Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO PARTI KEBAL

KJ PULA MULA BERSUARA WALAUPUN DIA BUKAN LAGI AHLI UMNO

Bekas ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin hari ini mengecam presiden dan timbalan presiden Umno susulan 'pengecualian' yang diberikan kerajaan terhadap parti itu berhubung pematuhan Seksyen 13(1)(c)(iv) Akta Pertubuhan 1966.

Dalam sebuah klip video, Khairy berkata keputusan Menteri Dalam Negeri Saifuddin Nasution Ismail untuk menggunakan Seksyen 70 Akta Pertubuhan 1966 menunjukkan bahawa Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) sememangnya memutuskan bahawa keputusan Umno untuk tidak mempertandingkan pemilihan presiden dan timbalan presiden adalah tidak sah.

Dia berkata bahawa surat yang dikatakan daripada ROS kepada Umno bertarikh 2 Mac itu membuktikan lagi dakwaan berkenaan.

DIKECUALIKAN DARI TINDAKAN UNDANG-UNDANG
ALAA, DIA ORANG KAN KE KAWAN BAIK ? BIAQ PI LAAAA, LIHAT JE LA GAMBAQ JADI SAKSI !
MAKAN SATU PINGGAN KO !
TAKKAN TOLONGPUN TAK BOLEH !

DAP DAN PKR TAK CAKAP APA-APA KO RANG PULAK MENYEBOK !

MERDEKAAAA !

ADA SUPER POWER !
Umno dikecualikan daripada pembatalan pendaftaran
WALAUPUN ADA YANG TAK KENA DALAM UMNO - PENGADU

TERIMA KASIH KDN

MERDEKAAAAA !

DEMIKIAN NASIB UMNO DI AKHIR ZAMAN




3 orang berkata:

Anonymous said...

Awas fitnah jijik Brother Anwar Bin Ibrahim terhadap PAS dan Hadi Awang serta Pakatan Nasional. Celah mana datangnya terorris nama ISIS Al Malaka celaka ini..!?

Ketua Polis Negara Acryl Sani Abdullah berkata polis tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan tegas terhadap anggota mereka sendiri yang terlibat dengan kegiatan haram.

IGP sama bangang dengan ex IGP lantikan Tun Mahathir Mohamad si Amit Bedul yang menyatakan Jho Low bertukar jadi beruang Dan sampai sekarang IGP Acrylic Sani tak boleh cari Jho Low.. IGP Brother Malaysia rupa nya sama bangang dengan ex IGP Amit Bedul Tun Mahathir.

Bodoh yang melantun lantun kebangangan mereka semua..!! Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sampai ke sudah tak dijumpai lagi... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah menyampah dan rakyat dah meluat ...!!

Kenyataan beliau boleh ditafsirkan sebagai pengakuan bahawa bukan sahaja Polis Diraja Malaysia telah dikompromi, tetapi boleh diradikalkan oleh pelampau agama seperti Hadi Awang.

kebetulan selepas Hadi mendedahkan rancangan jahatnya untuk menjatuhkan Kerajaan Perpaduan pimpinan Anwar melalui pintu belakang, kumpulan tempatan yang terlibat dengan kumpulan pengganas ISIS menyebarkan propaganda di media sosial rancangan yang sama untuk menggugat kestabilan kerajaan dan mengambil alih negara.

Jelas sekali, ini adalah ancaman serius kepada keselamatan negara, yang diilhamkan oleh radikalisasi PAS. Di panggil "Pusat Media Al Malaka", dikaitkan dengan cawangan organisasi pengganas Negara Islam (IS) di Indonesia dan Filipina.

Lagi pelik berita ISIS Al Malaka ini tersebar setelah Brother Anwar Bin Ibrahim baru sehari selesai memgadakan lawatan ke Filipina..!!

Kandungan kumpulan itu, yang boleh didapati di web gelap, menunjukkan sokongan langsung kepada "parti politik radikal dan organisasi radikal yang ditubuhkan" - jelas merujuk kepada PAS (Parti Islam Se-Malaysia).

Kumpulan radikal itu menggunakan imej Menara Berkembar Petronas dengan bendera ISIS berkibar di bahagian atas bangunan pencakar langit itu. Mesej “Hari Penaklukan Segera Tiba” (hari penaklukan tiba tidak lama lagi) dipaparkan bersama jet pejuang yang terbakar.

Awas fitnah barua LeeKwanYew@DAP Brother Anwar Bin Ibrahim setelah PH dapat merasakan kekalahan teruk PRN Jun 2023 nanti.

Dari pada buat fitnah jijik pada PAS Dan PN helok Akril cari Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak bahak sesama Melayu berantakan. Sampai ke sudah Jho Low tak dijumpai lagi bodoh sangat ke PDRM nih seko Jho Low pun tak bole tangkap... Jangan ingat rakyat bodoh Dan dungu dengan fitnah jijik haramjadah yang tak berkesudahan... Rakyat dah meluat ...!!

PRN Jun 2023 ini adalah masa terbaik untuk melingkupkan semua saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew

Anonymous said...

Percaya tak Quantum itu scammer paling besar di terajui oleh kartel mafia kaum mata sepet bergelar Tan Sri dan datuk datuk...

Ko bagi duit ko then depa kimpul buat trading gold pas tu depa bagi ciput cipit cipet tiap tiap bulan dlm RM500 tak ke bodoh tu...

Sedangkan tiap hari ini tan sri mata sepet Kartel mafia ni trading duit ko orang puluh ribu tiap hari..!! Tan Sri kumpul duit ko orang buat trading tu dan labur duit dana ko orang sana sini itu dah kira dah kes AMLA tau takkk..!!

Sedangkan klu ko orang hado 100 usd modal belajar trading ko org dapat 1000 setiap hari... Kena hado ilmu trading lah baru menjadi..

Ini lah kaum Melayu Suma nak mudah belajar trading malas... Duit nak banyak...puiiii..!!

Mme nak kena scam lah dng tan sri mata sepet ni... sampai mampuih tak nak berubah ...

Anonymous said...

Macam le org tak tahu..Ros tu sapa yg duduk kat situ. Saki baki kerak tu ada lagi. Terlupa Gomen dah bertukar..last kopek plan tak menjadi! Ki!Ki..!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.