Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR TAK PERLU JAGA PUNGKOQ PAS DAN UMNO

SEPATUTNYA MAHADHIR JERNIHKAN KEADAAN

SEBAGAI PERDANA MENTERI DAN ORANG TUA, MAHADHIR TAK PERLU MASUK CAMPUR URUSAN PAS DAN UMNO.

NAMPAKNYA MAHADHIR TAKUT KEKUATAN PAS DAN UMNO MENYEBABKAN RAMAI WAKIL RAKYAT BERSATU TERPAKSA TINGGALKAN PERSATU.

SEPATUTNYA MAHADHIR BERSYUKUR PENYATUAN MELAYU ISLAM, NAMUN DIA NAMPAKNYA MERASA TERGUGAT ATAS KERJASAMA PAS DAN UMNO.

-Pak Karamu-

 

Tarik kenyataan Umno kafir sebelum kerjasama - Mahathir

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PAS perlu menarik balik kenyataan bahawa Umno adalah parti kafir terlebih dahulu sebelum kedua-dua parti memuktamadkan kerjasama mereka melalui pemeteraian satu piagam pada Sabtu ini, kata Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini.

Katanya kenyataan yang pernah disuarakan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dahulu masih belum ditarik balik secara rasmi oleh parti berkenaan bagi membolehkan mereka bekerjasama dengan Umno.

“Piagam (Pertubuhan) Bangsa Bangsa Bersatu pun tak (dapat) menghentikan peperangan, apatah lagi piagam PAS dengan Umno tak ada jadi apa… musuh dulu. Umno ni kafir, PAS kata,” katanya dalam nada sinis pada sidang akhbar di Alor Setar.

Dr Mahathir, yang juga Pengerusi Pakatan Harapan, berkata demikian bagi mengulas kenyataan bersama Setiausaha Agung Umno, Tan Sri Annuar Musa dan Setiausaha Agung PAS, Datuk Seri Takiyuddin Hassan baru-baru ini berhubung piagam berkenaan.

Dalam kenyataan itu, Umno dan PAS memuktamadkan kerjasama antara kedua-dua parti melalui pemeteraian piagam dan memorandum persefahaman yang akan ditandatangani presiden kedua-dua parti berkenaan.

Majlis menandatangani piagam itu, yang digubal satu jawatankuasa bersama diwujudkan sebelum ini, akan diadakan di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra sebagai kata sepakat untuk bekerjasama antara satu dengan lain dalam mengharungi cabaran arus perdana politik tanah air.

2 orang berkata:

Anonymous said...

betul tuu pak karam. sibuk betul la madey ni, suka sangat jaga tepi kain org. parti penyamun dan parti lebai penipu nak bergabung biar kan lah.

Anonymous said...

PIAGAM MADINAH KE-2 -

FITNAH BATU API PEMIMPIN SAMPAH USANG DIKITAR SEMULA

Piagam Madinah ke-2 yang akan termenterai ini bukan diangkat oleh mana-mana parti, ianya adalah lonjakan permintaan dari orang Melayu yang menyedari bahawasanya Islam sedang tergugat di tangan Pakatan Harapan.

Ramai pemimpin di kalangan PAS dan UMNO cuba untuk bersatu sebelum ini, namun sering kali digagalkan oleh manusia sampah seperti Tun Mahathir, Anwar Ibrahim, Mujahid, Mahpos dan Khalid Samad.

Anugerah yang paling cantik untuk PAS adalah apabila AMANAH diwujudkan, "pemimpin kaki lima yang menjual agama" sudah keluar dari PAS, serupa juga yang terjadi dalam UMNO, "pemimpin sampah" semua sudah lari ke PPBM.

Bila pemimpin sampah lusui mengadai bangsa dan akidah dengan pluralisma murtad, anak cucu pegang plakad COMANGO toksik lebih gereja dari masjid maka elok sampah usang ini dibakulsampahkan sahaja.

BERAMBOS SUDAH SAMPAH SARAPNYA
SAMPAH PAS DALAM BAKUL AMANAH
SAMPAH UMNO DALAM BAKUL BUNGA
SAMPAH PLURALIS LGBT COMANGO HARAMJADAH

Pada "pemimpin sampah dan penjual agama" mengitar semula nostalgia isu lapuk dan lusuh seperti Amanat, Memali, kafir mengkafir oleh sang si fitnah jijik, batu api, adu domba dan puak - puak bodoh dalam PH ni....

Dolu dolu semasa sahabat nabi belum terima hidayah Islam spt Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar dll masa belum isle ada yg pemabuk, sembah berhala, tanam bayi perempuan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb... yg dah berlalu taubat lah banyak banyak dan nabi siap pesan pada sahabat broo look forward.!! come on broo look forward...life must go on and always repent broo..!!

Pada puak bodoh si fitnah PH akal suntuk asyik bernostalgia haram jadah Amanat Hadi, kafir mengkafir dll.Ingati lah kisah sahabat nabi sebelum terima hidayah seperti diatas tadi. Kualiti otak pemimpin sampah ini asyik menipu menfitnah, adu domba dan membatu api lagi. Ikutilah kisah sahabat Nabi dan pesan nabi "look forward" adalah nafas baru perjuangan masa depan..

Bukan mcm rendah kualiti jaket kalis peluru yang akhirnya askar terbaik diragut nyawa mcm rendah kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

Dengan keluarnya kuman-kuman dari PAS dan UMNO, dengan kehendak Allah Swt, perpecahan yang selama ini dikeji oleh Allah swt telah bertemu dengan jalan terbaik suatu penyelesaian.

Kepada umat Islam, sambutlah salam dari PAS dan UMNO, satukan hati-hati kita yang sekian lama dibelenggu dengan perangai perpecahan, masa untuk kita menikmati keindahan kesatuan, keindahan rakan-rakan se-Islam kita yang sudah hilang penyakit prasangka busuk hati dengan hasad dan fitnah jijik.

#BUYMUSLIMFIRST

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.