Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHKAMAH TOLAK PERMOHONAN NAJIB

 TIADA RUANG DAH

LANGSUNG | Najib pengarang nasib malangnya sendiri, kata hakim

TINGGALLAH DI DALAM TU DIAM-DIAM

BEKAS PRESIDEN UMNO 1
 PRESIDEN UMNO 2
TUNGGU GILIRAN WALAUPUN DITANGGUH ?
LANGSUNG | Mahkamah Persekutuan tolak permohonan semakan kes SRC Najib
Bagaimanapun, DPP itu tidak menolak kemungkinan pasukan peguam Najib memfailkan permohonan semakan sekali lagi.

JANJI FULUS BANYAK
JIKA MASIH ADA RUANG,GUNAKAN RUANG
POKOKNYA FULUS



5 orang berkata:

Anonymous said...

Pengerusi Panel 5 hakim semakan semula ini adalah merupakan satu-satunya Hakim yang memihak kepada DSN dalam keputusan 4-1.
Penghakiman beliau sangat kukuh. Dimulakan dengan membalun hakim-hakim lain kerana bersifat hipokrit. “Keadilan bukan semata-mata menentukan seseorang itu bersalah atau tidak bersalah.
Orang yang dituduh itu mesti mendapat perbicaraan yang adil. Dia juga mesti merasakan dia diberi perbicaraan yang adil. Jika sistem tidak dapat menyediakan ini, lebih baik dia tidak dibicarakan sama sekali.” – YAA Dato Abdul Rahman Sebli

Anonymous said...

Padan muka penjilat boss kurr

Dia kena tanggung sbb sebagai pm, mudah sangat tertipu dengan penipu. Itupun klau dia tertipu betul.

Anonymous said...

Suara Melayu' sudah mati dalam Parti UMNo..
Undang persepsi buruk, imej parti terganggu..

Orang muda pun dah lama menjauhkan diri Dari UMNo. Kalau mengundang persepsi buruk, perkara itu akan menjadi kesan jangka panjang kepada parti terutamanya melibatkan golongan muda

Umno sejak sebelum Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) sehinggalah episod pemecatan dan penggantungan beberapa ahli parti yang popular menjadi bualan dalam kalangan pemerhati politik.

Malah, ada yang menyatakan bahawa, kedudukan parti keramat Melayu itu sudah semakin goyah dan mungkin akan semakin kurang mendapat sokongan pengundi. Umno sekarang penuh kekeliruan dengan keputusan yang tidak popular.

"Umno perlu melihat dan jangan terpisah dengan rakyat. Apa sahaja keputusan tak boleh dilihat secara dalaman sahaja. Mesti lihat pandangan orang luar.

Sebaliknya, sokongan ahli parti sahaja tidak cukup untuk menang pilihan raya. Ahli parti mungkin 30 peratus sahaja daripada jumlah pengundi di kawasan bertanding.

Lansung tidak kedengaran pasal Melayu' di bawah Zahid Dan Mat Hassan..!!

Anonymous said...

Good bye US Dollar welcome new monetary sistem dari BRICS.

Hanya pemimpin bodoh saja yang berkiblat pada Amerika Syarikat dan sekutunya.

Sidang kemuncak BRICS seterusnya dijadualkan pada Ogos tahun ini, di mana negara yang terlibat mungkin melontarkan idea mereka berkaitan penciptaan mata wang baharu ini.

https://news.bitcoin.com/brics-nations-working-on-creating-new-currency-to-be-discussed-at-next-leaders-summit/

Masih belum dapat dilihat bagaimana ini akan memberi kesan kepada sistem kewangan global, tetapi jelas bahawa BRICS sedang mengambil langkah untuk mengurangkan pergantungan mereka kepada dolar AS dan mewujudkan sistem kewangan yang lebih saksama dan adil.

https://news.coincu.com/177625-brics-nations-developing-a-new-currency/

Hampir dua dozen negara berhasrat untuk menjadi ahli BRICS dalam masa terdekat atau lebih jauh. Semakin banyak negeri menyatakan hasrat untuk menjadi ahli blok tersebut. Ini diumumkan oleh Sergei Ryabkov, Timbalan Menteri Luar Negeri Persekutuan Rusia.

Ryabkov menegaskan bahawa bilangan calon berpotensi sentiasa berubah ke atas. Timbalan Menteri menjelaskan format penyertaan dalam blok itu, terutamanya mengetengahkan keahlian penuh dan format BRICS+, serta penyertaan dalam Bank Pembangunan Baru dan berkata bahawa calon sendiri akan memutuskan bagaimana sebenarnya untuk bekerja di blok itu.

Ini diumumkan oleh Sergei Ryabkov, Timbalan Menteri Luar Negeri Persekutuan Rusia. Negara-negara BRICS sedang meneroka penciptaan mata wang baharu yang boleh menjadi pengubah permainan bagi sistem kewangan global, memberikan alternatif kepada dolar AS. Mata wang itu mungkin disokong oleh pelbagai komoditi, termasuk emas dan unsur nadir bumi atau tanah.

Negara BRICS, yang terdiri daripada Brazil, Rusia, India, China, dan Afrika Selatan, dilaporkan sedang meneroka penciptaan mata wang baharu.

Hanya pemimpin bodoh saja yang berkiblat pada Amerika Syarikat dan sekutunya.

Anonymous said...

Najib naya, kes kena tolak...MB Sanusi apa ceritanya pulak? Kena bayar rm120 ribu pada Mahfuz mantan jebon sebab kalah fitnah? X per,ini mahkamah donia, ada cara nak bayar!
PRU15 punya dana ada belen lagi! Ahli pun x kisah sumbang tinMilo punya! Hidup MB! Fitnah memfitnah dah jadi darah daging dalam politik.
Eh,silap...menjadi asam garam dalam politik!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.