Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NABI SEBAGAI PELARIAN ?

HIJRAH BUKAN PELARIAN, MAT SABU KURANG AJAR.

ORANG KAFIR TENTU SUKA DENGAR, NABI ORANG ISLAM SEORANG PELARIAN !


SAYA RASA AHLI AMANAH (PAN) BERPUAS HATI DENGAN UCAPAN PRESIDEN MEREKA.
MUKA SIAL !

INI LA YANG DIA DAPAT BILA DIBAWAH KETIAK ORANG KAFIR.

Malaysiakini

TERIMA KASIH BOLEH JUGA BAGI PADA MAT SABU NI

BOLEH JADIKAN BAHAN KEMPEN PILIHANRAYA NANTI

MUKA DAH LA MACAM BIAWAK PUNGGUR.

21 orang berkata:

Anonymous said...

Baling mic je ke muka mat baboon ni.Tidak tahu bezakan perkataan perlarian dan penghijrahan. Semoga sebelum mati sempat mat baboon ni bertaubat

Anonymous said...

Macam mat kampong

Anonymous said...

Blogger x baca kenyataan menteri agama

Anonymous said...

Mat karam, bila hadi nak potong tangan najib? Dah sah dia curi duit tuu.

Anonymous said...

Giler betul kesan sumpah laknat kali ni...

Hari pertama sumpah laknat, esok Sabah nak Melingkup

Hari ke dua sumpah laknat, esoknya snap election Sabah onn ke tak onn...!! Macam tak Onn jer Melingkup ler Sabah



Atok the legend onn ke tak onn snap election kat Sabah!? kan bakal PM atok kan dari Sabah..


Salam Korban dari Sabah Atok!!


kikikiki..

Anonymous said...

SAYA TAK MAHU KES SAYA DI GUGUR KAN SEPERTI PH GUGURKAN KES BANGLO ITU.
I AM READY.. ARE YOU READYY.!!

Sebaliknya jika keputusan di Mahkamah Tinggi tidak memihak

kepada saya, sudah tentu saya akan membawa kes ini ke Mahkamah Rayuan untuk penghakiman yang adil oleh panel tiga hakim dan bukan seorang hakim seperti keputusan esok.

2 tahun yang berlalu ini bagaikan kegelapan dengan permainan politik kotor dan kekejaman PH.

Hanya dengan sinar daripada sokongan rakyat selama ini yang memberikan saya kekuatan untuk bangkit melawan dan mendorong saya terus ke hadapan.

Terima kasih saudara-saudari.

Saya tidak putus asa.

Ya, lepas ini kita ke Mahkamah Rayuan.

Saya sudah bersedia. I am ready. Are you ready..!?

Saya tidak mahu mana-mana kes saya digugurkan seperti kerajaan PH menggugurkan kes rasuah Lim Guan Eng walaupun sudah bermula prosiding di mahkamah.

Demi DAP dan Lim Guan Eng, undang-undang dan sistem kehakiman dimainkan begitu sahaja oleh PH.

Saya tidak mahu. Saya tidak mahu. Saya tidak mahu.

Saya mahukan keadilan. Saya mahu membersihkan nama saya.

Setiap manusia yang dicipta Allah akan diberi musibah, ujian atau dugaan hidup di dunia.

Ujian Allah datang dalam pelbagai bentuk.

Betapa sukar atau berat.

Hadapilah dengan hati yang tenang dan tidak berputus asa.

Kerana sesungguhnya Allah menyayangi kita dan akan memberkati kita.

Yang benar..

Najib Razak

Anonymous said...

1 Malaysia huru hara disebabkan atok. Cucuk sana cucuk sini.

Anonymous said...

Nak potong ikut undang2 engkau?

Anonymous said...

Nasihat 20 sen dari aku pada PH. Bersatu boleh cari kerusi lain... awas pengacau daun..!!

Bring it on.!

Kerusi-kerusi Parlimen PH yang akan masuk ke longkang jika Parlimen dibubarkan July 2020 ini atau yang mana lebih dulu :

1. Kangar
PH = 20,909
BN + PAS = 23,771

2. Jerlun
PH = 18,695
BN + PAS = 25,242

3. Kubang Pasu
PH = 29,984
BN + PAS = 30,350

4. Pokok Sena
PH = 28,959
BN + PAS = 41,791

5. Kuala Kedah
PH = 36,624
*lBN + PAS = 36,624

6. Merbok
PH = 30,902
BN + PAS = 40,448

7. Sungai Petani
PH = 45,532
BN + PAS = 46,723

8. Padang Serai
PH = 31,724
BN + PAS = 38,360

9. Kulim Bandar Baharu
PH = 23,159
BN + PAS = 31,184

10. Parit Buntar
PH = 16,753
BN + PAS = 25,967

11. Tambun
PH = 38,661
BN + PAS = 48,289

12. Lumut
PH = 21,955
BN + PAS = 31,690

13. Tanjung Malim
PH = 24672
BN + PAS = 29,625

14. Raub
PH = 20,659
BN + PAS = 25,366

15. Indera Mahkota
PH = 28,578
BN + PAS = 35,143

16. Kuantan
PH = 22,807
BN + PAS = 28,363

17. Temerloh
PH = 23,998
BN + PAS = 36,828

18. Bentong
PH = 25,716
BN + PAS = 29,390

19. Sungai Besar
PH = 17,350
BN + PAS = 23,856

20. Hulu Selangor
PH = 40,783
BN + PAS = 44,012

21. Kuala Selangor
PH = 29,842
BN + PAS = 29,879

22. Kapar
PH = 47,731
BN + PAS = 57,837

23. Kuala Langat
PH = 43,239
BN + PAS = 44,858

24. Titiwangsa
PH = 23,840
BN + PAS = 26,546

25. Kuala Pilah
PH = 18,045
BN + PAS = 22,192

26. Tampin
PH = 22,435
BN + PAS = 26,031

27. Tangga Batu
PH = 32,420
BN + PAS = 36,722

28. Sri Gading
PH = 21,511
BN + PAS = 22,771

29. Tanjung Piai
PH = 21,255
BN + PAS = 23,693

30. Putatan
PH = 14,106
BN + PAS = 14,201

Jika dicampur jumlah kerusi

BN 79 + PAS 18 + 30 = 127 Kerusi Parlimen
Kalau + GPS 19 + Bersatu 18 = 164

APABILA PAS + UMNO = PH TUMBANG !!

Anonymous said...

Pas + umno = jadi PASUMNO la mangkuk!

Anonymous said...

So ruu355 dan hudud apa citer?

Anonymous said...

Apa yg ko merepek ni syaitan?

Anonymous said...

Mungkin Pekan akan kosong kan kerusi tapi no hal sebab anak nya pasti mengisi kekosongan yg ditinggalkan sementara oleh bossku

klu tokong boleh amik anak , anak menantu, kapal sink boleh amik gobin sink, brother bole amik anak isteri , atok bole angkut boboi... maka anak Bossku bole ganti sementara di Pekan insyallah anak bossku pasti dapat majority maha besar...

kikikiki..


sooo whattt...!!??

Anonymous said...

Mungkin Pekan akan kosong kan kerusi tapi no hal sebab anak nya pasti mengisi kekosongan yg ditinggalkan sementara oleh bossku

klu tokong boleh amik anak , anak menantu, kapal sink boleh amik gobin sink, brother bole amik anak isteri , atok bole angkut boboi... maka anak Bossku bole ganti sementara di Pekan insyallah anak bossku pasti dapat majority maha besar...

kikikiki..


sooo whattt...!!??

Anonymous said...

Kalau Mahyuddin memain kan UMNO dlm isu bossku dan yg lainnya bentang belanjawan negara nanti harap 4 atau 5 orang tak hadir kan diri di dewan parlimen atas alasan alasan yang munasabah..

kau main umno , umno main balik lahhh

Anonymous said...

Tumpu pada MN yang solid satu lawan satu

Elok rasanya Najib, Zahid, Noh Omar, Baling, Kinabatangan, Arau dan Pontian tidak hadir masa usul belanjawan diluluskan nanti.. sah melingkup

sah kalah usul pembentangan bajet ..


Rakyat dah muak, fed up, bosan, menyampah dan meluat dengan pemimpin politik sekarang ini. Ramai ahli politik sudah jadi fossil fosil purba tak sedar diri mahu menongkat langit masih tak sedar diri.. tolak pemimpin lidah bercabang dan fitnah jijik

PRU kali ini pilih calon bukan parti lagi, pengundi jangan jadi lurus bendul orang bagi duit sapu undi fikir banyak kali yang penting calon gay, liberal, COMANGO gereja, LGBT disimen PRU kali ini...

Rakyat sudah fed up dan meluat sekarang

Anonymous said...

MN solid celah mana? Kerusi parlimen pun cukup2 mkn je. Skrg lg pulak, 1 budak hitam dah nak ke dalam. Xtau lg bape ramai budak hitam tggu jatuh hukum.

Anonymous said...

Lebih solid banding dgn gabungan lain Hang tak nak cerita pasal budak2 kuning yg akan masuk dalam juga? Satu utk kau..satu utk aku..dua utk kau..dua utk aku...dan seterusnya.

Politik tepuk pok amai2..mari tepuk ramai2!

Anonymous said...

Formula ni ada macam2 . Tak boleh rigid. Bak kata cikminah ngokngek, think outside the box.

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak resky pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari
sekali lagi makasih yaa Eyang waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual Eyang saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih...

Anonymous said...

ko bnyk mkn taek mat sabu sebab tu ko semakin bodoh bertingkat.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.