Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA YANG SUSAH SANGAT SAMAN FITNAH AJE LAAAA !

Tuduhan Ahmad Husni bukan lawak jenaka, tidak mungkin tuduhan SERIUS tersebut nak buat gurau.

Tuduhan Ahmad Husni memang berat, tapi BETUL ?

Apa yang penting sekarang ialah Anuar dan keluarganya terlalu 'aib diatas tuduhan Ahmad Husni.

Ahmad Husni tidak perlu membuat tuduhan di luar dewan, dimana juga tuduhan tersebut rakyat sudah faham iaitu Anuar MELIWAT !

Yang ada didalam fikiran rakyat sekarang ialah: Adakah Anuar ini kaki MELIWAT ?

Kepada yang hendak mempertahankan maruah Anuar BUAT SAHAJA SAMAN FITNAH, jangan banyak cakap lagi.

Harapkan tuduhan tersebut tidak benar, andainya ia suatu yang benar, maka akan berterusanlah Anuar akan di gelar

KAKI LIWAT !

 -Pak Karamu-

 

Cabar Ahmad Husni ulang kenyataan luar Parlimen

AddThis Sharing Buttons

Cabar Ahmad Husni ulang kenyataan luar Parlimen
Khairul Anuar (tengah), bersama pimpinan AMK Negeri setelah selesai membuat laporan polis petang tadi.
(Ubah saiz teks) 
 
IPOH - Angkatan Muda Keadilan (AMK) Negeri Perak mencabar Ahli Parlimen Tambun, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah untuk mengulangi kenyataannya berhubung kes liwat melibatkan anak buahnya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim di luar Parlimen.

Pengerusi Biro Guamannya , Khairul Anuar Musa berkata, cabaran itu dibuat kerana kenyataan berkenaan nyata satu tuduhan yang berbaur fitnah.

"Tindakan yang dibuat oleh Ahmad Husni ini adalah tidak berasas dan dia telah merujuk kepada kes di mana Anwar telah didapati tidak bersalah dan tidak pernah wujud kejadian liwat tersebut.

"Ahmad Husni sendiri pernah dituduh dan difitnah mempunyai hubungan dengan wanita lain dan gangguan seksual dan dia telah membalas bahawa tuduhan itu adalah mainan cybertrooper yang jahat, tiada asas, palsu dan bertujuan menjatuhkan maruah.

"Tetapi sekarang berlaku sebaliknya apabila dia sendiri melemparkan tuduhan palsu dan hasutan jahat terhadap pemimpin pembangkang. Oleh itu, kita cabar dia ulang di luar Parlimen supaya mudah untuk kita saman dia," katanya.

Khairul Anuar berkata demikian setelah mengemukakan laporan polis berhubung kenyataan fitnah Ahli Parlimen Tambun itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Ipoh, petang tadi.

Ahmad Husni dilaporkan membuat tuduhan berkenaan di Parlimen 1 November lalu.

17 orang berkata:

Anonymous said...

Kaki pusing 360 darjah tak bole nak percaya.

Sama je cam hadi.


Dedak beb

Anonymous said...

AMK ni suka-suka diaorang je buat report polis, kalau betul apa yang dikatakan Husni dan Anwar dibicarakan sekali lagi akibatnya Anwar jugak yang merana, bukan AMK yang tanggung, Anwar jugak yang derita....

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0070] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 370 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Kalau niatnya nak menjadikan dsai sebagai isu menjatuhkan umno, dah tak relevan lagi.. Sebabnya punca asal kes liwat tu ada dalam ph sekarang.. Tak adil rasanya memberi tekanan kat husni, tapi membiarkan tun bebas dalam kes dsai ni...

Anonymous said...

Sebutan dalam dewan x laku dibawa saman . Bodoh ke apa!
Bengap pun ya juga !

Anonymous said...

bagus jugak husni ni bersuara dlm dewan rakyat, jgn jadi mcm hadi.. selalu ponteng tapi elaun MP dia sapu jugak. kalau hadir pun setakat jadi pasu bunga jer.

Anonymous said...

Dah tu?... Ingat cabar mencabar suruh ulang luar dewan dia nak layan?... Dia tau la tu bersuara dalam dewan tak boleh buat apa.. Nampak tak yang cabar mencabar tu yang kurang bijak.. Hihi..

Anonymous said...

Mana sama orang yg tak meliwat dgn org yg meliwat, kan?

Anonymous said...

Setuju..

Anonymous said...

Kalau tak laku tak payahlah risau, kan?

Anonymous said...

Kalau bersuara di luar dewan konon ada akaun affin tapi bila mahkamah london mintak diam ketakutan pun satu sen tak guna..

Anonymous said...

Nampak sangat..

Anonymous said...

Husni hanya sebut apa yg disabitkan oleh mahkamah ja bahawa anwar liwat saiful,,,,apa yg geng ph dok bising2 ni?. Korang ingat anwar kena jel tu kerana ponteng sidang parlimen ka?

Anonymous said...

Y
BODOH BETOL PAK KARAM NI.
CAKAP DLM PARLIAMENT MANA BOLEH SAMAN. PAK KARAM TAK SEKOLAH KE? APSAL BODOH MCM WANROSLI & WAKILNYA.

KBK UNTUK WANROSLI, PAK KARAM DAN WAKILNYA

Anonymous said...

Dan selamat ber ug dengan umno untuk ph.. Sama2 penggemar menggunakan kbk tu..

IrWrWs said...

Memang tak boleh buat apa2 jika kenyataan dalam parlimen.. jadi mudah shj tu.. telan je lah.. cuma kita berharap husni tidak dikenakan dakwaan QAZAF sebagaimana Tuan Pengerusi PAKATAN HARAPAN tidak dikenakan dakwaan QAZAF oleh PR masa Liwat 1.0 dulu.. simple

IrWrWs said...

KBK tu bukan ke Ketua Barua Klepetokrasi (Tun M) ke? Keh keh...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.