Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP MAHU MAHADHIR BERTANDING DI LANGKAWAI

DAP MEMANG LAYAK TUNJUK DIMANA MAHADHIR AKAN BERTANDING, SEBAB DAP ABANG BESAR
HARAP MAHADHIR IKUT SAHAJA LAA, JANGAN BANTAH  !
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
DAP cadang Tun M tanding di Langkawi
DAP cadang Tun M tanding di Langkawi
SHAH AM - Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad dicadang bertanding di kerusi Parlimen Langkawi kerana peluang untuk menang adalah lebih cerah berbanding di Pekan.

Setiausaha Organisasi DAP, Anthony Loke Siew Fook berkata, Mahathir boleh membantu Pakatan Harapan memenangi kerusi parlimen di Langkawi sekali gus menambahkan kekuatan mereka di Kedah.

"Mahathir boleh tanding di negeri kelahirannya sendiri untuk bantu Pakatan Harapan memenangi lebih banyak kerusi parlimen. Pakatan Harapan hanya perlu menang jumlah lebih separuh daripada 222 kerusi untuk memerintah negara," katanya kepada Oriental Daily.

Menurutnya, sejak 60 tahun yang lalu, negara kita tidak pernah wujud pakatan pembangkang yang begitu kuat seperti yang ada pada hari ini.

"Dulu, kita hanya ada pemimpin pembangkang seperti Lim Kit Siang sahaja. Tetapi hari ini, kita sudah ada ketua-ketua pemimpin politik yang berpengalaman seperti Datuk Anwar Ibrahim, Mohamad Sabu dan Tun Mahathir untuk sama-sama menubuhkan Pakatan Harapan," katanya.

7 orang berkata:

Anonymous said...

MCA , MIC dan Gerakan cadang hadi bertanding di Uganda.

Anonymous said...

OAS NAK JADI KETUA ORANG DAH TAK PERCAYA DAN TAK LAYAN, JADI NAK PUASKAN HATI KUTUK SANA KUTUK SINI, CAKAP MERAPU, JADI BATU API, LAST LAST KAWAN DENGAN PARTI SEMUT, BOLEH JADI KETUA

Anonymous said...

untung pas x wat/gunapakai fatwa lama dia utk kaco korang.. fatwa yg berbunyi sape kawan ngan kafir(dap/mic/mca dan lain2).. dia jadi kafir gak.. hehe..

Anonymous said...

Saya tidak setuju,,jika tun anak jantan,,kotakan janji lawan datuk najib di parlimen pekan. Jgn jadi jagoan hanya di luar gelanggang ja.

Anonymous said...

Janji menang. Yang ko meroyan kenapa?
Pekan banyak ternakan pemakan dedak.
Ha2

Anonymous said...

Kat mana2 pun org banyak makan dedak. Sbbtu aku rasa umnobn akan kekal tampuk pemerintahan. Apatah lagi pas yg berperanan besar tinggalkan ph. Pemakan tahi babi pulak tak banyak,,so mcmna ph nak menang?

Anonymous said...

Emak ko makan taik babi kan

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.