Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

12 Julai, 2012

Utusan Tak Tahu Malu, Masih Mahu Memperbodohkan Pengguna Internet


Sebelum ini sudah didedahkan di MiLo SuaM, bagaimana Utusan Malaysia memperbodohkan pengguna internet apabila merujuk blog suarapakatanrakyat.com sebagai blog pro pembangkang, rujuk sini [suarapakatanrakyat.com].

Kali ini tanpa segan silu, Utusan Malaysia terus memperbodohkan pembacanya, dan mengulangi lawak bodoh itu serta terus melaporkan kononnya suarapakatanrakyat.com merupakan blog pro pembangkang sedangkan ia adalah blog penyamar. [Utusan]

Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana taktik kotor dan busuk Utusan Malaysia merujuk kepada sumber palsu. Ternyata akhbar Utusan Syaitan ini memang tak tahu malu.

Dia sendiri buat sumber palsu, kemudian merujuk pada sumber palsu yang diciptanya sendiri untuk mengada-adakan propaganda jahat memburukkan Pakatan Rakyat. ~milosuam

Addin :

Blog Addin sendiri pernah mengeluarkan artikel berkenaan blog Suara Pakatan Rakyat yang merupakan blog ciptaan Umno untuk mengabur mata pengguna internet (rujuk sini). Namun pengguna internet sudah dapat mengesan dari awal lagi taktik Umno nih, jesteru blog Suara Pakatan Rakyat ini tidak dapat sambutan di kalangan pengguna internet.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.