Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO TIDAK WARAS BILA BERCAKAP

MACAM MANA UMNO NAK MEMARTABATKAN ISLAM SEDANGKAN DASARNYA KEBANGSAAN, BUKAN SAJA DASARNYA TIDAK ISLAMIK BAHKAN TIDAK MELETAKKAN AL QURAN DAN HADIS SEBAGAI DASAR INDUK PARTINYA, APA UMNO INGAT RAKYAT DI NEGARA NI BODOH SANGAT KEW ? Pak Karamu

Wednesday, May 1, 2013

Kisah Kelakar KEMPEN BN - 'AKUJANJI BN & Kepimpinan ISLAM'




Pada hujung minggu, kawan aku bersantai releks bersama keluarga tersayang di rumah, sambil pekena kopi cap kapal api, kawan aku didatangi 3 org pemuda yang lengkap berseluar hitam & berbaju biru yang tertera padanya tulisan 'Pemuda BN'..

Pemuda BN: Assalamualaikum...

Kawan Aku: Wa'alaikumussalam..

Pemuda BN: Bang, maaflah ganggu masa rehat abang, kami datang nak edarkan risalah ni..

Kawan Aku: Oo..bereh2, tak ganggu pun, silakan lah masuk, Erm..awak nak bagi risalah apa?

Pemuda BN: Risalah AkuJanji BN & kepimpinan ISLAM bang..

Kawan Aku: Oo..molek2.. Saya memang sokong kepimpinan ISLAM..

Pemuda BN: Bang, PRU13 kali ni hampir 90% calon kite adalah ISLAM & kita dalam mengundi ni kita kena pilih calon yang beragama ISLAM bang, tak kan kita nak ambik orang yang bukan ISLAM jadi imam kita bang..

Kawan Aku: Betul-betul, nak jadi Imam mestilah ISLAM kan tapi saya ada masalah sikit ni..

Pemuda BN: Masalah apa bang?

Kawan Aku: Saya mengundi di Dun Kota Lama, Kota Bharu.. Masalahnya PAS letak Calon ISLAM (Anuar Tan) & BN pulak letak calon bukan ISLAM (Tan Ken Ten), macam mana ni?

Pemuda BN: Takpelah bang..saya balik dulu la ea.. Assalamualaikum..

Kawan Aku menjawab salam sambil tersenyum kambing..



Kredit cerita : Sham Khaleefa

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.