Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MALAYSIA DALAM BAHAYA ?

JIKA BERITA INI BENAR, POLIS  PERLU BERTINDAK SEKARANG, TANPA CAMPUR TANGAN POLITIK ! 

ATAU RAKYAT AKAN BANGUN ! 

DAP begitu rancak mempromosi The Kingdom of God dan The Jesus Manifesto seperti yang diungkapkan oleh Steven Sim (Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Ahli Parlimen Bukit Mertajam - DAP)

JANGAN HANYA NAK TINJAU CERAMAH KAT SURAU DAN MASJID JE !

-Pak Karamu-

Polis perlu siasat forum Naratif Malaysia Baru

Tuan Ibrahim Tuan Man  |  Diterbitkan
   
KATA MP | Komposisi orang Melayu Islam dianggarkan sekitar 69 peratus daripada 33 juta penduduk di Malaysia.

Jumlah yang besar ini harus disatukan terlebih dahulu dengan acuan Islam sebelum mengorak langkah membina peradaban baru di negara ini. 

Dari segi politik pilihan raya, jumlah pengundi Melayu yang mengundi PAS dan Umno dalam PRU14 lalu adalah sekitar 70 peratus. 

Sekiranya jumlah ini digembleng secara positif, maka satu perubahan yang lebih baik akan dinikmati oleh seluruh rakyat Malaysia.
PAS optimis penyatuan Melayu dengan acuan Islam mampu menstabilkan politik dan melonjakkan negara ke arah mercu yang lebih gemilang. 

Kekuatan politik Melayu juga akan menjadi benteng ampuh untuk mempertahankan tiang seri negara seperti yang diperuntukkan dalam perlembagaan, seperti Islam sebagai agama persekutuan, bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan dan hak istimewaan orang Melayu dan bumiputera. 

PAS juga ingin menegaskan bahawa penyatuan Melayu dengan acuan Islam tidak sesekali mengabaikan kaum lain untuk menganut agama pilihan mereka, menuturkan bahasa ibunda mereka dan menafikan hak ekonomi mereka.

Perkara ini jelas dijamin dalam peruntukan perlembagaan dan tidak berubah. 

Penyatuan Melayu sebagai kaum majoriti mesti diposisikan dengan baik. Hal ini bukan hanya untuk kepentingan politik pilihan raya, tetapi untuk kesejahteraan kedaulatan negara. 

PAS mahu mengingatkan DAP dan PH supaya tidak mempamerkan dakyah ‘bogeyman’ dengan melabelkan penyatuan ummah sebagai klepto-teokrasi, talibanisme, rasisme dan ekstremisme. 

Walhal, pada masa sama DAP begitu rancak mempromosi The Kingdom of God dan The Jesus Manifesto seperti yang diungkapkan oleh Steven Sim (Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Ahli Parlimen Bukit Mertajam - DAP) dalam forum Naratif Malaysia Baru yang diadakan di Kota Damansara, 14 Sept lalu. 

Apa yang diperjuangkan oleh PAS dan Umno adalah penyatuan ummah yang lebih inklusif dengan mengutamakan perpaduan orang Melayu dan Islam tanpa prejudis terhadap kaum lain. 

Ia selaras dengan tuntutan Islam, perlembagaan dan konteks sejarah dan kepentingan semasa. 

Bagaimana pula dengan DAP ? Adakah agenda Kristianisasi dalam politik Malaysia satu tindakan yang wajar? 

PAS menggesa pihak polis menyiasat penganjuran dan kandungan forum tersebut bagi mengelakkan kecelaruan dalam kalangan rakyat.

3 orang berkata:

ted manoff said...

Juboq pakaramu gatal tak?..syarikat kami menyediakn servis lubang juboq..👄💋💘


Tak habis2 puak2 jumud tholiban pas buat fitna..harap serban saja tinggi tapi bodoss piang..


Bab kahwin 6 mmg kepakaran pas..👁👁

Anonymous said...

Syarikat Semburit (M) Bhd.
CEO: Bang Non
COO: Bang Min
GM: ted manoff
Manager: Bapa ted manoff

Perkhitmatan:
1) service lubang juboq
2) servive batang cote

PrOtt muka IBU ted manoff.. erghhh lega nya..

pakresky said...

ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.