Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TINDAKAN YANG SANGAT MEMALUKAN KERAJAAN PAS KELANTAN


TINDAKAN KUMPULAN INI MEMANG SUDAH MEMALUKAN KERAJAAN PAS KELANTAN,SEOLAH-OLAH KERAJAAN PAS TIDAK FAHAM MEMBUAT KERJA, SEKALI GUS MELUNTURKAN KEPERCAYAAN RAKYAT TERHADAP PAS

ANDAINYA APA YANG DIANGGAP OLEH KUMPULAN INI BENAR MAKA PENGARUH PAS SEBAGAI SEBUAH PARTI AKAN TERJEJAS TERUK DAN
NAMA ISLAM YANG DIPERJUANGKAN AKAN
MENJADI TERSANGAT AIB


-Pak Karamu-




Pemuda Amanah dan NGO buat laporan polis
0
Pemuda Amanah dan NGO buat laporan polis
Sebahagian yang hadir di IPD Kota Bharu membuat laporan polis berbubung isu karbon kredit di sini hari ini.
KOTA BHARU - Pemuda Amanah Kelantan, DAP, Bersatu dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Bumi dan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) membuat laporan polis berhubung penglibatan kerajaan negeri melalui syarikat Climate Protector Sdn Bhd yang menjalankan perniagaan karbon kredit.

Ketua Pemuda Amanah negeri, Hazmi Hassan berkata, pihaknya terpanggil membuat laporan setelah melihat projek berkenaan yang dijalankan oleh sebuah syarikat yang bukan sahaja tidak berdaftar di bawah Bank Negara malah disenarai hitam.

“Kita mahu Polis Diraja Malaysia (PDRM) menyiasat secara telus terhadap tindakan Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob yang menandatangani perjanjian melalui syarikat itu namun kini mengambil sikap' berdiam diri' selepas pendedahan dibuat sebelum ini.

“Seharusnya perkara ini dibawa ke mahkamah memandangkan ia bukan isu remeh dan kami telah memeriksa bahawa syarikat terbabit merupakan syarikat yang hanya ada nama namun tidak wujud,”katanya.

Hazmi berkata, isu itu merupakan kecuaian yang amat besar dilakukan pimpinan kerajaan negeri, memandangkan MB dan kerajaan negeri sendiri tidak menyiasat dan melakukan kesilapan dalam urus tadbir di negeri ini.

Seramai 30 pimpinan termasuk ahli Bersatu, Amanah, DAP, Bumi dan SAMM hadir membuat laporan terbabit di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Bharu di Pengkalan Chepa di sini hari ini.

Sementara itu, wakil DAP Mohd Fauzi Mohd Azmi, berkata, kerajaan negeri harus menarik balik projek berkenaan dan perlu menyerahkan perkara ini kepada pihak polis memandangkan isu ini terlalu serius yang boleh menyebabkan kerugian ekoran pelaburan yang dilakukan juga amat meragukan.

“Hal ini harus disiasat hingga ke akar umbi kerana memandangkan ia melibatkan urus tadbir kerajaan negeri yang mudah terpedaya dan terlibat dengan syarikat yang diragui. MB juga begitu mudah meluluskan kawasan satu juta ekar tanah dan projek ini juga telah mempengaruhi orang ramai untuk melabur.

“Adakan syarikat terbabit benar-benar melindungi alam sekitar melalui projek yang dijalankan atau hanya mahukan wang?,”katanya.

Sebelum ini, kerajaan negeri menafikan pernah mengeluarkan arahan meminta berkenaan atau mana-mana pihak mengutip wang untuk melaksanakan projek karbon kredit.

Dalam kenyataan itu Menteri Besar Ahmad Yakob berkata, dakwaan tersebut tidak benar dan berharap mana-mana pihak yang membuat apa jua bayaran agar membuat laporan polis supaya siasatan dapat dijalankan oleh pihak berwajib.

Ekoran itu, pihak kerajaan negeri telah memanggil wakil syarikat itu dan mereka telah memberikan pembentangan. Apa sahaja dakwaan yang wujud kepada syarikat itu, mereka akan buat penjelasan dalam masa terdekat.

23 orang berkata:

Lan said...

Malam semalam Admin x p konsert awei dengan dangdut ke d kota baharu ?

draracle said...

alaa relax la pak karam. apa nak malunya? mcm biasalaa suruh nik abuduh dan nik amar jawap dalam facebook.. settle laa.

Anonymous said...

pas x pernah buat silap.. ini semua gang2 abg lim dan parti kaki bontot saja nak cari silap dan salah pas..sedangkan pas x pernah wat silap.. kekekeke

Unknown said...

mungkin ini sudah rejeki saya,tanpa di sengaja kemarin saya buka2 internet,saya lihat postingan dari pak mansur tentan MBAH BUDI HARTONO.katanya bisa membantu orang melunasi hutang melalui program pesugihan,jadi saya memberanikan diri untuk hubungi,karna ekonomi sangat susah,semenjak usaha bangrut,syukur alhamdulillah MBAH BUDI HARTONO mau membantu saya,saya di kasi pesugihan dana gaib 5Miliar.terima kasih banyak MBAH,usaha yang dulunya bangrut,kini sudah saya bangun kembali,berkat bantuan MBAH.rencana saya dan keluarga,mau datang ketempat MBAH untuk silatuh rahmi,bagi saudarah2 yang ingin merubah nasib seperti saya,silahkan hubungi O85_256_077_899 MBAH BUDI HARTONO untuk info lebih lengkap buka blog MBAH agar lebih di mengerti KLIK PESUGIHAN DANA GAIB silahkan buktikan sendiri,karna saya sudah membuktikan,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kalinya,inilah kisah nyata dari saya PAK SUTOMO..

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5467] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 680 JUTA , wassalam.
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

lobai malang...
hina sungguh..
kena kencing hidup hidup...
kesian aku tgk pas skrg..
daif naif bodo bangang...
ayat biasa dari pimpinan..
kita tetap kena istiqamah walaupun kena kencing hidup hidup..

Anonymous said...

lobai skrg dh jadi rockers & kaki dangdut... memang pas dh ade yg x kena skrg.. dulu dok kata org kapir munafik pasik liberal.... skrg dh balik kt pas...

Anonymous said...

bro, x boleh tegur krjaan islam kelantan.. berdosa, haram... krjaan islam bro.teeruk ke rockers ke dangdut ke air x de ke jln lubang ke sampah ke hiv dadah pil kuda pengangguran ke? bro kena istiqamah... bro nk kena bala ke....? bartaubat lah bro..

Anonymous said...

Ala perli2 pulak..backup la..backup la..dulu backup sampai tahap mcm main bontot la ni perli2 kekeke..skrg ko marah2 r nanti abg lim pujuk dia jadi isteri abg lim balik,ko pun backup2 balik..hihihi..bukan x besa kekekeke..masa tu taik pas pun ko makan kekeke

Anonymous said...

Suruh abg lim bontotkan mak ko la. Mesti ok tu

Anonymous said...

Ko pujuklah abg lim jilat kelentit mak ko. Baru tau abg lim power ker tidak. Kekeke

Ajk cai pusat uganda said...

MEMBANGUN BERSAMA GELEK DANGDUT.

Hidup dangdut 3x

Anonymous said...

Kah kah kah

Anonymous said...

Bila dah ada report tu, polis kenalah ambil tindakan. Tangkap dan dakwa semua yg terlibat. Jangan bila dah habis hutan, dah banjir besar, dah hanyut rumah, baru nak bising satu dunia.

Anonymous said...

ko ni lelaki lucah... ko tunggu polis datang ambik kt umh....

Anonymous said...

ko suh abg non parti kaki bontot musnahkan lobang kunyit mak ko la kekeke.. dah lobos teruk pun tu senang bangnon tebok tu kekekekeke

Anonymous said...

ALLAH MAHA MENGETAHUI

Anonymous said...

hallo lelaki lucah...
anybody home..
polis dh angkat ko belum..?
ko dok kt sini menyemak alam..
ape ko tulis pun x taw..
mcm baru keluar wad gila..
x pun.. ko ni banduan yg trauma dibalun dlm penjara... @ ko ni memang betoi gila seks kt luar.. bahaya ko ni... memang layak polis angkut ko pun.. x susah nk cari e-mail & diri ko.. polis malaysia cerdik & cekap pasal hal2 iT ni.. bukan mcm ko yg memang bodo & gila seks terlampau....layak ko ni disumbat dlm penjara & dibalun ramai...tunggu je kt rumah... polis angkut.. x lari taw...

Anonymous said...

tangkap je.. hidup bebas kt luar pun x guna manusia jenis gila seks ni....bahaya org je.. kt dlm lokap baru dia kenal&rasa piston negero & pinston lori... baru la menangis x berlagu... nak sgt.. tunggu Abg Polis dtg kutip...

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7156] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 680 JUTA , wassalam.
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

senyap je...
x pun dh kena tangkap si mamat gila seks tu...
tunggu dia on internet je..
polis taw le cari lokasi dia kt mane?
dgr citer polis dh start cari dia dah....
gelabah biawak pe mamat tu skrg..
jijik gila manusia jenis tu..

Anonymous said...

suh bang ketum parti kaki bontot drill lobang kunyit mak ho la hihihihi.. biar tambah lobos bleh wat tabung hahaha

Pak Beny Sutejo said...

Sebelumnya perkenalkan nama saya Pak Beny Sutejo di jawa tengah ingin menceritakan kepada semua teman-teman bahwa saya yg dulunya orang yang paling susah dikampungku,buat makan aja harus ngutan dulu ama tetangga itupun kalau ada yang mau ngasi,semakin saya berusaha semakin susah juga dapat pekerjaan dan selama saya ingin berbuat baik kepada orang lain semakin banyak pula yang benci ama saya dan cuma dianggap orang rendah,miskin,tidak punya apa-apa. Maka dari itu saya akhirnya bertekat untuk pergi mencari dukun yang bisa merubah nasib saya disuatu hari saya bertemu sama orang yang pernah dibantu ama Mbah Sinto dan dia memberikan nomer Mbah Sinto ,dia juga bilan kepada saya kalau Mbah Sinto bisa membantu orang yang lagi kesusahan,dan saya tidak berpikir panjang lebar lagi saya langsun menghubungi Mbah Sinto dengan senan hati Mbah Sinto ingin membantu saya dengan jalan togel,dan alhamdulillah saya sudah menang togel yang ke3 kalinya.setelah keberhasilan ini rencana saya ama keluarga ingin buka usaha demi untu kebutuhan keluarga yang tercinta sekali lagi makasih ya Mbah atas bantuanya jasa Mbah tak akan perna saya lupakan.bagi teman-teman diluar sana yang ingin seperti saya silahkan hubungi/sms Mbah Sinto di: 0823 3737 6471 dan saya sangat bersyukur kepada allah swt karna melalui bantuan Mbah Sinto kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ingat kesempatan tidak akan datan untuk yg kedua kalinya.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.