Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KITA SERAHKAN KEPADA TUHAN, BIAR DIA TENTUKAN


Asal PAN memang dari PAS. Itu fakta yang tidak dapat dinafikan. Bezanya, wala' dan tsiqah PAN adalah untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Lim Kit Siang dan anaknya, Lim Guan Eng.

Jadi, mana - mana pemimpin PAS yang terlalu menyayangi DAPigs dan generasi Lim Anak Beranak, maka itulah ikutan dan akidah mereka walaupun ianya cuba dinafikan oleh mereka.

PAN bercerai dari PAS kerana generasi keluarga Lim dan DAPigs tidak redha pimpinan utama PAS yang tetap enggan mengikut kehendak dan menuruti telunjuk mereka dalam Pakatan.

Bermula dari tarikh itulah, DAPigs mempergunakan PAN, bukan sahaja untuk merampas ahli-ahli, malah merampas segala aset-aset PAS Kawasan dengan memberikan pelbagai alasan.

Antara PAS Kawasan yang paling sering kali berlaku perbalahan dan menghadapi masalah adalah PAS Kawasan Parlimen Batu, tempat dimana Si Tian Chuak tu bermaharajalela.

Ketika kemuncak sokongan DAPigs dan PKR ke atas kumpulan bukan berakademik agama tetapi cuba menampilkan imej agama, mahu merampas tampuk kepimpinan, PAS Kawasan Batu sudah pun bermasalah besar.

Sokongan berlebihan kepada Mat Sabu serta kekaguman luar biasa terhadap Tian Chuak merupakan faktor utama mengapa kepimpinan PAS Kawasan Batu melihat PAS sebagai 'musuh' utama mereka.

Hari ini, Yang DiPertua PAS Kawasan Batu memaklumkan bagaimana ahli - ahli PAN yang didalangi oleh bekas AJK PAS yang telah menyertai PAN bertindak melampaui batasan dan berlagak samseng.

Isunya adalah membabitkan perebutan markas PAS Kawasan Batu yang sebenarnya masih dalam perbicaraan mahkamah dimana beberapa orang ahli PAN dikatakan telah memusnahkan papan tanda PAS Kawasan tersebut. (Baca seterusnya)

Secara kesimpulannya, ketaksuban PAN terhadap pemimpin Pakatan Haprak yang diketuai DAPigs sanggup melakukan apa sahaja demi menjaga kepentingan Politik Peribadi 'Abang Besar' mereka. Kalau disuruh bakar markas PAS pun diorang sanggup!!!

6 orang berkata:

Anonymous said...

Pok kera mu batu api bangsat..

Anonymous said...

pak karamu, ingatlah mengutuk, melaga lagakan rakyat bukanlah amalan orang islam, jadi janganlah kita mengaku memperjuangkan islam kalau perbuatan kita bertentangan dengan perintah Allah, N3 semut hitam yang memang hitam pun pak karamu muat dalam blog pak karamu, apakah ini menunjukan apa yang sebenarnya ada dalam hati para admin pak karamu?????ALLAH MAHA LUAS ILMUNYA , ALLAH MAHA MENGETAHUI

Anonymous said...

TAJUK N3 BAGUS, BERSERAH KEPADA TUHAN. TAPI LEPAS TU KUTUK BUAT TUDUHAN, MACAM NI KE CARA MEMPERJUANGKAN ISLAM, MENGAPA TIADA YANG NAK MENELADANI APA YANG TELAH DILAUKAN DAN CARA PENDEKATAN ARWAH TOK GURU NIK AZIZ?????

Anonymous said...

Mu jadi babi lagi bagus drp laga2kan orang

abu nawas said...

jgn marah.. dia ni ejen hj. hadi barua amno

abu nawas said...

jgn marah.. dia ni ejen hj. hadi barua amno

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.