Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TANGKAP LA AKU HERET LA AKU

Tuesday, April 30, 2013

PRU 13 - Senario Batu Belah Batu Bertangkup berulang di Pahang..

Nak kata banyak-banyak pun kat kaum bangsa sendiri,,, tetapi itulah,, memang dah melayu jenis bangang ... nak kata apa?..


Rasanya kita semua dah tengok cerita filem Batu Belah Batu Bertangkup, walaupun cerita dongeng orang melayu purbakala tahyul kurafat,,, kerana tak dapat makan telor ikan temakul, seorang ibu sanggup membunuh diri sendiri terjun dalam batu belah batu bertangkup...

Rupa-rupanya apa yang berlaku dalam filem tu, tahun 2013 PRU 13 boleh berlaku dalam keadaan situasi yang sama... aduhai..melayu..melayu..

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.