih ‘mesra’ kepada Pakatan Rakyat (PR).

Dia berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin memberi bayangan baru, iaitu Pilihan raya Umum ke 13 akan diadakan tidak terlalu lama lagi, tetapi beliah menambah tarikhnya juga tidak terlalu cepat sebagaimana dijangkakan.

Namun menurutnya, tarikh sebenar masih menjadi teka teki. Sidang Parlimen akan bermula hari ini di tengah-tengah spekulasi bahawa PRU 13 akan diadakan dalam waktu terdekat.

Ramalan banyak pihak menyebut PRU 13 akan diadakan awal Julai. Malah ada yang meramalkan September ini. Mandat semasa hanya akan berakhir Apri 2013.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.