Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS TAK MAHU MASUK LOBANG YANG P.H SEDIAKAN ?

SEMUA MENJADI MENGGELUPUR ! 

Anwar tunggu penjelasan Mahathir

   
Presiden PKR Anwar Ibrahim berkata beliau memberikan peluang kepada Pengerusi Bersatu Dr Mahathir Mohamad untuk menjelaskan tawarannya membuka pintu kepada semua parti politik Melayu, termasuk Umno. Persoalannya mengapa Anuar pula menyebuk ?

Tuan Ibrahim: 'PAS masih istiqamah bersama Umno'

 
PAS Terima UMNO sebagai rakan seperjuangan dan menolak BERSATU. PAS merasakan lebih selamat bersama UMNO jika dibandingkan dengan BERSATU dan lain-lain parti.
Parti-parti yang lain di dalam Pakatan Harapan terlalu baik, kerana itu PAS tidak berani untuk menghampiri mereka, takut nanti kena main belakang.

Dengan kehadhiran Presiden UMNO Zahid Hamidi kedalam parti UMNO maka PAS merasa yakin bahawa UMNO adalah rakan terbaik berbanding parti lain.

Adalah terlalu bodoh jika PAS dan UMNO mahu bersatu dan bergabung dengan parti kecil. sekalipun parti kecil memerintah.

PAS terpaksa berhati-hati untuk mencari kawan untuk berpolitik kerana zaman sekarang adalah zaman fitnah, macam kes LIWAT dalam PKR.

PAS juga terpaksa berhati-hati mencari kawan, takut nanti tercari kawan yang bongkak seperti parti PAN. dan menghapuskan semangat melayu dan agama macam DAP




1 orang berkata:

Anonymous said...

Pas memang dah dalam lobang taik. Tak gitu

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.