Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA NAK JADI, APA SUDAH JADI ?

  Pelaksanaan semula PPSMI tak dibincang dalam mesyuarat, kata Teo

ITU TANDA TIDAK PENTING !

Rancangan pelaksanaan semula pengajaran sains dan matematik dalam bahasa Inggeris tidak dibincang dalam mesyuarat kementerian pada Khamis lalu, kata Timbalan Menteri PendidikanTeo Nie Ching.

Pena bantah keras Dr M


Persatuan Penulis Nasional Malaysia (Pena) membantah sekeras-kerasnya hasrat pemangku menteri pendidikan Dr Mahathir Mohamad untuk melaksanakan pengajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI), kata Presidennya, Dr Mohamad Saleeh Rahamad.

Persoalan tentang PPSMI

Wajarkah seorang pemangku menteri pendidikan mengumumkan suatu dasar sepenting PPSMI tanpa terlebih dahulu dibincang di dalam kabinet ?
wajarkah PPSMI DITUKAR KEPADA BAHASA INGGERIS Pada hal dasar PPSMI telah ditamatkan semasa itu oleh Muhideen Yassin sebagai menteri pendidikan.

Bayangkan bagaimana minda pelajar melayu akan menghadapi keadaan yang sukar  mengubah keadaan, kesan dari perubahan tersebut ?

25 orang berkata:

Anonymous said...

Pena ada teloq kah..

Anonymous said...

yuuuuuhaaa.. atok..

Anonymous said...

nak majuuu mesti speaking london..
kan atok kan..

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari

sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih

Anonymous said...

Sya sokong ppsmi. Tak rugi apa pun.

Anonymous said...

Saya pon sokong..
Sokong untuk sepenggal jer...
Tak untung apa pun kalu lagii sepenggal..

Anonymous said...

karam, hang tak dak kereta mercedes, hang guna perodua ja.. so tak payah bising sangat. PPSMI ni untuk yg pandu kereta mercedes. semua manual dan instruction ditulis dalam english atau bahasa german.. hang faham dak ni? dok diam diam dah laa.

tunfatimah said...

Aku pun sokong PPSMI dari dulu lagi. Masalahnya skg, adakah guru2 terkait boleh mengajar dgn yakin dlm BI?
Pengalaman sendiri di Tkt 1 subjek Math, di mana guru tak faham maksud to and fro , akhirnya jawapan aku dikatakan salah.

Anonymous said...

#pakhangadomercedes

Anonymous said...

timah oooii..
Kalau dah bodo jangan nak salahkan cikgu pulok..
dah keturunan nyer bodo..
bodo laaa..

tunfatimah said...

anon 817pm. ko x faham dan baca betul2 apa aku tulis, cepat sgt nak label org bodoh.

Aku ulang sekali lagi dlm bahasa MUDAH agar kau faham.

Soalan Math: Guru TAK faham maksud perkataan to and fro, iaitu pergi balik. Jika jawapan 10 minit utk pergi sahaja. Jika pergi balik , mesti jawapannya 20 minit seperti yg aku tulis.

Aku tak kata cikgu math bodo, cuma kemahiran mengajar Math dlm BI diragukan kerana tidak fasih BI.

Skg aku pulangkan bodoh kpd kau!!

Anonymous said...

Aku smash bodo kau timah..

Anonymous said...

cikgu tu jenis pemalas, suruh pi kursus tapi dia lari. jadi la cikgu tu bodo sampai ke sudah. cikgu jenis ni takdak usaha nak majukan diri sendiri. ni mesti cikgu yg tua dah nak pencen dan takdak mercedes.

tunfatimah said...

Smash kau terkandas. Bulu tangkis kau tanggung. Bodoh tak dapat diajar. 🤣🤣🤣

Anonymous said...

Bodo tak dapat diajar.. seumpama melayu masuk dap...

yang terkandas tuu bukan bulu tangkis..
tapi bulu jembut kau timah...
rabun pulak kau niii..

Anonymous said...

macam bapa kau..
tak ado mercerdes sampai nak mampos..

cikgu pemalas?
gamak tuu kau bodo bertengkek tengket..
ker dah memang keturunan kebodo bodohan..

Anonymous said...

dah tau bodo english, belajar lah. jadi lah mcm lebai kelantan, ada usaha nak majukan diri, beli mercedes dan belajar english. jgn jadi macam karamu, semua benda nak bantah sebab tu bodo sampai ke tua.

Anonymous said...

Dulu derang cakap sblm pru 14, undilah ph. Klu lepas tu tak puas hati boleh tukarp
undi bn balik.

La ni memang ramai tak puas hati. Undi bn baliklah.

Anonymous said...

Oi 12.56.... Ko pandai sekarang tu bapak ko ajar sendri ke ha?

Anonymous said...

Oii timah. Sekolah mana tu? Boleh bg tau?

Anonymous said...

Cikgu tanya lain si timah tu jawab lain. Memanglah salah. Cikgu tanya 2 X 2 si timah jawab 10 + 10 = 20. Vangang betol timah turr

Anonymous said...

Ko yg tak faham ke cikgu yg tak faham. Tu la suruh gi sekolah ko ponteng

Anonymous said...

karamu, darurat ni. jom buat derma kilat bantu razman zakaria. dia tak bayar lagi hutang pada nizar, nanti muflis naya oo.. ada prk lagi la kalau dia muflis. ayuh walauntaa jom edarkan tin milo. kita wajib jihad harta.

Anonymous said...

bagus kau kompol duit..
buat bayau muka beli mercedes buruk buat bapak kau..
kesian bapak kau..
nak merasa bawak mercedes..
Buruk buruk laa..
mati nanti rapat bijik mata nyo..

شركة خدمات منزلية said...

Abha Transport Company شركة نقل اثاث بابها
would like to deal with Abha Transport company feel with her reassurance on your furniture and your luggage and ensure that you transport your luggage safely and peacefully,Introduction of Hafr Al-Batin Cleaning Company: Cleanliness of the faith, and Abha Transport Company شركة نقل اثاث بابها
would like to deal with Abha Transport company feel with her reassurance on your furniture and your luggage and ensure that you transport your luggage safely and peacefully,Introduction of Hafr Al-Batin Cleaning Company: Cleanliness of the faith, and Abha Transport Company شركة نقل اثاث بابها
would like to deal with Abha Transport company feel with her reassurance on your furniture and your luggage and ensure that you transport your luggage safely and peacefully,Introduction of Hafr Al-Batin Cleaning Company: Cleanliness of the faith, and

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.