Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAIN-MAIN POLITIK

SHHHHH !!?

HANGPA KALO NAK SERTAI BERSATU, HANGPA KELUAR DULU ! LEPAS TU JANGAN PI MANA-MANA, DOK BEBAS DULU, KURANG LEBIH SATU BULAN ATAU LEBIH BARU LA MASUK BERSATU.

CAM TU TAK LA NAMPAK SANGAT ! SEBAB YANG TELAH MASUK BERSATU SEMUANYA LAGU TU, TULAH METHOD,

OK, FAHAM TAK ?

OK BOS, HI HI HI 

SEMENTARA ITU:


  • 'Terima ahli lompat parti hina pilihan raya'
  • Nik Nazmi

    SHAH ALAM - Tindakan menerima secara terbuka mereka yang melompat parti merupakan satu penghinaan kepada proses pilihan raya.
    DAP tak akan terima Umno, muktamad
    Gobind Singh Deo
    Gobind Singh Deo

    (Ubah saiz teks)

    KUALA LUMPUR - DAP tidak akan bekerjasama dengan Umno dan keputusan itu adalah muktamad.

    Timbalan Pengerusi DAP, Gobind Singh Deo berkata, tiada ruang untuk bekerjasama kerana Umno telah menentang DAP habis-habisan pada PRU14.

    Menurutnya, DAP juga meminta rakyat menolak mereka dan rakyat telah berbuat demikian dengan hasrat membina Malaysia Baru.

    “Kami tidak seharusnya sekarang kerjasama dengan mereka. Soal bekas wakil rakyat BN menyertai PH harus diperhalusi dengan teliti.

    “Mandat rakyat perlu dihormati. Agenda reformasi dan pemulihan negara perlu diberikan keutamaan.

    “PH perlu menjaga kepentingan rakyat yang telahpun meletakkan kepercayaan kepada PH untuk membersihkan dan menyelamatkan Malaysia,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

    Tambah Ahli Parlimen Puchong itu, perkara tersebut (PH terima bekas pemimpin BN) akan diangkat dan dibincangkan di mesyuarat PH dalam masa terdekat.

    Keputusan Bersatu menerima bekas pemimpin Umno menyertai mereka kurang digemari beberapa pemimpin PH terutamanya dari DAP.

    -Pak Karamu- 

    Bersatu tiada niat kukuhkan parti dengan terima MP Umno
    AddThis Sharing Buttons
    Mukhriz Tun Dr Mahathir
    Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir. - Foto Bernama
    (Ubah saiz teks) 
    JERLUN - Timbalan Presiden Bersatu, Datuk Seri Mukhriz Tun Dr Mahathir hari ini menafikan parti itu dalam usaha mengukuhkan kedudukan menerusi penyertaan Ahli Parlimen daripada Umno.

    Beliau berkata sebaliknya tindakan itu adalah selaras dengan amalan demokrasi yang membolehkan mereka bebas menyertai mana-mana parti politik dan terserah kepada parti berkenaan sama ada mahu menerima atau menolak bekas ahli Umno terbabit.

    “Ini yang saya jelaskan kepada rakan-rakan komponen bahawa dalam amalan demokrasi kita tak perlu menolak mana-mana pihak nak sertai PH sebab belum tentu dia nak masuk Bersatu kan kerana ada yang dah sertai Parti Warisan Sabah, mungkin juga PKR, Amanah atau DAP.

    “Jadi kita patut terbuka, saya faham kegusaran rakan komponen dan kita terangkan kepada mereka bahawa ini tidak ada langsung datang niat kononnya nak mengukuhkan kedudukan Bersatu dari segi bilangan anggota Parlimen yang meningkat,” katanya kepada pemberita selepas Program Sumbangan Pakaian Sekolah Kembali ke Sekolah, di sini hari ini.

    Beliau berkata demikian sebagai mengulas tindakan sekumpulan pemimpin Umno termasuk wakil rakyatnya keluar parti secara beramai-ramai dengan sebahagian menyatakan niat menyertai Bersatu sehingga menimbulkan kegusaran dalam kalangan pemimpin parti komponen PH yang lain.

    Mukhriz juga menegaskan Bersatu akan tetap berpegang pada perjanjian kerjasama yang ditandatangani sebelum ini dan tidak akan mengambil sebarang keputusan yang boleh menjejaskan PH.

    Tegasnya Bersatu juga bukan sebuah parti untuk bekas pemimpin Umno “berlindung”  daripada disiasat oleh polis atau pun Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sekiranya telah melakukan kesalahan.

    “Tapisan kita ambil serius, mana-mana pihak dan selepas menjadi ahli pun, tokoh itu tak akan dilindungi dan akan disiasat oleh polis atau SPRM. Kalau ada ahli Umno keluar Umno, masuk Bersatu kemudian disiasat dan bersalah, kita benarkan undang-undang itu berlaku,” katanya.

    Berhubung enam Ahli Parlimen Umno yang keluar parti semalam, beliau berkata pihaknya belum menerima sebarang permohonan daripada mereka untuk menyertai Bersatu.

    Pada program tersebut, kira-kira 1,000 murid sekolah rendah yang tidak berkemampuan di sekitar Dun Ayer Hitam dan Dun Kota Siputeh menerima set pakaian sekolah, stoking dan kasut sekolah. – Bernama

    101 orang berkata:

    Anonymous said...

    Haha lebai sembang kencang tapi lebai tuan brahim alu2kan juga yg lompat tu utk join pas. Phuiiii!

    Anonymous said...

    Pas berahi lagi ke dgn umno? Pas jgn lompat ikut mcm umno tu. Pas kena kekal sebagai kingmaker. Dgn parti ikatan apa cerita. Gagasan sejahtera tu wujud lGi ke? Semoga PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA (PIGS) terus maju. Takbirrr!

    Anonymous said...

    Umno dah nak karam. Tahniah pas, hadi dah boleh bersiap2 jadi ketua pembangkang. Tak dpt jadi pm, jadi ketua pembangkang pun jadi laa. Jgn ponteng parlimen dah laa. Amiin. Syukurrr.

    Anonymous said...

    https://m.malaysiakini.com/news/456273

    Kikiki mcm sial, muka tak malu. Kecam punya kecam last2 ajak join pas jugak.

    Anonymous said...

    Pak kera mu, ajak la kazim dan syamsul debat join pas. Depa pun bertaraf ulamak jugak. InsyaAllah pas akan makin kuat. Amiin. Ajak la sekali papagomo, boleh la lantik dia jadi panglima facebook mcm nik abduh tuu.

    Anonymous said...

    Rosak susu kerana nila.
    Rosak umno kerana pas.
    Parti lain kena beringat.

    Anonymous said...

    Umno dah tak ada hala tuju kerana bekerjasama dgn pas, kata mp yang keluar umno. Ramai ahli umno dah sedar dan tak mahu kena tunggang. Yang vangang2 je masih setia dgn lobak hijo.

    Anonymous said...

    Pas elok lupakan umno. Daripada sibuk nak jadi kingmaker lebih baik pas jadi kingkong. Jadi raja org asli dlm hutan. Ehh! Jap.. dgn org asli pun pas sombong. Pas jadi kangkong jer la.

    Anonymous said...

    Pas elok jemput najib, zahid, arul kanda, tajuddin papagomo, jamal jamban semua tu join jemaah pas. Tu semua golongan profesional dan pakar2 ekonomi. InsyaAllah pas akan kuat sepanjang zaman. Biar la umno bubar yg penting pas sentiasa berangan kuat. Dah boleh suruh hadi tempah jubah baru, bakal ketua pembangkang tuu.

    Anonymous said...

    Wakil rakyat umno mmg takde maruah, itu pun lebai pas terkinja kinja nak bersetubuh dgn umno. Maklumlah tunduk sangat dgn hawa nafsu... perangai syaitan semua tuu.

    Anonymous said...

    Wakil rakyat umno keluar parti tapi tak join pas, padahal umno dan pas sekutu. Pelik kan? Ni mesti tak puas hati sebab hadi kapirkan diorang dulu dgn amanat sesat. Ntah laa

    Anonymous said...

    UMNO main-main politik. PAS main-main agama. Mana lagi bahaya?

    Anonymous said...

    InsyaAllah tiada lagi 3 penjuru dlm pru15. Umno akan pupus, yg bertanding nanti Pakatan Harapan vs Pas Ikatan Gagasan Sejahtera @PH vs PIGS. Takbirrrr!

    Anonymous said...

    Bekeng! Suka lawan cakap arwah tok guru nik aziz. Dia pesan dah dulu pada puak pas teganu jgn bergabung dgn umno. Tspi degil nak bergabung jugak! Lepas ni umno pupus, nak gabung jugak ke dgn parti bangkai tu? Padan muka. Nak jadi kingmaker konon... phuiii

    Anonymous said...

    Hadi, titm, najib, zawawi, rosmah, nik abdoh, elly, zahid, lokman, jamal, mokhtar snik, nik yola ialah kawan baik yang intim lagi memerlukan

    Anonymous said...

    Nik abuboh, abucoh, abudoh, abufoh, abugoh, abuhoh, abujoh, abukoh, abuloh, abumoh, abunoh, abupoh, abuqoh, aburoh, abusoh, abutoh, abuvoh, abuwoh, abuxoh, abuyoh, abuzoh....

    Anonymous said...

    Ni zikir apa ni? Ajaran sesat ayohchik ke? Hee ...nauzubillah

    Anonymous said...

    Pas dsn umno elok bubar jer, jom la melayu bergabung dgn parti bersatu kehkehkeh. Pas toksah kalut la mp umno masuk bersatu. Parti sendiri pun dah nazak, bubar jer laa. Atau tukar jadi badan dskwah jer laa.

    Anonymous said...

    Dlm neg demokrasi, sapa2 bebas klr parti dan bebas sokong mna2 parti yg dia suka. Nak sokong ph boleh, nak sokong pas pun boleh. Klu najib, rosmah, zahid, lokman, elly, mazlan, tg adnan nak sokong pas pun tak ada masalah.

    Anonymous said...

    Pas kena proaktif la sikit. Kena keluar ke bandar2 tarik ahli umno join pas. Jgn nak terperuk peluk pokok balak jer. Sekali sekala keluar la dari hutan tuu.. tengok2 la dunia.

    Anonymous said...

    2 MP PAS PUN MAIN2 POLITIK... DOA LAKNAT ZAWAWI 8/12 SUDAH TERBALIK 100%

    Dua MP Pas mengadakan pertemuan dengan Tun M. Takiyudin kata parti tak tau. Mp tu akan dikenal pasti dan diambil tindakan disiplin. Tapi titm kata parti tahu. Oitttt!! Tau ke tak tau ni? Adi Aji tau ke tak tau? Ni la akibatnya doakan kebinasaan dan pendek usia pihak lain. Terbalik kot mp sendiri sudah runding2 dgn Tun M. Mudah2 akan segera berjalan lancar usaha tu mcm mp umno turr. Tun M memang king maker.

    TEPOKKKKKK!!!

    Anonymous said...

    Siapakah 2 mp pas tersebut? Keh2 kioookkk!!!

    Anonymous said...

    King kong bole la

    Anonymous said...

    Main2 agama lagi bahaya.

    Anonymous said...

    Dulu berlagak nak jadi kingmaker, perasan kuat sangat sebab tu Allah bagi pas kalah teruk dlm pru14 sebab riak. Allah murka sebab hadi bela penyamun. Syukur ya robb.

    Anonymous said...

    Padan muka hang Keramu, dok sibuk mp umno jadi katak rupa2nya 2 ekor lebai pas diam2 pi merafak sembah dgn kingmaker tun m. Hang nak kata apa la ni? Lebai tuan brahim cakap mcm lain tapi lebai taki cakap lain. Lebai hadi hantar wakil utk kawtim ke?

    Anonymous said...

    Himpunan icerd najib, rosmah, zahid, elly, adi aji, longkang dikelilingi oleh peserta anti icerd. Seperti langau hijo mengharung taik...

    Anonymous said...

    18-2=16 mp. Mampooooos mcm ni weiii. Kasi barua sama dia wei!! Ini misti dap punya pasal neh! Ini mesti kowtim mat sabu ni! Kih3

    Anonymous said...

    Pas nanti tinggal 16 ahli parlimen jer.. jadi kingmaker utk mca dan mic jer laa.

    Anonymous said...

    Tun M memang King Ling..
    Kempunan laa lagiii dak nuar...
    Kena belit ngan King Ling..
    Karalalalalalalala..
    kioooookkk dak nuar...

    Anonymous said...

    Pak karam, sapa 2 ekor MP pas yg pi mengadap PM tu? Kabor lerrr.

    Anonymous said...

    Kesian King Ash...
    Udah kena King Ching...
    Sama King Ling...
    Ter King Tut King Ash..
    khi khi khi khi khi khi..

    Anonymous said...

    King Ling vs King Ash..
    King Pir yang menang...
    khi khi khi khi khi khi..

    Anonymous said...

    Katak & Kodok..

    Anonymous said...

    lupskan yang 16 tuu..
    kita kan ader King Ling & King Ash...

    Anonymous said...

    King Ling sedang dihurung ulat ulat taik dari tong taik yang dah kering....
    Jadi lah King Ling bapak segala ulat ulat taik..
    Kesian King Ash kena King Cing lagii sama King Ling...

    Anonymous said...

    13 + ulat ulat taik..
    berkuasa lah King Ling..
    Kempunan King Ash...

    Anonymous said...

    2 ekor lebai yg sembah madey tu tak lafaz baiah talak 3 ke? Kehkehkeh. Ni mesti hadi hantar wakil gi nego kes 90juta kahkahkah

    Anonymous said...

    Kau terencat akal ke bang? Kesiann

    Anonymous said...

    Ulat taik ulat taik ulat taik..
    menhurungi King Ling...

    Anonymous said...

    Ala kes 2 ekor lebai gi nyembah madey tu kecik punya hal. Lepas kalah teruk dlm pru haritu, hadi pun pi nyembah madey.

    Anonymous said...

    King Ling makin berkuasa...
    Kesan penghijarah ulat ulat taik..
    Kesian King Ash and co.

    Anonymous said...

    Kikiki akak ni lahir tak cukup bulan ke?

    Anonymous said...

    kemana pergi ulat Taik...
    Kalau tak ke tong taik basah...
    Tong Taik King Ling masih fresh...

    Anonymous said...

    Ulat taik ke tong taik..
    kira demokrasi laa tuuuuu.

    Anonymous said...

    Hanya ulat taik yang kenal taik..

    Anonymous said...

    dap dap dap dap dap dap
    dap dap dap dap dap dap
    dap dap dap dap dap dap

    Anonymous said...

    King Ling, King Ding, King Ash
    Bapak kaki King Ching..
    ana tau ana tau ana tau

    Anonymous said...

    Asal jang King Ling..
    si kaki King Ching..

    Anonymous said...

    King Ling vs King Ash..
    kita tengok sapa yang kena King Ching..

    Anonymous said...

    Karamu, lebai mana yg kebuloq sangat pi mengadap pm tu? Tu nak kira mcmana? Jatuh kapiaq ka dak?

    Anonymous said...

    Lebai engkar 2 ekor yg ngadap madey tu kena hukum pancung atau tak? Tu dikira lari dari medan perang jugak ke? Atau dikira keluar jemaah?

    Anonymous said...

    Rosak PKR kerana pungkok..
    Rosak BERSATU kerana ulat taik..
    Rosak AMANAH kerana amoy
    Rosak DAP... DAP tak rosak...
    Rosak PH kerana KING LING..

    Anonymous said...

    maka berdondon dondon laah ulat taik ke tong taik PH...
    Maka jadi lah PH tong taik gantikan tong taik umno yang dah kering..
    Vangang sesungguh si keldai tunggang kapir lsknat dap niii..
    dap dap dap dap dap dap..

    Anonymous said...

    Kau ajak lah BAPAK kau sekali...
    ooppppp.. lupa BAPAK kau jenis ulat taik...
    Ulat taik kemana pergi nyer..
    Tong taik laaa..
    Tong taik King Ling jer yang fresh..
    Ting taik umno dah kering...
    Bengong...

    Anonymous said...

    hanya ulat taik jer yang kenal tong taik...
    Tak caya...
    Tanya bapak kau yang bengong tuuu..

    Anonymous said...

    Takde nak nyer ulat taik joint pas...
    jenis ulat taik cari tong taik laaa..
    Takan cari tong gad pulak...
    Bengong vavaganga...

    Anonymous said...

    Spesis ulat taik melopat ke BERSATU..
    Tong taik fresh ler kata kan...
    Anang risau..

    Anonymous said...

    King Ling vs King Ash..
    King Ash kempunan lagiiiiiii..
    King Ling telah diperkuatkan lagi dengan penghijarah ulat ulat taik dari tong taik keringgg..
    Idup King Ling..
    Anang hirau..

    Anonymous said...

    Kemana jatuh nyer ulat taik...
    Kalau tak ker BERSATU..
    bergelumang semula ngan bapak segala ulat taik...

    Anonymous said...

    Bersetubuh?
    tuuu aktiviti bapak ngan mak kau..
    Ajet bangang kau niii LoL...

    Anonymous said...

    main belakang lagiii bahaya..
    boleh masuk penjara oooo....

    Anonymous said...

    Usah kena King Ching sama King Ling udahh..

    Anonymous said...

    yang pasti kena King Ching sama King Ling...
    Padan muka ulat ulat taik..

    Anonymous said...

    Nyembah?....
    sah kau nii vavabangang dari baka kacukan bengong dan bebal...

    Anonymous said...

    Tak jatuh kapiaq pon..
    Jatuh ke tong TAIK jer..
    Ada masalah..

    Anonymous said...

    YB Nurul Izah dah terbau TAIK dalam PH..

    Anonymous said...

    Lambat kau respon akak, elaun baru masuk ke? Kehkehkeh. Kenapa pulak kau meroyan? Abah kau yg berak dlm seluar, apasal marah mak kau pulak?

    Anonymous said...

    Kehkehkeh kingmaker dah kecut, hantar wakil 2 ekor pegi menyembah PM.

    Anonymous said...

    2 ekor lebai tu proxy eddy bawang, nak merayu kes 90juta kikiki

    Anonymous said...

    Hadi takde telor, hantar wakil jumpa PM kehkehkeh

    Anonymous said...

    Wakil hadi 2 ekor tu nak merayu kes 90juta ke?

    Anonymous said...

    Nicky abduh ke yg gi ngadap PM tu?

    Anonymous said...

    Hadi mmg ulat taik. Baru tau ke?

    Anonymous said...

    Kahkahkah kingmaker dan jadi kangkong

    Anonymous said...

    Hadi bukan kingmaker, dia kingkong penjaga pokok balak.

    Anonymous said...

    Hadi mmg taik

    Anonymous said...

    Hadi lagi busuk dari taik, umno pun tak sanggup nak join pas

    Anonymous said...

    Ayohchik ayohchik ayohchik ayohtaik.. ni zikir pentaksub hadi

    Anonymous said...

    Marah nampak? Dah mmg bapak kau bersetubuh dgn anjing.. chill la akak.

    Anonymous said...

    Jatuh ke muka hadi laa.. lagi mau tanya?

    Anonymous said...

    Pas lagi busuk dari tong taik, org umno pun taknak join.

    Anonymous said...

    Marah nampak? Hadi tu mesti bapak kau kan? Bapak kau yg lagi sorang tu tau ke?

    Anonymous said...

    Betul. Ulat taik pun tak sanggup tengok muka hadi.

    Anonymous said...

    Marah nampak? Baru lepas kena sontot dgn bapak sendiri ke, akak?

    Anonymous said...

    Rosak pas kerana hadi

    Anonymous said...

    Ayohchik ayohchik ayohchik.. zikir pentaksub ayatollah hadi

    Anonymous said...

    Hadi kingmaker atau hadi kingkong penjaga balak?

    Anonymous said...

    Main2 agsma tapi baham 90juta.. bahaya oo

    Anonymous said...

    Tentu la hadi yg kencing walaunta, 90juta dah masyukk

    Anonymous said...

    Kingkong pun boleh, 90juta dah baham.

    Anonymous said...

    Ulat taik pun tak sanggup tengok muka hadi.

    Anonymous said...

    Izah ada maruah. Bekas exco hijo selangor x ada maruah. Nak tunggu kena tendang dlm pru14 baru nak keluar. Muka tebal kulit b****

    Anonymous said...

    Sikit lagiii 100.

    Anonymous said...

    PH dah melantong...

    Anonymous said...

    Belum setahun perintah....
    Dah macam tong taik umno bau nyer...

    Anonymous said...

    3 Dol Sumpah Laknat Masjid...
    1 dah ikut King Ling..
    Tinggal lagi 2 Dol Sumpah Laknat Masjid...
    Dol yang satu tuu dah tarik balik sumpsh laknat let yerr...

    Anonymous said...

    Ke mana perginya ulat taik...
    Kalau tak ke tong taik...
    dap dap dap dap dap
    Ana tau ana tau ana tau...

    Anonymous said...

    Dijsngka dalam masa terdekat niii..
    2 lagi Dol Sumpah Laknat Masjid akan menurut langkah Dol Tamb...
    King Ash udah kena King Ching sama itu King Ling...
    ana tau ana tau ana tau..
    dap dap dap dap dap dap...

    Sayful Jaelani said...

    Aku kerja di Hongkong 3 THN. dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat tidur mlm Kerja sampe subuh pgi klo lagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 3 THN, kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Suro di facebook, awalnya Q ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Uang Gaib , tp Q beranikan diri coba telpon beliau. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, Q di Hongkong bisa pulang ke indonesia dengan selamat jg dah Alhamdulilah jika ada teman minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282354640471 smg bisa di bantu sprti Q. Amin...

    45645646546565 said...

    色a片
    成人a片
    色a片色情自拍影片庫
    成人a片Live秀
    夫妻做愛a片直播
    免費a片下載無碼有
    免費無碼a片
    色a片免費看
    免費無碼a片
    校園美女a片影音視訊網

     
    Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

    Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

    Usage Rights

    DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.