Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEDANG MENGGELUPUR !


Krisis MB Selangor bakal berulang?
Krisis MB Selangor bakal berulang?
 
HASRAT Pas untuk memutuskan hubungan tahaluf siyasi dengan PKR dipercayai akan menyebabkan krisis pertukaran Menteri Besar Selangor dua tahun lalu bakal berulang.

Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata, sekiranya berlaku krisis dalam Kerajaan  Selangor, ia sememangnya dijangka kerana antara parti komponen dalam Pakatan Harapan masih membawa hala tuju masing-masing.

"Pakatan Harapan mampu terajui kepimpinan Kerajaan Selangor tetapi tidak mampu berkhidmat kepada rakyat," katanya.

Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Selangor, menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim di hadapan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah di Istana Alam Shah, Klang pada 23 September 2014.

Abdul Khalid dikritik oleh pemimpin daripada Pakatan Rakyat sendiri, berhubung kerjasama dengan BN. Selaku Menteri Besar, beliau dikritik kerana masalah bekalan air mentah, masalah sampah, Kidex dan sebagainya.

Menurut Presiden MCA itu lagi, partinya tidak menghadapi masalah calon kerana dari dulu lagi calon-calon yang berpotensi sudah dikenal pasti dengan kerap turun padang bersama rakyat di kawasan masing-masing.

"MCA sudah ada senarai calon yang lengkap untuk hadapi pilihan raya di Selangor sebaik sahaja ia dibubarkan pada bila-bila masa," kata Tiong Lai seperti dilaporkan dalam Nanyang Siang Pau.

Muktamar Pas ke-63 baru-baru ini meluluskan usul supaya tahaluf siyasi dengan PKR diputuskan.

3 orang berkata:

PAK SUKIMAN said...

saya Sukiman seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan istri saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran SGP DAN TOTO Malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D yang
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 257.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda serius Dan percaya kpd MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari ....
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

Anonymous said...

Siapa mengelupur???

Tn hj exco elaun puluh2 ribu. Mengelupur nak bagi makan anak bini. Tu yg hadi tak sampai hati suruh hj exco keluar turrr..

Anonymous said...

Siapa mengelupur???

Tn hj exco elaun puluh2 ribu. Mengelupur nak bagi makan anak bini. Tu yg hadi tak sampai hati suruh hj exco keluar turrr..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.